Vaikea aika oinailla?

Pipo kiristää

Onko muilla oinailla nyt jotenkin vaikea aika menossa? Mulla ainakin takkuilee joka puolella.Raha-asiat rempallaan, terveys reistailee, töissä mättää ja pinna ei tahdo millään riittää. Vaikka kuinka yrittää oikaista asioita, niin aina kaatuu uudesta suunnasta paskaa niskaan. Tekis mieli vetää peitto korville ja olla vaan rauhassa jokunen viikko...mutta kun ei voi.

17

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo aina

      välillä, mutta mä kuule hypin niitten takkujen yli. Oinas ei yleensä jää paikallensa murehtimaan =)

      • todella vaan

        hyppää takusta toiseen.teillä on aina naamat rutussa ja kaikki rempallaan.hirveitä koheltajia!


      • -oinastyttö-
        todella vaan kirjoitti:

        hyppää takusta toiseen.teillä on aina naamat rutussa ja kaikki rempallaan.hirveitä koheltajia!

        Eiks se ole ihan kivaa, et saadaan kaikkee aikaseksi, kun kohelletaan ;)


    • Oinas-73

      Sama homma täällä, kaikki tökkii. Mut me oinaathan ollaan kuitenki aika sitkeitä sissejä eikö vain:)

    • oinaspoju

      kesä meni joo osin aika kuseen polvivamman takia eli urheilut urheiltu ehkä jopa koko kesän osalta, työt alkanu vituttamaan hyvän alun jälkeen, usko yhteiskuntaan ja ihmisiin järkkynyt, ja vaikka koko ajanhan sitä etsii ns. elämänkumppania niin nyt ei taas vois vähempää kiinnostaa....viekää nyt vaan mut perkele äkkiä täältä johonkin.

      on se totta, että ainahan meillä joku paikka pipinä kun pitää pää edellä syöksyä tilanteeseen kuin tilanteeseen sen enempää miettimättä ja kaikki tai ei mitään asenne ei kans oo kai niistä kaikista parhaimpia.

      talous on kans vähän rempallaan, laskuja pöydällä viime kuusta ja lisää tulee, mut onneks viikon päästä on tilipäivä. tarvii vaan maksaa ne laskut ensin ettei taas mene lykkäykseksi.

      -oinaspoju-

      • Oinas-

        Kaikkihan menee ihan päin #%#&#%#%!!!!!
        No ei se mitään. Oinaissa on enemmän potkua kuin missään muussa merkissä ja meissä on perk#!#¤#¤# niin paljon voimaa että sitä ei mikään toinen merkki tule ¤%%#%%"#%%# ikinä ymmärtämäänkään %"#%"#%&#%!!!
        Muutaku pää pystyyn vaan! :D


    • lev9per9

      joo täällä yksi oinas kans jolla raha.asiat päin seinää ja rakkaussuhde nojoo,tai ehkä jooojoo.niin ja sitten työ asiat ei kiinnosta pätkääkään. en halua lomalle kun ei ole millä mennä ja olen ajatellu kaikki on jotenki väärin nytt,

      • oinas neo

        ulosotossa vaikka kuinkapaljon muijasta ei tietookaan puhumattakaan töistä unohdan aina kaikki asiat kun jotain asioita pitäs hoitaa niin puolet asioista unohtuu ja sitten ne muistuu mieleen aina viime tingassa nyt on terveyskin tökkinyt oikein kunnolla kun meni koipi murtumaan kohta 2kuukautta pompitu kepeillä mutta periksi ei anneta tämä lisää mielenkiintoa vaan elämään ei ole ainakaan haasteista pulaa ei yhtään tylsää päivää aina sattuu ja tapahtuu


    • otsikko...

      Siis toi "Vaikea aika oinailla?"
      Mulla ainakin... Oon jo 47v nainen. Parissa vuodessa on tapahtunut paljon.. Erosin miehestäni yli 25v avioliiton jälkeen.. 3 lastakin on. Yks lapsista sairastui anoreksiaan, itse masennuin, oireilin psyykkisesti, fyysisesti jalkani meni poikki 3:sta kohtaa. Vain petti, kun nousin seisomaan.
      Sen jälkeen palasin mieheni luo..
      Sanoin itseni irti 29v kestäneestä työsuhteesta, mieheni irtisanottiin yllättäen myös 28v samassa paikassa olleena. Sit kuoli vielä koirakin 13v. Voi v, tekis nyt mieli sanoa.... Mut en sano, kaikki tää vaan kasvattaa...

    • nyt on

      se aika vuodesta...
      liekö jotain tekemistä noilla kuilla tai mitkä ne nyt onkaan ne nousevat yms...
      tosiaankin nyt on totaalinen kriisi taas menossa,
      meillä molemmat oinaita ja rähinää riittää...
      ymmärrätte varmaan.=)
      tiedän et tämä kyllä tästä..., mut kun ei hermo kestä.
      jos kotona rauhallista niin ulkona kiehuu...töissä ja muualla,eikä sukulaisiakaan oikeen jaksa...

    • TEILLÄ ON!!

      huono aika menossa.Ootte todella ärsyttäviä ihmisiä!

    • Jollerson

      elämä hymyilee paremmin kuin koskaan!!

      • Pipo kiristää

        ...kaatui vielä parisuhdekin :(


      • -oikkunen
        Pipo kiristää kirjoitti:

        ...kaatui vielä parisuhdekin :(

        tuo ei varmaankaan ole mitään uutta oinaalle, vai onko?


    • oikkuilija

      eikä pelkästään nyt vaan koko puolikas vuosi pelkkää vastoinkäymistä.

    • oinas83

      Kuulostaa oikein tutulta.. Kaikki tökkii ja ottaa päähän, ei jaksais olla töissä mutta kotonakin ottaa kaikki päähän. Mikään ei suju ja pinna kireällä ahdistaa!!! Koko puoli vuotta on ollut täntapaista, mutta nyt tuntuu kun olis joku kriisi päällä ja koko maailma itseä vastaan..prkl!!!!!##&& . Tekis mieli vetää peitto korville eikä puhua yhtään kenellekään pariin viikkoon, MUTTA KUN TOSIAAN VALITETTAVASTI EI VOI.

      • oinaalla

        ole ikäänkuin pomomainen luonne...? Hän menee vaikka orjantappurapensaan läpi, ja vaikka sitten pääkin kainalossa. Onhan se välillä niin kökköä oinaanluonteelle kun tuntuu, että kaikki menee päin peetä. Mutta yleensä oinas ei jää murehtimaan, vaan eikun painelee eteenpäin.


        -Oikkunainen-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe