Mistä löytää parvekkeelle puisen "verhon" lasitettuun kohtaan. "Verho" jota haen on punottu oksista ja yltää lattiasta kattoon.
Edellisessä asunnossa oli parvekkeella sellanen edellisen asukkaan jäljiltä ja poismuuton aikana mietin että kyllä varmaan sellanen löytyy helposti, vaan eipä tunnu löytyvän.
Tietääkö kukaan mistä sellasen sais ostettua? Ei mitään sälekaihdin tyyppistä. Olen kattonu jo tarjoustalot, prismat, citymarket yms, plantagen, pakkalan puutarhakeskus yms mutta ei vaan tunnu löytyvän. Parvekkeella ei ole läpinäkymäntöntä kaidetta ja lasite yltää siis lattiasta katton.
Kiitos neuvoista jos satutte tietämään!
oksaverho/kaihdin parvekkeelle
4
855
Vastaukset
- ymmärsinkö oikein
mutta näppärä tekee itse. Isäni punonut pajunoksista sellasia kynnysmatoksi,ovat upeita.Ohuemmista oksista voisi tulla verhomaisemmat vaikka kyllä tämäkin verhosta käy. Näitä myyvistä paikoista en valitettavasti tiedä.
- parveke sisustaja
Myydäänkö sellasia pajuja sitten jossain? En ole niitäkään löytänyt "irtotavarana". en vaan taida olla mikään niin näppärä käsistäni.. Mielessä on käyny et jos ite tekis mutta taitaa olla liian haastava et tulis siisti ja kestävä.
Sen verhon pitäis olla noin 150 cm leveä ja noin 230 cm korkea.
olis sittenkin pitäny repiä se irti vanhasta kämpästä.. :( - vastaa
parveke sisustaja kirjoitti:
Myydäänkö sellasia pajuja sitten jossain? En ole niitäkään löytänyt "irtotavarana". en vaan taida olla mikään niin näppärä käsistäni.. Mielessä on käyny et jos ite tekis mutta taitaa olla liian haastava et tulis siisti ja kestävä.
Sen verhon pitäis olla noin 150 cm leveä ja noin 230 cm korkea.
olis sittenkin pitäny repiä se irti vanhasta kämpästä.. :(Eikös pajuja kasva metsässä!Eikä maksa paljon!
- mutta tienvarret ja pellonl...
vastaa kirjoitti:
Eikös pajuja kasva metsässä!Eikä maksa paljon!
pullollaan:-). Itse ajattelin yhden lehden innoittamana punoa uuden talomme terassille näkösuojat pajusta. Ei maksa juuri mitään (muutaman listan), mutta kestää ihan yhtä kauan kuin kalliisti kaupasta ostettu rimpula-aita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207