Terve
Eilen vastaan tuli työmatkallani itsensäpaljastelija!Hemmetti et säikähdin kun kundi kohdallani paljasti seisokissa olleen munansa ja rupesi ehdottelemaan panohommia tai suihinottoa.
Lähdin juoksemaan karkuun ja kaaduinkin parinsadan metrin päässä, kun oli niin hengästynyt.
Onko muilla naisilla kokemuksia näistä ja onko olllut vaara tilanteita..uskallanko kävellä enää töihin.
itsensäpaljastelu
24
9148
Vastaukset
- nuppu-85
oon nähny ihan sikamonta izensä paljastajaa, ja aina päivisin. Öisin ei oo tullu yhtäkään vastaan.
Ei oo koskaan ollu mitään vaaratilanteita.
Jengi aina sanoo et noi paljastelijat ei käy käsix.
Silti mä oon lukenu, et raiskarit alottaa ekax paljastelee, ja sit myöhemmin niist tulee raiskaajia.- lll-lll
joku päivä
ne kaikki raiskaa sut. Kanzisko ilmottaa kytille?
- lennu23
Tampereella kaupissa.Siellä metsän reunassa ne housut kintuissa vemputtavat. Alkuun pelästyin, mutta huomattuani etteivät ne mitään uhkaavia ole, niin nykyään kävelen vaan ohi ja vilkasen.Ei ne siis vieressä ole vaan kauempana metsässä. Kaverini näki myös yhden Hervannassa.
- nuppu-85
ne kaikki raiskaa sut. Kanzihkohan ilmottaa kytille?
- lennu23
nuppu-85 kirjoitti:
ne kaikki raiskaa sut. Kanzihkohan ilmottaa kytille?
nuo veikkoset vaikuttavat, jos jossain 50m päässä kaluaan esittelee. Itsensäpaljastaja ei ole sama kuin raiskaaja. mua ei ainakaan haittaa jos runkkailevat metsässä kunhan ei ihan iholle tuu roiskiin.
- ....
itsekkin olen nähnyt tampereella mutta tesoma-haukiluoma-tohloppi alueella.
uutenavuotena noin klo22 istuttiin kavereitte kaa bussipysäkillä ja yhtäkkiä joku 20-27 vuotias tyyppi tulee runkkaa siihe 10 metri päähä. hetken oltii hiljaa ja sitte me kaikki revettiin nauruu, no huudettii samalla kommentteja munan koosta ja kyllä tyyppi lähti äkkiä menee.
ei noille voi muuta ku nauraa. - Anonyymi
olen runkkari a nautin itsetyydytyksstä lenkkipolujen varrella.nuoret naiset nauravat pilkallisesti että lentääkö sperma ja lentäänhänse aido runkkarit olemme vaarattomia
- tarja t
Joo
Muutama vuosi sitten nuori kundi oli takanani bussipysäkillä,yhtäkkiä tunsin kun liimautui takaapäin kiinni....oli masturboinut ja laukesi mekolleni takaapäin.Kauppareissu jäi siihen ja kotiin vaihtaa mekkoa..pikkanen paniikki oli päällä ja nykyisin ei oo kukaan selkäni takana varmistan sen. - Kirsitiina
... silloin tällöin Hesan keskuspuistossakin. Käyn lenkillä siellä usein, eikä niistä harmia ole, enemmän huvia.
Kerran oli vanhempi mies tumputtamassa sotilaspuvussa, tai joku maastopuku se ainakin oli. Hiljensin juoksua, vedin käden ohimolle ja huusin "Jatkakaa harjoitusta", ja jatkoin matkaa.
Toisen kerran oli joku aika nuori poika, ehkä 17-18. Pysähdyin ja sanoin, että näytäs nyt, tuleeko sieltä pippelistä mitään. Kundi otti jalat alleen ja loikki metsään.
Voi noissa tietysti joku vaarallinenkin olla, mutta luulen, että enin osa on ihan harmittomia.- Anonyymi
Voi kun sattuisi sinun kaltainen ihana nainen kohdalle, niin kyllä jäisin runkkaamaan mun iso paljaaksi ajettu kulli kunnes spermat lentäis kaaressa, en ole vaaraksi naisille haluaisin vaan että katselevat kun runkkaan ja sperma ruiskuaa mun kullista.
M 61🙂
- Anonyymi
Kysykää Iinalta, on kirjoittanut teoksenkin asiasta. Nykyään on sentään tullut nämä maskit tota joo.
- Anonyymi
Sairaita ovat, sääliksi käy.
- Anonyymi
Minä usein Kaupissa kesäisin koiraradalla paljastelen.
Riisuudun alasti autossa ja menen auton ulkopuolelle runkkaamaan ja katsomaan ohikulkijoita.
Mua se kiihottaa tulla nähdyksi.
Onhan joskus tullut tilanteitakin missä joku on lähestynyt kun on nähnyt mut.- Anonyymi
Taidat olla se asuntoauto mies ?
Olen nähnyt sinut monta kertaa siellä parkkipaikalla kävelemässä autoa ympäri samalla runkaten.
Minusta se on kiihottavaa.
Voi olla että tulen jopa joskus juutusille🥰
Jatka samaan malliin ja vaikka vähän rohkemminkin.
T.52 mimmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt sinut monta kertaa siellä parkkipaikalla kävelemässä autoa ympäri samalla runkaten.
T.52 mimmiMinäpä hyvinkin olen se asuntoautomies 😘
Tule vaan rohkeesti moikkaamaaan.
Mennään autoon ja verhot kiinni niin voidaan nauttia toisistamme rauhassa.
Tai ihan mitä vaan muutakin.
Tervetuloa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.52 mimmiMitäpä 52v mimmi jos siellä olis kaks tuhtia kalua näkyvillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä 52v mimmi jos siellä olis kaks tuhtia kalua näkyvillä?
Oon mukana. Paljastellaan kahdestaan. Kyllä siinä mimmit kuumana käy.
- Anonyymi
Kovalla pakkasella tuo harrastus voi käydä epaterveelliseksi.
- Anonyymi
Pakkasilla pitää autossa runkkailla jonkun parkkisen tai tienvieri parkissa. Kyllä siellä ohikulkijoita on jotka katselee...
Nollakeleillä voi nousta autosta esittelemään...
Kesä on kyllä sitä kultaikaa paljasteluun, odotan kovasti kevättä et pääsee taas kunnolla paljastelemaan.
Naiset on kiimasta katselltavaa mutta on kyllä kovin arkoja.
Homo miehet ei kysele vaan tulee suoraan juttusille ja ..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkasilla pitää autossa runkkailla jonkun parkkisen tai tienvieri parkissa. Kyllä siellä ohikulkijoita on jotka katselee...
Kesä on kyllä sitä kultaikaa paljasteluun, odotan kovasti kevättä et pääsee taas kunnolla paljastelemaan.
Homo miehet ei kysele vaan tulee suoraan juttusille ja .....Sama itsellä , odotan myös että kelit lämpenee niin voi taas runkkaa ja paljastaa naisille . Välillä minulla on rintaliivit , sukkanauhavyö , nylonit ja korkokengät päällä kun runkkaan ulkosalla esim. levähdyspaikoilla . Tämä on kyllä kiihottavaa .
M 62 CD 💃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo miehet ei kysele vaan tulee suoraan juttusille ja .....Toi on niin kiimasta kun kesä tulee ja saa taas vapaasti runkata ja paljastella.
Noi homot tai bi miehet tulee tosiaan ja tarjoi kullia mitä pitää tosIaan kohteliaasti imee ja antaa niille peppua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama itsellä , odotan myös että kelit lämpenee niin voi taas runkkaa ja paljastaa naisille . Välillä minulla on rintaliivit , sukkanauhavyö , nylonit ja korkokengät päällä kun runkkaan ulkosalla esim. levähdyspaikoilla . Tämä on kyllä kiihottavaa .
M 62 CD 💃Kyllä minä paljastelen myös kylmillä ilmoilla. Kun on tuollaiset -20 astetta, niin kyrpä ja sidotut kuvekset ovat kaikki ulkona farkuista naisten nähtävillä. Toki tuollaisella pakkasella kulli ja munapussit punottavat kunnolla, mutta kulli jäykistyy kyllä äärimmilleen, kun vetelen esinahkaa edes takaisin ja nainen näkee kaiken.
Toki keväällä ja kesällä jäykkä muna esillä naisille esitellen on parasta.
- Anonyymi
Oon 58v ukm ja olin parkissa koiraradalla yötä asuntoautolla.
Ja oleskelin kanssa alasti autossa oletuksena että joku näkisi.
Myöhemmim illalla autooni tuli nainen jonka päivällä olin nähnyt koiraa ulkoiluttamassa.
Oli kauniskasvoinen vaaletukkanen ja aika lihavanoloinen noin 50v nainen.
Ei ihan tyyppiäni mutta kun vetäs housut ja paidan pois niin oli ukkomiehellä kulli ojossa menossa halailee ja naimaan.
Kyllä pullee nainen on vaan hyvä ihana pamtava.
Ollaan nyt sala rakkastavaisia kun molemmat on varattuja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559