mikä kommentti on sinua hämmentänyt tällä 50 palstalla eniten?
yllättävä juttu
9
677
Vastaukset
- sisäinen kauneus.
En ymmärrä, miten se näkyy?
- sisäinen kauneus
piive kirjoitti:
Eihän se näykään koska on sisäistä kauneutta...
ei kerran näy, niin käskopelollako sen löytää, vai hajuaistillako?
tuskin mikään kommentti. En hämmästy helposti ja ei ole täällä tullut vastaan mitään kovin ihmeellistäkään. Normaalia ja tavallista 50 juttua täällä on.
Meitä ihmisiä on monenlaisia ja kommentteja tulee monista erilaisista näkökulmista. Erilaisuus on rikkaus.- monikasvo
Keskinkertaisten ihmisten sisäinen sankaruur ja suuri sielunsivistys on ollut parhainta antia ja se suunnaton kateus ja kilpailu siitä sankaruudesta.
Maakunnittain selkeesti havaittavissa. - se eniten
onhan täällä monenkinlaisia"keskusteluja" ollut. yksittäistä keskustelua ei tule mieleen. eniten on ihmetyttänyt täysin sisällityksettömät ketjut joita kai ihmiset kirjoittelevat ajankulukseen.
opettelisivat chattaileen, siellä se tyhjyys ja tyhmyys vasta tiivistyvätkin. olisi helpompi piipahdella näissäkin keskusteluissa jos ei olisi niin paljon flemaamista ( http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#fleimit ).- termi minulle...
Kiitos mielenkiintoisesta linkistä, sieltähän löytyi kiinnostavaa luettavaa.
Harvinaista herkkua nuo tiedonjyväset... täällä...
- ihmeettelijä 50+
tuossa ylläolevan kaltaiset henkilökohtaisuus utelut ja makuukammarijutut.
- ja palstansa
voi valita.
Tasa-arvoisuus olisi hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713