Gina Tricot

töihin

Miten Gina Tricotiin pääsisi töihin? Kannattaako laittaa työhakemus suoraan liikkeeseen minne on hakemassa?

Onko kukaan ollut töissä Gina Tricotissa? Kuulin jostai et ruotsia pitäis osata että pääsis sinne töihin, onko totta?

11

18785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GT-Myyjä

Helpoin tapa on tuoda hakemus liikkeeseen johon haluat töihin päästä. Jokainen liike vastaa itse rekrytoinnistaan.

Ruotsinkieli on suositeltava, mutta ei pakollinen. Paljon ruotsinkielisiä asiakkaita ja ainakin meillä forumissa yli puolet tytöistä on suomenruotsalaisia joten jos haluat ymmärtää mitä työkaverisi puhuvat niin ruotsin kieli on hyvä hallita edes auttavasti. :)

Kannattaa huomioida että hakemuksia liikkeeseen tulee päivässä useampia, joten omaperäisyydellä varmistat että hakemuksesi ylipäätänsä luetaan.

• koht ex-myyjä

Hae töihin luotettavaan firmaan...Itse ollu töissä helmikuusta ja nyt lähden toiseen duuniin. YT-neuvottelut käynnissä ja ihmisiä irtisanotaan ja tunteja vähennetään. Ei kannata mennä siis Ginaan töihin, ota varman päälle ja hae vaikka Vero Modaan ... Ruotsia ei tarvii osata.

• GT-Myyjä

hahha.
        vai että yt-neuvottelut. et vaan tainnut pärjätä kyseissä firmassa, mikäli koskaan oot edes sielä töissä ollutkaan.

• tajus ajois
        GT-Myyjä kirjoitti:

hahha.
        vai että yt-neuvottelut. et vaan tainnut pärjätä kyseissä firmassa, mikäli koskaan oot edes sielä töissä ollutkaan.

kuule niin siinä vaan kävi...jos oot yhtään ollu asioista ajan tasalla...Jyväskylän liikkeestä siis kyse.

• GT-Myyjä
        tajus ajois kirjoitti:

kuule niin siinä vaan kävi...jos oot yhtään ollu asioista ajan tasalla...Jyväskylän liikkeestä siis kyse.

sanotaan nyt vaikka niin että mun asema gt:ssä on sellanen että olisin kuullut kyllä jos moisia ongelmia olisi.

kannattaa tarkistaa sanan yt-neuvotteut tarkoitus. eiks niin? pelkästään se jos jkl:llä menee huonosti ei tarkota sitä että koko firma on kriisissä.

• tajus ajois
        GT-Myyjä kirjoitti:

sanotaan nyt vaikka niin että mun asema gt:ssä on sellanen että olisin kuullut kyllä jos moisia ongelmia olisi.

kannattaa tarkistaa sanan yt-neuvotteut tarkoitus. eiks niin? pelkästään se jos jkl:llä menee huonosti ei tarkota sitä että koko firma on kriisissä.

Joo en mä tarkottanukkaan et koko ketju kriisissä olis. Mut luottamus meni lafkaan, se miten asioita hoidetaan ruotsin päässä ei ihan suomessa mene samalla tavalla. Nehän oli aluks tekemässä laittomasti porukat sopimusten muutoksia sekä irtisanomisia. Mut onneks työntekijät herää ja ite alkaa selvittää asioit..Muuten ois kustu ja pahasti linssiin. Jos kerran suomessa ollaan ni noudatetaan TESsiä...Pitäs niitten ruotsalaisten nyt sen verran olla asioista perillä kun alkavat tänne suomen maalle noit myymälöitä lisätä... Arvostan että työpaikka on rehellinen ja luotettava..GIna Tricot ei sitä ole.

• no se sama (:
        tajus ajois kirjoitti:

Joo en mä tarkottanukkaan et koko ketju kriisissä olis. Mut luottamus meni lafkaan, se miten asioita hoidetaan ruotsin päässä ei ihan suomessa mene samalla tavalla. Nehän oli aluks tekemässä laittomasti porukat sopimusten muutoksia sekä irtisanomisia. Mut onneks työntekijät herää ja ite alkaa selvittää asioit..Muuten ois kustu ja pahasti linssiin. Jos kerran suomessa ollaan ni noudatetaan TESsiä...Pitäs niitten ruotsalaisten nyt sen verran olla asioista perillä kun alkavat tänne suomen maalle noit myymälöitä lisätä... Arvostan että työpaikka on rehellinen ja luotettava..GIna Tricot ei sitä ole.

meillä pääkaupunkiseudulla ei oo ollu mitään ongelmia. teillä ilmeisesti kusee sitten mp jos tuollaista on. ikävää.

• entinen myyjä
        no se sama (: kirjoitti:

meillä pääkaupunkiseudulla ei oo ollu mitään ongelmia. teillä ilmeisesti kusee sitten mp jos tuollaista on. ikävää.

Näinpä..oon jo muis hommis siis mut mpstä se syy lähtee... se pitäs saada tarkkailuun muutenkin.

• jesnsen jensen
        no se sama (: kirjoitti:

Kaikki pakkoruotsifirmat on samaa skeidaa. Asioi muualla!

• Anonyymi

Kamalampaa esmiestä saa kaivamalla etsiä! Ginan sisällä on todella synkkäää ja paikan mp ihan paska!

• Anonyymi

Ei kannata lähteä tänne töihin ihan maajohtajasta lähtien esimiestyö aivan järkyttävää. Ihmisiä kohdellaan eriarvoisesti. Toiset saa tehdä mitä haluavat ja heille maksetaan lisiä töistä joita eivät tee muilta sitten vaaditaan että kyseiset työt pitää hoitaa koska lisät maksetaan. Työntekijöitä kusetetaan minkä keritään. Ei ginalle enää ikinä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe