Kertokaapa hyviä autokorjaamoja kuopiosta. Ja varsinkin tuntitaksoja jos on tiedossa?
Autokorjaamoja
7
2937
Vastaukset
- Korjaamo
volttikadulla.Yleisimmät huollot kuten pakoputkiston vaihto on hinnoteltu kiinteästi ja tuntitaksa on muistaakseni 52€. Nopiasti tekevät hommat mutta tuntuu olevan aina jonoa - ajan saa noin viikon päähän
- kkkkkkkkkkkk
Autokorjaamo Pyykkönen H
Kipinäkatu 26,70620 KUOPIO
Puhelin: 017 2827052 - Räisänen
kkkkkkkkkkkk kirjoitti:
Autokorjaamo Pyykkönen H
Kipinäkatu 26,70620 KUOPIO
Puhelin: 017 2827052Ehdottomasti Kuopion luotettavin korjaamo,reilut 10 vuotta olen ollut asiakkaana ja aina on hommat hoituneet,ei välttämttä halvin mutta luotettavin
- pettynyt asiakas
Räisänen kirjoitti:
Ehdottomasti Kuopion luotettavin korjaamo,reilut 10 vuotta olen ollut asiakkaana ja aina on hommat hoituneet,ei välttämttä halvin mutta luotettavin
Ei ikinä Neulamäkeen kyseiseen korjaamoon mene minun auto enää toiste. Etupään iskarien ja jousien vaihdon yhteydessä meni uusiksi joku nivelkin (mikä ok) mutta kun pojilta jäi aurauskulmat säätämättä niin meni uudet eturenkaat kuukaudessa pilalle. Kun menin asiasta reklamoimaan niin leviteltiin vain käsiä ja kuulema ei ole heidän jäljiltään näin käynyt.
- tuo.....
pettynyt asiakas kirjoitti:
Ei ikinä Neulamäkeen kyseiseen korjaamoon mene minun auto enää toiste. Etupään iskarien ja jousien vaihdon yhteydessä meni uusiksi joku nivelkin (mikä ok) mutta kun pojilta jäi aurauskulmat säätämättä niin meni uudet eturenkaat kuukaudessa pilalle. Kun menin asiasta reklamoimaan niin leviteltiin vain käsiä ja kuulema ei ole heidän jäljiltään näin käynyt.
...kaverihi sano, jotta polttaa autosa ennenku viepi sen räisäselle
- Broken*
tuo..... kirjoitti:
...kaverihi sano, jotta polttaa autosa ennenku viepi sen räisäselle
Vien auton tuonne ad huoltoon volttikadulle, sain muualtakin hyvää palautetta heistä ja kun itse soitin ja kyselin niin palvelu oli todella hyvää. Jäin hyvä fiilis ainakin näin puhelimitse. Katsotaan miten äijän käy...
- Nimetön
Olen käyttänyt Peten Kolarikorjauksen palveluita vuodesta 2001 lähtien, ei ole moittimista. http://www.petenkolarikorjaus.com/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939