Vm.-00 Volvo S80 kyseessä. Ostaessani Volvoni n. vuosi sitten apparin puoleinen sivuikkuna ei toiminut niinkuin pitäisi, avatessani ovipahvin totesin että ikkunamekanismin osa joka on itse ikkunassa kiinni oli niin vääntynyt ettei sen vuoksi toiminut. Siis tarkennetaan vielä, eli itse ikkunahissi toimii ihan ok mutta ikkuna ei pysy mekanismissa kiinni koska on vääntynyt. Nyt sama vika ilmeni kuskin puoleiseen ikkunaan joten päätin korjata sen. Suoristin hieman vääntyneet mekanismin osat ja sain kaikki normaalisti takaisin paikalleen mutta näyttäisi siltä että mekanismin toinen pää laskee alemmas kuin toinen jonka vuoksi ikkuna ei pysy paikoillaan ja lähtee irti kiskoiltaan. Onko kellään tullut samanlaista vikaa vastaan ja löytyykö mitään vinkkejä mitä voin tehdä ettei tarvii viedä korjaamolle?
S80 etuikkunat reistailee!?!?
Nimetön
1
2762
Vastaukset
- allukki
EI MUUTA KUIN SINISELLE NOSTIMET VÄÄNTYNEET!EI VOI KORJATA .EIKÄ MAKSA PALJON IHME!
S 80 2003
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882