Haluaisin tietää paljonko isopurje/tummalevä pleko poikanen maksaa nykyään, entä saakohan Etelä pohjanmaalta kyseisiä plekoja ??
Tarkoitus olisi hankkia iso, n. 500l akvaario tai isompikin, vuoden sisällä ja haluaisin sinne tuollaisen ison ja vaativan monnin, itselläni oli joku täplämonni lapsena joka kasvoi reilun maitopurkin pituiseksi(haudattiin maitopurkissa,pyrstö tuli ulos) Nykyään minulla on vain taistelukaloja, palettikaloja palettikalat eristetty eri puolelle allasta taistelukaloista hyttysverkosta tehdyllä kevyellä seinämällä ja pikku täplämonneja n. 200l akvaariossa.
isopurje/tummalevä pleko
3
790
Vastaukset
- fish KING
- n. 10€
- Isopurjepleko on kala, joka varmasti sotkee (=paskoo) enemmän kuin puhdistaa, joten ensisijaiseksi levänsyöjäksi sitä ei kannata hankkia, ja suodatuspuoli on oltava kunnossa - Aloitteleva harrastaja
Halpa on jos alle 20 € maksaa, itse olen ajatellut että väh. 50€ pitää olla että kalan saa ostettua.
Oli mulla konnamonni(albiino) joskus mutta se söi aivan kaikki kalat ja oli pakko viedä pois, vietiin se eläinkauppaan ja sieltä annettiin sen arvosta pari pikkukalaa olikohan miekkapyrstöjä.- -Rihma-
Kannattaa ensin hankkia se ISO akvaario, ennekun hankkii niitä(yhden) isoksikasvavia plekoja, koska kasvavat melkoisen nopsaan.
Isossa altaassa tarvitsee olla hyvä suodatus, joka maksannee altaan lisäksi maltaita, joten hintaa plekoille tulee. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203