SILAB!!! MELKEIN MOPARSCAPE, MUTTA PAREMPI VERSIO SIITÄ!!!!!!!!!!! AUTTAKAAAAA!!!

Amispoppi

AUTTAKAA!!! Kun avaan nettiosoitteen: www.Client.Silabsoft.Org ,niin se jää valkoiseksi, miten saan toimimaan sen?? pitääkö asentaa uus java vai mitä!!!!! MOPARSCAPEKAAN EI TOIMI! se lataa sen 100% ja sit sulkee KAIKKI netit!!! AUTTAKAAAAAAA!!!

24

5018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkel3

sitten meet googlen ja etit sivun jossa lukee "saattaa vahingoittaa tietokonettasi" ja menet sille sivulle :)

• Nyt en kyl tajunnu ja miten asennan uuden javan selitäppä..

• D Bow 2 Hit

Ensin kokeile meneekö se silabbiin. jos ei mene kirjoita googleen java sitten jossain siellä pitäisi lukea ''Download Free Java'' paina siita ja lataa se sitten asenna ja kokeile uudestaan jos ei toimi niin en sitten tiedä!!

jos pääset Silabbiin tule servuun magic-scape.no-ip.org minun ukon nimi on D Bow 2 Hit

• I kimi I
        D Bow 2 Hit kirjoitti:

Ensin kokeile meneekö se silabbiin. jos ei mene kirjoita googleen java sitten jossain siellä pitäisi lukea ''Download Free Java'' paina siita ja lataa se sitten asenna ja kokeile uudestaan jos ei toimi niin en sitten tiedä!!

jos pääset Silabbiin tule servuun magic-scape.no-ip.org minun ukon nimi on D Bow 2 Hit

en pääse sun servuu mikää ei toimi :( pääsen silabii mut mikää servu ei toimi

• __________________---------...

nonii laita sinne ylös se silab soft juttu tai siis se ku no kui tenki meet sinne sivulle niin laita siitä miinuksesta heti kuoot sivulla(miinus on se juttu siinä ruksin lähellä jasitte siihen tulee semmonen huomautus paina run avaaa se takas ja seon siinä
        ()()

• perkeleenjoulu
        __________________---------... kirjoitti:

nonii laita sinne ylös se silab soft juttu tai siis se ku no kui tenki meet sinne sivulle niin laita siitä miinuksesta heti kuoot sivulla(miinus on se juttu siinä ruksin lähellä jasitte siihen tulee semmonen huomautus paina run avaaa se takas ja seon siinä
        ()()

l0l pelatte tälläsii virus pelei

• ?!elz!?
        D Bow 2 Hit kirjoitti:

mikä on silabbi?(=

• ?!elz!?
        D Bow 2 Hit kirjoitti:

mikä on silabbi en vaan tiiä?

• ?!elz!?
        D Bow 2 Hit kirjoitti:

en tiiä mikä servu mitää olla mut voitko kertoooooo!!!!!!! plz kerro
        mihin servuun meet yleensä?

• !?ELZ?!
        __________________---------... kirjoitti:

()()

KERRO

• kalja maha

justniin että kirjota googlee java siinä (huom) keskellä lukee download free java jä tuolta tietokoneen ruudun ala nurkassa joskus ainaki mulle tulee uusista javoista mä aina lataan ne kannattaa

• Bl0x1
    • Ekee

No eti googlesta silab client 5.0 ja lataa se ja sitten jos ei toimi se client.silabsoft.org nii lataa uus java....

• killer32

no sun pitää menna googlen kautta kirjota silab client googleen ja sitten se toisiks ylin tai ylin niin se lataa sitten meet johonkin servuun esim runeremix.servegame.com

• x dark x

se on suojauksesta jos sul on norton niin sen pitää lataa uudelleen mut jos on f-secure sen pitäis toimii mut kato ne virus tarkastukset uudelleen läpi=)

• kova jäbä kysyy

mut mul ei oo norttonia on vaan se f eikä toimi

• kova jäbä kysyy

mut mul ei oo norttonii eikä toimi on vaan f

• sojlghopmgök

haista paska!

• kljklkljkjlkjl

lataa uusi java kokeile sitten

• mcatsku

moi mulla on sama ogelma mutta mee montakertaa silabii niin se menee joskus!!!

• ?!elz?!

kertokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz olkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kittejääääääääääääääääääää yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jebetin

Mul menee silabii mut se jähmettyy lataus siihe ku uploading maps

• pwnage363

sun pitää panna siihn se server niin tää on aika hyvä serveri futurescape.zapto.org ja brutalscape.zapto.org

• str on 99

kun mä latasin sen ja painan suorita ni se ei suostu avaa sitä ;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe