Kaupassa näkökenttään osui Marlboro fresh mint-aski. Sellainen hopean harmaata ja vihreää. Mikäs toi on? Joku koko-valkoinen kevytsavuke taas, vai? Onkse oikeasti minttua vai näppärä nimitys mentholille kun light-sanaa ei saa ääneen lausua???
Kertokaapa mulle, palstan asiantuntijat mistä on kyse.
Marlboro fresh mint
17
5424
Vastaukset
- Raymond
Minttua tai ei... On aika kovasti potkiva vihreeksi, ei vähään aikaan tarvi purkkaa tai Mynttonia syödä.
Ilmeisesti aika kevyt, mutta maistuu kyl tosi tiukasti menttoolille/mintulle, vaikeeta tosiaan sanoa kumpaa.
Taitaa olla sarjassa toiset tykkää toiset ei.- knowledge
kyllä se on
- Esa88
knowledge kirjoitti:
kyllä se on
Tervaa 6mg
Nikotiinia 0,5mg
Häkää 7mg
Kokovalkonen "lighti", mutta oikeastaan aika miellyttävää.. Raikas, suosittelen mentholin ystäville!
PS Tupakointi on hengenvaarallista!
- vastaajaaahn
kyllä on sairaan hyvää varsinkin itse kun poltan vain juodessa niin siihen tarkoitukseen kuin tehty, ei paljon nikotiiniä(ei rupea himottaamaan niin helposti sitten selvänä) ja tosiaan se raikastava vaikutus seuraavana aamunakin vielä huomaa.
- fresh mint-friikki
Suomessa myydään ainoastaan fresh minttiä.Mutta muualta Euroopasta pitäisi löytyä vielä sen nimiset kuin crisp mint ja ice mint.En ole itse maistanut edes fresh minttiä,mutta uskon että siitä tulisi suosikkini.
- freshmint215678534
Se Maistuu mintulle. Ihan oikeesti joo.
- .99
homo
- spuge
Maistuuks siinä siis iha oikeesti minttu? Askin takana lukee kyl menthol cigarettes....
- neitimalluuu
spuge kirjoitti:
Maistuuks siinä siis iha oikeesti minttu? Askin takana lukee kyl menthol cigarettes....
Yksi parhaimmista savukkeista... jää TODELLA raikas maku, ja kuitenkin melko vahvaa :)
- aaaaaagfslhfkjsahdlk
spuge kirjoitti:
Fresh Mint = Raikas Minttu, mitä arvelet?
- cancer fun
Siitä tulee raikas syöpä.
- isukkiiiiiiiii
Malttia nyt poikaseni, on miesten vuoro puhua tuupingista.
- :DDd
Oletteko huomanneet,että kun ostatte askin Marlboro Blue Freshiä niin niissä tupakoissa lukee Marlboro Fresh Mint :D
- hkjhjkhkhkkhkjh
Kyllä ollaan,
- 14 v poju
On muute tosi hyvää! Jää sellanen raikas olo kurkkuu ja parasta menthol tupakkia mitä löytyy suomesta! Suosittelen! =)
- 18 v poju
Samaa mieltä 14 v pojun kanssa.Ylivoimaisesti parasta ja raikkainta mentholtupakkaa.Täytyypä ostaa lähiaikoina aski kyseistä tupakkia.
- mentholin ystävä
Niin millä nimellä pyyätte tätä kiskan myyjältä? Yks marlboro fresh mint aski vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949