talo. Minulla on ulosottovelkaa ja nyt talo on menossa pakkohuutokauppaan jos en maksa velkojani taksisin.Velat ovat 15 ja yli 15 vuoden takaa, mutta eivät vanhentuneet koska talo oli määrätty pakkohuutokauppaan? Nyt viimeinen määränpää on maksaa tämä velka heinäkuun puoleenväliin mennessä tai pakkohuutokauppa aloiteetaan. Mitäs jos en saa rahaa mistään millä maksaa niin voinko vilä tässä vaiheessa ilmoittaa että milummin myisin talon itse kun annan mennä pakkohutokauppaan. Pankista kun on aika vaikeaa rahaa saada näiden velkojen takia menneiden luottotietojen takia. Osaisiko joku sanoa mitä pitäisi nyt tehdä ?? Kiitos
Pakkohuuyokaupassa
6
641
Vastaukset
- jos kerran
velat ovat 15 vuotta vanhoja niin miksei taloa ole pakkohuutokaupattu jo aikaa sitten?
Ettei vain pelottelu olisi kyseessä velkojen nyt vanhentuessa?
Et maininnut millaisesta summasta on kyse?
Mene ihmeessä kysymään oikeusavusta, velkaneuvojalta tai vastaavasta neuvoja.- ei kuulemma
vanhene jos ovat pakkohuutokaupan alaisena. Summa on hieman alle 17000e. Uo oli saatava se nyt äkkiä pakkohuutokaupan piiriin juuri siksi että se ei vanhenisi. Näin minulle asiaa selvitettiin. Velkaneuvoja sanoi että ei ole mahdollista päästä velkajärjestelyn piiriin koska tulot eivät riitä maksamaan enään osissa velkasummaa.
- onko
ei kuulemma kirjoitti:
vanhene jos ovat pakkohuutokaupan alaisena. Summa on hieman alle 17000e. Uo oli saatava se nyt äkkiä pakkohuutokaupan piiriin juuri siksi että se ei vanhenisi. Näin minulle asiaa selvitettiin. Velkaneuvoja sanoi että ei ole mahdollista päästä velkajärjestelyn piiriin koska tulot eivät riitä maksamaan enään osissa velkasummaa.
omaisuus hukkaamiskiellossa?
Ainahan voit myydä talosi esim. lapsillesi halvalla, tyhmyys ei ole lailla kiellettyä.
Tietysti jos myytäväksi menee, kannattanee sitä yrittää itse, pakkohuutokaupassa hinnat ovat naurettavan ja rikollisen välimaastossa! - voit
onko kirjoitti:
Ainahan voit myydä talosi esim. lapsillesi halvalla, tyhmyys ei ole lailla kiellettyä.
Tietysti jos myytäväksi menee, kannattanee sitä yrittää itse, pakkohuutokaupassa hinnat ovat naurettavan ja rikollisen välimaastossa!hakea ns. sosiaalista lainaa kaupungilta tahi kirkolta...
- on,että on
onko kirjoitti:
Tietysti jos myytäväksi menee, kannattanee sitä yrittää itse, pakkohuutokaupassa hinnat ovat naurettavan ja rikollisen välimaastossa!hukkaamiskiellossa myös
- olisko apua
mitä jos kokeilisit soittaa suoraan velkojillesi
että ottaisivat saatavat pois u.otosta ja maksaisit suoraan heille erissä,monet edellyttää
kyllä jotain suoritusta ennen pois ottoa.Voi olla
niin että uo otto puuhastelee huutokauppaa mutta
ns. velkojat vielä ei.Ei muuta ku luuri kouraa
ja soittelee, ei taloa sentää kannata tuon summan
takia antaa mennä.Ja jos oot pankkilainas hoitanu
voit kysyä myös sieltä lainaa,kerro totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie4146813Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta924362Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1044348Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom473704Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1373668Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1583667Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2483579Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413133Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a143094Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1162860