Gina Tricot

töihin

Miten Gina Tricotiin pääsisi töihin? Kannattaako laittaa työhakemus suoraan liikkeeseen minne on hakemassa?

Onko kukaan ollut töissä Gina Tricotissa? Kuulin jostai et ruotsia pitäis osata että pääsis sinne töihin, onko totta?

11

19466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GT-Myyjä

      Helpoin tapa on tuoda hakemus liikkeeseen johon haluat töihin päästä. Jokainen liike vastaa itse rekrytoinnistaan.

      Ruotsinkieli on suositeltava, mutta ei pakollinen. Paljon ruotsinkielisiä asiakkaita ja ainakin meillä forumissa yli puolet tytöistä on suomenruotsalaisia joten jos haluat ymmärtää mitä työkaverisi puhuvat niin ruotsin kieli on hyvä hallita edes auttavasti. :)

      Kannattaa huomioida että hakemuksia liikkeeseen tulee päivässä useampia, joten omaperäisyydellä varmistat että hakemuksesi ylipäätänsä luetaan.

    • koht ex-myyjä

      Hae töihin luotettavaan firmaan...Itse ollu töissä helmikuusta ja nyt lähden toiseen duuniin. YT-neuvottelut käynnissä ja ihmisiä irtisanotaan ja tunteja vähennetään. Ei kannata mennä siis Ginaan töihin, ota varman päälle ja hae vaikka Vero Modaan ... Ruotsia ei tarvii osata.

      • GT-Myyjä

        hahha.
        vai että yt-neuvottelut. et vaan tainnut pärjätä kyseissä firmassa, mikäli koskaan oot edes sielä töissä ollutkaan.


      • tajus ajois
        GT-Myyjä kirjoitti:

        hahha.
        vai että yt-neuvottelut. et vaan tainnut pärjätä kyseissä firmassa, mikäli koskaan oot edes sielä töissä ollutkaan.

        kuule niin siinä vaan kävi...jos oot yhtään ollu asioista ajan tasalla...Jyväskylän liikkeestä siis kyse.


      • GT-Myyjä
        tajus ajois kirjoitti:

        kuule niin siinä vaan kävi...jos oot yhtään ollu asioista ajan tasalla...Jyväskylän liikkeestä siis kyse.

        sanotaan nyt vaikka niin että mun asema gt:ssä on sellanen että olisin kuullut kyllä jos moisia ongelmia olisi.

        kannattaa tarkistaa sanan yt-neuvotteut tarkoitus. eiks niin? pelkästään se jos jkl:llä menee huonosti ei tarkota sitä että koko firma on kriisissä.


      • tajus ajois
        GT-Myyjä kirjoitti:

        sanotaan nyt vaikka niin että mun asema gt:ssä on sellanen että olisin kuullut kyllä jos moisia ongelmia olisi.

        kannattaa tarkistaa sanan yt-neuvotteut tarkoitus. eiks niin? pelkästään se jos jkl:llä menee huonosti ei tarkota sitä että koko firma on kriisissä.

        Joo en mä tarkottanukkaan et koko ketju kriisissä olis. Mut luottamus meni lafkaan, se miten asioita hoidetaan ruotsin päässä ei ihan suomessa mene samalla tavalla. Nehän oli aluks tekemässä laittomasti porukat sopimusten muutoksia sekä irtisanomisia. Mut onneks työntekijät herää ja ite alkaa selvittää asioit..Muuten ois kustu ja pahasti linssiin. Jos kerran suomessa ollaan ni noudatetaan TESsiä...Pitäs niitten ruotsalaisten nyt sen verran olla asioista perillä kun alkavat tänne suomen maalle noit myymälöitä lisätä... Arvostan että työpaikka on rehellinen ja luotettava..GIna Tricot ei sitä ole.


      • no se sama (:
        tajus ajois kirjoitti:

        Joo en mä tarkottanukkaan et koko ketju kriisissä olis. Mut luottamus meni lafkaan, se miten asioita hoidetaan ruotsin päässä ei ihan suomessa mene samalla tavalla. Nehän oli aluks tekemässä laittomasti porukat sopimusten muutoksia sekä irtisanomisia. Mut onneks työntekijät herää ja ite alkaa selvittää asioit..Muuten ois kustu ja pahasti linssiin. Jos kerran suomessa ollaan ni noudatetaan TESsiä...Pitäs niitten ruotsalaisten nyt sen verran olla asioista perillä kun alkavat tänne suomen maalle noit myymälöitä lisätä... Arvostan että työpaikka on rehellinen ja luotettava..GIna Tricot ei sitä ole.

        meillä pääkaupunkiseudulla ei oo ollu mitään ongelmia. teillä ilmeisesti kusee sitten mp jos tuollaista on. ikävää.


      • entinen myyjä
        no se sama (: kirjoitti:

        meillä pääkaupunkiseudulla ei oo ollu mitään ongelmia. teillä ilmeisesti kusee sitten mp jos tuollaista on. ikävää.

        Näinpä..oon jo muis hommis siis mut mpstä se syy lähtee... se pitäs saada tarkkailuun muutenkin.


      • jesnsen jensen
        no se sama (: kirjoitti:

        meillä pääkaupunkiseudulla ei oo ollu mitään ongelmia. teillä ilmeisesti kusee sitten mp jos tuollaista on. ikävää.

        Kaikki pakkoruotsifirmat on samaa skeidaa. Asioi muualla!


    • Anonyymi

      Kamalampaa esmiestä saa kaivamalla etsiä! Ginan sisällä on todella synkkäää ja paikan mp ihan paska!

      • Anonyymi

        Ei kannata lähteä tänne töihin ihan maajohtajasta lähtien esimiestyö aivan järkyttävää. Ihmisiä kohdellaan eriarvoisesti. Toiset saa tehdä mitä haluavat ja heille maksetaan lisiä töistä joita eivät tee muilta sitten vaaditaan että kyseiset työt pitää hoitaa koska lisät maksetaan. Työntekijöitä kusetetaan minkä keritään. Ei ginalle enää ikinä!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe