Olen tutkaillut kyseisen valmistajan kajakkeja, eritoten X-ray sekä XP -malleja.
Pienempää, X-rayta olen ehtinytkin jo tyypittää - ja kyseinen kajakki vaikutti kyllä erittäin mukavalta kokonsa, vauhtinsa ja stabiilisuutensa puolesta. XP taasen tuntuu olevan kokonsa puolesta Nordkappin luokkaa - melontakokemus tästä mallista uupuu vielä.
Heräsinkin kysymys, näin ostopuuhissa kuin olen, että mitkä ovat merkittävimmät erot esim. XP:n ja Jubileen välillä? Kokemuksia? Ajatuksia?
Point 65:n kajakeista kokemuksia?
Bosoni
1
841
Vastaukset
- jos kerran
rahaa ostaa kalliimpi menopeli?
Järkyttäviä eroja kun ei samaan luokkaan kuuluvien kajakkien (mökki, retki, meri ja kunto) ole olemassa. Ne tärkeimmät tuntemukset tulee luonnon kokemisesta tai sitten siitä melonta seurasta;) varsinkin jos vastakkaista sukupuolta. Aina voit myydä eteenpäin tarvitsijalle jos ei miellytä. Silti mitään et ole menettnyt, jos sait sen alkuperäisen kokemuksen hankintasi kanssa koettua.
Oliko ajatuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409