Luonteeni ei tiiä, mitä pitäis tehdä... Tässä on nyt ollut muutaman kk ajan eräs mies kanssani tekemisissä. Hyvin kärsivällinen on ollutkin jo minun suhteeni, vaikka tämä tyttö ailehtelee sen minkä ehtii. Ongelmani on se, että kun pitäis (alkaa) miettiä seukkailua yhdessä ja (ehkä) tulevaisuudessa sitä yhteiselämän luomista, niin minä jarruttelen kovin nyt.
Kenellä muulla on samanlaisia kokemuksia asiasta?
Oikkuileva
5
964
Vastaukset
- jepjep.
itselläni on ongelmana se,että mun pitäis ottaa asia puheeksi,mutta en tiedä uskallanko.. pelkään että tämä mies perääntyy luotani. tavallaan säikähtäisi. katsotaan mitä nyt siitä sitten tulee.
- här
Niinhän täälläkin. Nuorempana olin ehkä rohkeempi.. Nyt täytyy vähä miettiä... Mutta silti en tiedä mitä pitäis tehdä! Kuulostele sydäntäsi. Tienhaaroja tulee aina elämään, pitää vaan valita omat polkunsa. Rohkeutta sulle!!
- -oikkunen-
että jos pitäis aina jonkin takaportin avoinna, jonne kiperän paikan tullen voi pujahtaa ;)
- Nimetön
Hei,
en tiedä oletko oinas tätimerkiltäsi, mutta minulla on pitkä kokemus oinaasta, joka käyttäytyi samalla tavalla kuin sinä nyt. Minusta se vain kertoo epävarmuudestasi ja et ilmeisesti ole valmis vielä tässä tapauksessa sitoutuneempaan suhteeseen. Toiselle osapuolelle on tietenkin raastavaa, jos antaa lupauksia ehkä sitoutumisesta mutta ei sittten kuiteskaan. Kannattaa olla rehellinen ensikisi itselle ja siten myös vastapuolelle. Onnea vain elämääsi (:.- -oikkunen-
En taida ehkä olla ikinä valmis suhteeseen. Taidankin haluta olla ja liitää vapaana kuin taivaanlintu. Miehiä kyllä tykkään kiusoitella, ja välillä se kärventää kasan sydämmiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815