Naurettavan Kateellista!

Edelleenkin onnellinen

lyhykäisesti kerrottuna. Työtoverinani on nainen jolla on päällisin puolin kaikkea; rahaa (paljon), perhettä jne... mutta myös itsekkyyttä, kylmyyttä ja ihmissuhteita joista jotakin hyötyä.
NO ei siinä minua mikään haittaa, ainoastaan harmitusta aiheuttava tekijä on valheet minusta, joita työmaalla on mukava levitellä.
Mukavahan se on pörssikursseilla ja muilla kavereita saada.
Mutta siltikin olen onnellinen, ei ikinä saa vietyä tosi ystäviäni ja sitä mitä todellisuudessa olen.
Siinäpä se kaiketi on, ei ole rahaa rutosti eikä muutenkaan pumpulinen elämä...MUTTA Siltikin elämään onnellisena ja kiitollisena. niiaan ja kumarran. Hahaa ja pahaa saa tässäkin palkkansa, vaikka kuin kieroilee.

3

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riiiittää.

      Valehtelijoita riittää. Eiköhän hän tule kohta tänne uikuttamaan, että "hänellä on oikeus kokea sinut sillä tavalla kuin hän kokee". Esimerkiksi sukupuolitautisena, avionrikkojana, alkoholistina, ihan fiilispohjalta.

      Eikä hän tietystikään ole kateellinen, eikä hänen valehteluntarpeessaan ole mitään säälittävää.

    • Carioca

      Voisiko olla niin etta tuo kaikki on vain panettelua tyotoveristasi.Ihmiset joilla on paljon rahaa ovat Suomessa jostain syysta aina leimattu ties miksi.Ajattelepa milta tuo tuntuu sen tyokaverisi kantilta katsottuna.
      Istukaa alas ja sopikaa riitanne.Elama on liian lyhyt tallaiseen

    • aikanaan

      Minä kun kuuntelen työpaikoilla juuri jonkun ihmisen parjaamista toisen suusta ...en voi kun ihmetellä aina sitä touhua!!! Heti huomaa sen että siinä taas sellanen tyyppi...ja yleensä en edes kuuntele moisia panetteluja tai koetan jollai tapaa puolustella parjattavaa jos suinkin on mahdollista...Sen takia tuleekin mieleeni että tuon ihmisen ei tarvitse asioitani tietää eli pidän asioistani SUUNI kiinni mitään ylimääräistä en ittestäni kerro miksi kertoisin kun tietää että kohta on se akka niistä jotain vääntämässä eli aikanaan toiset huomaavat nuo mausteet toisessa ja sillon se menettää uskottavuutensa! -Mua ällöttää suorastaan sellaset ihmiset jotka ei osaa muuta kun juoruta, haukkua ja kadehtia ja sit ne on niin suuriluuloisia ittestänsä että...NO niillei oo oma elämä kondiksessa...SIITÄHÄN SE LOPPUJENLOPUKSI ON KYSE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe