Huoneistomajoitus

Barcelonaan heinäkuussa

Onko kellään kokemusta huoneistomajoituksesta?

7

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barceloneta

Tätä voin suositella, koska on hyvä kokemus:
      http://www.citysiesta.com/accom_list.php?city=Barcelona&type=apartment

Meillä oli huoneisto Barcelonetassa, jossa on mm. hyviä ravintoloita, uimaranta, kauppahalli, lyhyt matka keskustaan sekä köysiradan lähtöpaikka. Sen sijaan siellä ei ollut kerjäläisiä ja tungosta = taskuvarkaita.

Citysiestalla on erikokoisia huoneistoja eri puolilla kaupunkia. He lähettivät meille etukäteen kaupungin kartan ja ohjeet huoneistoon saapumiseen. Huoneisto oli siisti ja juuri sellainen kuin oli luvattu.

• valtov
    • juuri matkalta tulleena

eli www-oh-barcelona.com sivuston kautta. kaikissa täytyy varmastikin olla tarkkana, koska jotkut lupaavat enemmän kuin antavat, mutta me saimme oikein hyvän juuri remontoidun huoneiston, jonka vuokranantajat olivat erittäin avuliaita ja mukavia.
      http://www.oh-barcelona.com/en/accomm_descr_short/refnr_11348/

Ikean kalusteet ja kaikki mahdollinen ko. paikasta, joten ei tullut ikävä Suomeen, oikein hyvällä maulla remontoitu, toinen puoli entisestä isosta huoneistosta vielä remontin alla. Todella hyvät kulkuyhteydet, metrolle n. 100 metriä. Placa de Espanya ihan lähellä.

• mikä111

Mikä ihme on hammasratasjuna Mont Juicille?Olen käynyt 3 kertaa Barcelonassa,enkä ole moista huomannut.Mistä lähtee ja mitä maksaa?Ensi kesänä taas Barcelonaan ja olisin kiitollinen tiedosta.

• ...
        mikä111 kirjoitti:

Mikä ihme on hammasratasjuna Mont Juicille?Olen käynyt 3 kertaa Barcelonassa,enkä ole moista huomannut.Mistä lähtee ja mitä maksaa?Ensi kesänä taas Barcelonaan ja olisin kiitollinen tiedosta.

Se lähtee Paral-lel -metroasemalta. On kuin metro mutta vain kaksi vaunua. Junan kyytiin pääsee zone1 -kortilla tai metron kertalipulla.

• hyvästä vinkistä
        ... kirjoitti:

Se lähtee Paral-lel -metroasemalta. On kuin metro mutta vain kaksi vaunua. Junan kyytiin pääsee zone1 -kortilla tai metron kertalipulla.

Mielenkiintoista.Täytyypä ensi kerralla kokeilla kyseistä kyytiä.Eipä ole hinnallakaan pilattu.

• Bahiya

Olin vanhempieni kanssa Barcelonassa ihanassa huoneistossa aivan vanhan kaupungin sydämessä lähellä postia. Huoneisto todella päihitti kaikki hotellit! Saat itse päättää milloin syöt aamiaista ja telvisiosta näkyi jopa ruotsalaisia tv-kanavia. Joka paikkaan oli lyhyt matka kävellä ja metrolla pääsi sitten kauemmaksi. Vuokrasimme asunnon Akazan kautta http://www.akaza.net ja olimme todella tyytyväisiä palveluun. Asunto oli erittäin siistissä kunnossa ja sieltä löytyi kaikki tarvittavat jutut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2581
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      393
      2082
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1812
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1491
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      981
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe