Haluaisitko että Abba tekee

comebackin?

Vuonna 1982, tahkottuaan hittejä 10 vuotta Abba päätti viimein hajota. Tai ei hajota, vaan "vetäytyä taukolle", niinkuin asia virallisesti ilmoitettiin. Merkit olivat olleet ilmassa pitkään, ja ihmiset tuntuivat uskovan sen olevan vain ajan kysymys, milloin Abba lopeettaa toimintansa.

Nyt on vuosi 1982 ja Abban tauko jatkuu yhä. 26 vuoden aikana on ollut säännöllisesti huhuja ja epämääräisiä tietoja Abba-comebackista. Björn on kuitenkin haastatteluissaan painottanut, ettei Abballa ole enää minkäänlaista kiinnostusta tai motivaatiota levyttää eikä esittää yhdessä mitään. Björn ja muut Abban jäsenet haluavat faniensa muistavan heidät nuorina ja kunnianhimoisina, eikä vanhoina nostalgisina mummoina ja pappoina, jotka palasivat konserttilavoille, kun siitä tarjottiin tarpeeksi suuri summa.

Mitä mieltä te olet? Haluaisitko Abban tekevän comebackin? Itse olen kyllä samoilla linjoilla Björnin kanssa, eli ei siinä olisi mitään järkeä. Ajatuskin siitä, että Abba yrittäisi epätoivoisesti tavoitella tämän päivän hittisoundia ja päästä takaisin listojen kärkeen, on itseasiassa niin karmea, ettei sitä halua kovin pitkään pohtia. Abba yrittämässä tämän päivän pinnalista r&b:tä? Ei kiitos! Antaa Abban pysyä siinä ikiklassikko-statuksessaan, minkä se on 70-luvulla jo lunastanut itselleen. Eikö?

11

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABBA takaisin!

      Comebackia vaan kehiin! Kyllä ostajia löytyisi uudelle levylle. Minä ja miljoonat muut fanit!

      "Nyt on vuosi 1982"

      Nyt on kyllä v. 2008 ;) mutta laitoit kai vahingossa tuon vuosiluvun, jonka mainitsit aiemmin tekstissäsi. Ymmärrettävä moga.

      • tottakai tottakai

        Onhan sitä odoteltu jo 26 vuotta ;)


      • 1984

        OLEN IKÄLUOKKAA 1984 MUTTA ABBA ON KUULUNUT SUOSIKKEIHINI JO 15-VUOTIAASTA ASTI < OLISI IHANAA VIETTÄÄ NUORUUTENSA PÄIVÄT TANSSILATTIALLA AGNETAN JA FRIDAN TAHDISSA JA AGNETAN NÄR DU TAR MEJ DIN FAMN KAPPALEEN TAHDISSA < JA SITTEN VIELÄ NÄHDÄ ABBA 44 KERTAA < 24 KERTAA RUOTSISSA.14 KERTAA SUOMESSA JA 10 KERTAA SAKSASSA JA KERRAN VIELÄ NORRKÖPINGISSÄ < OLISI UPEAA JOPA VIIHTYÄ ILLAN HITAIDEN TAHDISSA NÄR DU TAR MEJ DIN FAMN < JOKA TULISI CDEELTÄ JA SITTEN VIELÄ ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA < OMAN AGNETANSA KANSSA < TÄLLÄ FARKUT JA T-PAITA JA VAALEA TUKKA JA MULLA MUSTA PUKU.KOPPALAKKI JA HOUSUT JA AURINKOLASIT JA HANSKAT JA SITTEN ILLAN HITAIDEN VAR SKAR MIN KÄRLEK FÖRÄ KAPPALEEN TAHDISSA < JA KAHDESTAAN KUULTUNA


    • aapo63

      En halua, että ABBA tekee comebackin.

      • All'IsSaidAndDone

        EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA !!!

        Abba on hienoimmillaan juuri sellaisena kuin se nyt on...

        Tuskin he sellaiseen suostuisivatkaan ja jos,niin se olisi todennäköisesti säälittävää... :(


      • haluan!
        All'IsSaidAndDone kirjoitti:

        EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA !!!

        Abba on hienoimmillaan juuri sellaisena kuin se nyt on...

        Tuskin he sellaiseen suostuisivatkaan ja jos,niin se olisi todennäköisesti säälittävää... :(

        Minä tykkäisin ehdottomasti.... =)

        (ABBA on ainoa hyvä mitä Ruotsista on tullut) heh.. =D niin se vaan on


      • Mamma Mia
        haluan! kirjoitti:

        Minä tykkäisin ehdottomasti.... =)

        (ABBA on ainoa hyvä mitä Ruotsista on tullut) heh.. =D niin se vaan on

        KYLLÄ! Ehdottomasti. Siinä olen samaa mieltä, etten halua että se mitään uutta levyä tekee, mutta Suomessa voisi tulla käymään. Kun ei se sillon kulta-aikanaa tullut. :)


      • Sammy who was low
        Mamma Mia kirjoitti:

        KYLLÄ! Ehdottomasti. Siinä olen samaa mieltä, etten halua että se mitään uutta levyä tekee, mutta Suomessa voisi tulla käymään. Kun ei se sillon kulta-aikanaa tullut. :)

        Olivat 1999 esittäneet nelistään jonkun ruotsalaisen onnittelulaulun joillain yksityisillä viiskymppisjuhlilla. Paikalta kantautuneiden tietojen mukaan vanha svengi ja soundi olivat yhä tallella. Eli siis...

        Tosin mikäli Björn ei ole halukas palaamaan, niin olisiko se kuinka järjetöntä, jos Agneta Frida ja Benny tekisivät comebackin kolmestaan.

        Tosin sittenhän bändin nimi ei enää olisi ABBA vaan ABA! :D


      • Frida<3
        Sammy who was low kirjoitti:

        Olivat 1999 esittäneet nelistään jonkun ruotsalaisen onnittelulaulun joillain yksityisillä viiskymppisjuhlilla. Paikalta kantautuneiden tietojen mukaan vanha svengi ja soundi olivat yhä tallella. Eli siis...

        Tosin mikäli Björn ei ole halukas palaamaan, niin olisiko se kuinka järjetöntä, jos Agneta Frida ja Benny tekisivät comebackin kolmestaan.

        Tosin sittenhän bändin nimi ei enää olisi ABBA vaan ABA! :D

        Kunhan vaan ensin hommaisivat jostan nuorennosliuosta ja opettelisivat kestämään toisiaan. Varsinkin Frida ja Agnetha... Ja jos tulis joku ABA tai ABB tai BB niin varma kuolema. Minulla. Kauhea järkytys. AA/AF(Anni-Frid=Frida) kävis vielä...


      • Sammy who was low
        Frida<3 kirjoitti:

        Kunhan vaan ensin hommaisivat jostan nuorennosliuosta ja opettelisivat kestämään toisiaan. Varsinkin Frida ja Agnetha... Ja jos tulis joku ABA tai ABB tai BB niin varma kuolema. Minulla. Kauhea järkytys. AA/AF(Anni-Frid=Frida) kävis vielä...

        ...esiintyneet julkisesti yhdessä jossain joku aika sitten. Eivät tainneet kuitenkaan laulaa.

        Tiedä sitten liittyisikö Björnin haluttomuuteen pistää Abbaa uudestaan pystyyn mahdollisesti viime vuosina havaittavissa olleista dementian oireista johtuva mahdollinen häpeä? Vaikka toisaalta, onhan hän kyllä ollut julkisuudessa muuten. Aikoo esim. yhdessä Bennyn kanssa olla valvomassa Kristina från Duvemålan Svenska Teaternin esityksen harjoituksia.


    • aBBA IS THE BEST

      Kyllä! alotin joskus 2007-2008 kuunteleen abbaa olin joku 5-6v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe