Varkauden Alko

vrk66

Olen nii paljon kuullu asiasta,että nyt on jo tänne mainittava.Moni tuttu on käynyt ihan selvinpäin ostoksilla,niin kassalla aletaan tivata, ollaanko sitä juotu tänään yms. Jos asiakas on selvästi päihtynyt, ymmärrän ettei sitä silloin myydä mitään mut ku yks kaveri meni tiskille nii myyjä alkoi natista ettei myy koska on humalassa.Ai hyvänen aika,asiakas selvinpäin ja autolla liikkeellä. Ja sit välillä näkee kun "alamiehet" käy ostamassa ja niiltä ei kysellä mitään.... Pitäiskö tuonne alkoon hommata promillemittari tiskille varalta,ni vois puhaltaa. Vois muuten monesti myyjä nolostua ku asiakas puhaltaakin nollat...

15

2120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla tavalla

Myyjä sanoi,että on tullut otettua. Nauroin ja sanoin, etten ole kerennyt kun noi putelit ovat vielä hihnalla.
      Kassatyttö nosti ne sivuun ja sanoi, että ei myydä kun olet humalassa.
      Enpä hätkähtänyt vaan sanoin, että sitten voit soittaa samalla poliisit, koska tulin autolla.
      Enkä lähtenyt mihinkään. Siihen tuli toinen myyjä ja sanoi kassatytölle, että anna vaan eihän nyt asiakas voi olla humalassa.
      Hyvin oli tyttö vaivaantunut, mutta sitten antoi viinakset.
      Kuinkahan moni, joka ei pidä puoliaan joutuvat lähtemään tyhjin kassein pois?

• niinikko

No jos ammatti alkoholistille ei anna viinaa sehän voi kuolla, tavallisille taapertajille ei myydä koska yritetään välttää tää kierre.

• Potkut tuollaiselle

Tuohan on törkeää käytöstä!Alkolla on sivuillaan palautelomake.Minä kyllä laittaisin tulikivenkatkuisen viestin.Niiden on pakko reagoida asiaan.

• vaan hakemaan
        Potkut tuollaiselle kirjoitti:

Tuohan on törkeää käytöstä!Alkolla on sivuillaan palautelomake.Minä kyllä laittaisin tulikivenkatkuisen viestin.Niiden on pakko reagoida asiaan.

Viinat on sama ostaa Virosta niin ei tarvitse rahojaan valtion pohjattomaan kassaan kantaa ylihintaan.

• vrk66

ai että tavan tallaajan pitäis juhlajuomathakea rajan takaa....? Kun ei edes boolitarpeita saa ostettua.Selvenpäin,juhliin töihin menevä ihminen?

• okla

Olen laittanut palutetta,joka kannatti.Huomasin,että yksi kassa katsoi asiakasta,kuin halpaa makkaraa:(Kyseessä oli mies ryysyissä.Selvinpäin oli.Muuten,ystäväni on lääkäri ja kulkee vapaa-ajallaan ihan ryysyissä.Eli:Voiko koiraa katsoa karvoihin?Tämä nainen ansaitsee potkut.

• kokemuksia minulla

olen myös pistänyt merkille, että yksi, jo liian kauan siellä ilolientä myynyt leidi, katselee arvostellen, pieni virne suupielessä näitä vähän huonommin pukeutuneita sorbus pullon ostajia.Eiköhän laiteta se kassa boikottiin, jotta hänelle tulisi tarve tutkiskella itseään.

• olla aikamoista
        kokemuksia minulla kirjoitti:

olen myös pistänyt merkille, että yksi, jo liian kauan siellä ilolientä myynyt leidi, katselee arvostellen, pieni virne suupielessä näitä vähän huonommin pukeutuneita sorbus pullon ostajia.Eiköhän laiteta se kassa boikottiin, jotta hänelle tulisi tarve tutkiskella itseään.

jengiä, tällänen möly jostain viinan saannista, eikö maailmassa oo mitään tärkeempää, poistaisivat vaan koko alkon myymälän varkaudesta, täällä on ihan tarpeeksi ongelmajuojia....

• vrk66
        olla aikamoista kirjoitti:

jengiä, tällänen möly jostain viinan saannista, eikö maailmassa oo mitään tärkeempää, poistaisivat vaan koko alkon myymälän varkaudesta, täällä on ihan tarpeeksi ongelmajuojia....

Kuule sinä! Kysehän taas on pelkästään asiakaspalvelusta.Varkauden alkossa ei sitä palvelua ole, siellä ei ole kuin kaksi mukavaa naista, se nuorempi tummahiuksinen nuori nainen ja se vaaleahiuksinen nainen joka oli eilen töissä kun olin itse asiakkaana. Sinulle kiitos,osaat hymyillä niinkuin asiakaspalvelussa kuuluukin toimia.

• IgorTsehov
        vrk66 kirjoitti:

Kuule sinä! Kysehän taas on pelkästään asiakaspalvelusta.Varkauden alkossa ei sitä palvelua ole, siellä ei ole kuin kaksi mukavaa naista, se nuorempi tummahiuksinen nuori nainen ja se vaaleahiuksinen nainen joka oli eilen töissä kun olin itse asiakkaana. Sinulle kiitos,osaat hymyillä niinkuin asiakaspalvelussa kuuluukin toimia.

vrk66:lle. Taidat olla ihan jokapäiväisiä asiakkaita alkossa? Olisko mahdollista että kuuluisit alkoholin suurkuluttajiin? Jos näin niin ymmärrän kyllä ettei viinaksia välillä tipu. Se että mennään henkilökohtaisuuksiin niinkuin aikaisemmin viittasit "tiettyyn" myyjään ei ole korrektia. Myös voit itse astua esiin nimimerkkisi takaa, vai tuleeko pupu pöksyyn? Haluaisinpa vain tietää missä olet töissä jotta voisin tulla testaamaan sinun asiakaspalvelukykysi kun tunnut asiasta niin paljon tietävän. Vai eikö sosiaalitoimiston jonoja lasketa työpaikaksi?
        Ja jos jäi vielä epäselväksi on alkon myyjällä hiukan suurempi vastuu kuin siwan kassatädillä kuka kyllä vastaisuudessakin myy sinulle ne keskioluesi. Joten janoon et kyllä kuole.

• mika r

Mulla on jeesannu todella paljon ku oon pitäny aurinkolaseja ja vaihellu kassoja nii on aina saanu vaikka olis ollu vähän pihallakin.Silmistä huommavat vaikka et oliskaan ku jossain napeissa.. Ihan vaan vinkkinä nii ei tarvii jäädä ilman. Ei muuten kannata sekasi ajella ainakaan ihan parkkihalliin asti voi joku polttaa kytille aika nopeesti

• Anonyymi

sluiiii

• Anonyymi

Hyvä Kokoomus.

• Anonyymi

juurekset

• Anonyymi

joskus löysin 2 kassia täysiä kaljapulloja
      tuolta mettästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67