lyhykäisesti kerrottuna. Työtoverinani on nainen jolla on päällisin puolin kaikkea; rahaa (paljon), perhettä jne... mutta myös itsekkyyttä, kylmyyttä ja ihmissuhteita joista jotakin hyötyä.
NO ei siinä minua mikään haittaa, ainoastaan harmitusta aiheuttava tekijä on valheet minusta, joita työmaalla on mukava levitellä.
Mukavahan se on pörssikursseilla ja muilla kavereita saada.
Mutta siltikin olen onnellinen, ei ikinä saa vietyä tosi ystäviäni ja sitä mitä todellisuudessa olen.
Siinäpä se kaiketi on, ei ole rahaa rutosti eikä muutenkaan pumpulinen elämä...MUTTA Siltikin elämään onnellisena ja kiitollisena. niiaan ja kumarran. Hahaa ja pahaa saa tässäkin palkkansa, vaikka kuin kieroilee.
Naurettavan Kateellista!
3
1156
Vastaukset
- riiiittää.
Valehtelijoita riittää. Eiköhän hän tule kohta tänne uikuttamaan, että "hänellä on oikeus kokea sinut sillä tavalla kuin hän kokee". Esimerkiksi sukupuolitautisena, avionrikkojana, alkoholistina, ihan fiilispohjalta.
Eikä hän tietystikään ole kateellinen, eikä hänen valehteluntarpeessaan ole mitään säälittävää. - Carioca
Voisiko olla niin etta tuo kaikki on vain panettelua tyotoveristasi.Ihmiset joilla on paljon rahaa ovat Suomessa jostain syysta aina leimattu ties miksi.Ajattelepa milta tuo tuntuu sen tyokaverisi kantilta katsottuna.
Istukaa alas ja sopikaa riitanne.Elama on liian lyhyt tallaiseen - aikanaan
Minä kun kuuntelen työpaikoilla juuri jonkun ihmisen parjaamista toisen suusta ...en voi kun ihmetellä aina sitä touhua!!! Heti huomaa sen että siinä taas sellanen tyyppi...ja yleensä en edes kuuntele moisia panetteluja tai koetan jollai tapaa puolustella parjattavaa jos suinkin on mahdollista...Sen takia tuleekin mieleeni että tuon ihmisen ei tarvitse asioitani tietää eli pidän asioistani SUUNI kiinni mitään ylimääräistä en ittestäni kerro miksi kertoisin kun tietää että kohta on se akka niistä jotain vääntämässä eli aikanaan toiset huomaavat nuo mausteet toisessa ja sillon se menettää uskottavuutensa! -Mua ällöttää suorastaan sellaset ihmiset jotka ei osaa muuta kun juoruta, haukkua ja kadehtia ja sit ne on niin suuriluuloisia ittestänsä että...NO niillei oo oma elämä kondiksessa...SIITÄHÄN SE LOPPUJENLOPUKSI ON KYSE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064