Mitkähän mahdollisuudet päästä varasijalta Tampereen ammattiopistoon, onko jollakin kokemusta ?
Hakeneet: Ensisijaiset/kaikki= 21/107 ja Aloituspaikat 30.
Itse olen tosiaan varasijalla 2.
Varasijalta opiskelemaan
9
3007
Vastaukset
- En tiedä, kun
Olen itsekin esisijaiseen hakemaani kouluun kanssa toisella varasijalla eikä minua voisi enää vähempää kiinnostaa. Pitäköö kurjan koulunsa, kun ovat kerta niin nirsoja opiskelijatasonsa suhteen.
- Varasija 2.
itsekin olisin pisteiteni perusteella mennyt kirkkaasti toiseen hakemaani koulutukseen mutta jostain syystä minua ei valittu. En rupea itkemään opiskelupaikan perään jos eivät halua valita.
- mututuntumalla
arvioisin, että mahdollisuuksia on. 30 paikkaa ja ensisijaisia hakijoita vaan 21 (joista kaikki ei välttämättä edes pääse)...ihan mahdollista, että 2 peruuttaa. Riippuu nyt varmaan kuitenkin vähän alasta.. alahan soitella.
- Varasija 2.
soitella sitten kun tyypit on vastaanottanu paikkansa.
- pettynyt hakija
Varasija 2. kirjoitti:
soitella sitten kun tyypit on vastaanottanu paikkansa.
Mistä saitte tietää varasijan? Amk haussa (aikuiskoulutus) lukee kohdallani vain "varalla" enkä löydä mistään millä sijalla olen.
- miekin
pettynyt hakija kirjoitti:
Mistä saitte tietää varasijan? Amk haussa (aikuiskoulutus) lukee kohdallani vain "varalla" enkä löydä mistään millä sijalla olen.
Soitin AMK:aan (aikuiskoulutuspuolelle) ja kysyin, että mistä tietää monentenako? Pyysivät vain odottamaan kirjettä. No, mietin tässä vaan, että miten paljon ottavat sitten "varalle" mahdollisia kouluun tulijoita? Ois ollu kiva tietää, että onko mitään mahdollisuuksia. Virkailija kyllä vannotteli, että tilanne elää koko ajan. "Varaltakin" voi saada vielä opiskelupaikan. Pidetään peukkuja ja hyvää kesää:)
- Varasija 2.
miekin kirjoitti:
Soitin AMK:aan (aikuiskoulutuspuolelle) ja kysyin, että mistä tietää monentenako? Pyysivät vain odottamaan kirjettä. No, mietin tässä vaan, että miten paljon ottavat sitten "varalle" mahdollisia kouluun tulijoita? Ois ollu kiva tietää, että onko mitään mahdollisuuksia. Virkailija kyllä vannotteli, että tilanne elää koko ajan. "Varaltakin" voi saada vielä opiskelupaikan. Pidetään peukkuja ja hyvää kesää:)
on ainakin Kahteenkymmneen asti. Itse olen yhdessä hakutoiveessani sijalla 20. Onnea ja hyvää kesää vaan kaikille.
- apua-varasijalla
niin minne pitää soittaa olen 7. varasijalla jyväskylän amttikouluun raksalle.
- Varasija 2.
apua-varasijalla kirjoitti:
niin minne pitää soittaa olen 7. varasijalla jyväskylän amttikouluun raksalle.
ensi viikolla sinne Jyväskylän ammatikouluun opinto-sihteerille tai kuka siellä ikinä onkaan paikan päällä ja kysele tilanteestasi. Sit ne kattoo onko niillä tilaa ja voit päästä kouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511545- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271178
- 241114