Majoitus Pärnussa?

toby

Olen menossa heinäkuussa vaimoni kanssa Pärnuun 4-5 päiväksi, mutta hotellit tuntuvat olevan täynnä ja tarvitsisin tasokkaan majoituksen sieltä. Kellään tietoa, mistä löytyisi?

54

11438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesaska

      viroweb.com, löytyy huoneistoa, mökkiä.. Vai oletko jo yrittänyt? Heinäkuu voi olla tosi täyttä Pärnussa.

      • simson7

        Tulin just Pärnusta ja majoituimme uudessa huoneistossa noin 2 km keskustasta ja 500 m merestä. Erinomainen vaihtoehto hotellille. Hienosti sisustettu kaksio merinäköaloin ja hinta 295 eur tuntui suorastaan halvalta laatuun nähden. www.huvila.net/1193 löysin kohteen.


      • simson7
        simson7 kirjoitti:

        Tulin just Pärnusta ja majoituimme uudessa huoneistossa noin 2 km keskustasta ja 500 m merestä. Erinomainen vaihtoehto hotellille. Hienosti sisustettu kaksio merinäköaloin ja hinta 295 eur tuntui suorastaan halvalta laatuun nähden. www.huvila.net/1193 löysin kohteen.

        .. oli vuokra-aika.


      • Just näin!!!

        Täyttä tuntuu olevan jo nyt hotelleissa isommalle ryhmälle.


      • J-PE
        simson7 kirjoitti:

        Tulin just Pärnusta ja majoituimme uudessa huoneistossa noin 2 km keskustasta ja 500 m merestä. Erinomainen vaihtoehto hotellille. Hienosti sisustettu kaksio merinäköaloin ja hinta 295 eur tuntui suorastaan halvalta laatuun nähden. www.huvila.net/1193 löysin kohteen.

        Tätä kautta mekin vuokrasimme viikon heinäkuussa. Kohteita on tullut lisää ja joitain viikkoja jäljellä vielä heinäkuussakin. Hotellia ilmeisesti jo mahdoton saada suuremmalle porukalle?!


      • Full!!

        Täyttä tuntuu olevan taas heinäkuussa ainakin hotelleissa!


      • Abdi (som)

        Heinäkuu aina täyttä, muuten helpompaa!


      • Azpillacaeta

        Heinäkuun majoitus tosiaan kannattaa varata heti alkuvuodesta.


      • travelleri4

        Booking comista voisi löytyä tai www.traveller.lv viro osiosta

        katso myös city24-ee sivuilta


    • vuorataanko taloja

      Teitääkö kukaan majoitusta Pärnusta - meitä olisi

      6 - 8 ihmistä !

      • Nimetön

        Hei

        Erään talonomistajan yhteystietoja voit kysyä suomeksi esim. osoitteesta http://www.loma-parnu.com Talon omistaja asuu itse talon alakerrassa, mutta talon yläkerrassa on useampi huone, joita hän vuokraa. Talon omistaja puhuu vain eestiä. Majoittumaan mahtuu 8-9 henkilöä. Talo on 5 km Pärnun keskustasta Raekülassa.


      • eevakaisa
        Nimetön kirjoitti:

        Hei

        Erään talonomistajan yhteystietoja voit kysyä suomeksi esim. osoitteesta http://www.loma-parnu.com Talon omistaja asuu itse talon alakerrassa, mutta talon yläkerrassa on useampi huone, joita hän vuokraa. Talon omistaja puhuu vain eestiä. Majoittumaan mahtuu 8-9 henkilöä. Talo on 5 km Pärnun keskustasta Raekülassa.

        Apua! olimme varanneet majoituksen ja matkat Pärnusta 5.-12.7., mutta sekaannuksen vuoksi meillä ei olekaan majoitusta tälle viikolle. Osalla porukasta on ensi viikko ainoa mahdollinen. Siis jos joku tietää jonkin esim. yksityisen majoituksen, jonka voisi saada ensi viikolle, niin olkaa kilttejä laittakaa tietoa mahdollisimman pian! Hotellit tuntuvat olevan todella täynnä ja meitä on 5-7 henkeä!


      • Uuljana
        Nimetön kirjoitti:

        Hei

        Erään talonomistajan yhteystietoja voit kysyä suomeksi esim. osoitteesta http://www.loma-parnu.com Talon omistaja asuu itse talon alakerrassa, mutta talon yläkerrassa on useampi huone, joita hän vuokraa. Talon omistaja puhuu vain eestiä. Majoittumaan mahtuu 8-9 henkilöä. Talo on 5 km Pärnun keskustasta Raekülassa.

        Vaikeaa on rentoutua, kun omistaja alakerrassa. Meidän porukka vetää käytännössä koko hereilläoloajan, jotta ongelmia tulisi varmasti.


      • Dimka
        Uuljana kirjoitti:

        Vaikeaa on rentoutua, kun omistaja alakerrassa. Meidän porukka vetää käytännössä koko hereilläoloajan, jotta ongelmia tulisi varmasti.

        Sama vika Rahikaisella.


      • Batta stadista
        Uuljana kirjoitti:

        Vaikeaa on rentoutua, kun omistaja alakerrassa. Meidän porukka vetää käytännössä koko hereilläoloajan, jotta ongelmia tulisi varmasti.

        Joo, ei se mitään lomaa ollut em. syystä.


      • Ehitaja S

        Vuorataan toki. Myös Virossa!


      • Loksus?

        Pärnu on pop!


    • Hillermaa vaan

      Koska Pärnussa alkaa kesämeno?

    • Kaido KH

      17.6 Watergate-tapahtumalla..

    • Olli Å

      Eikun iso pyörä pyörii sit vaan...

    • Puotilan paroni

      Varasimme juuri viikon heinäkuussa osoitteesta www.parnurent.com. Siellä on useita kohteita vuokrattavissa ja tilaakin näytti olevan osassa vielä heinäkuussakin.

    • Tumba T

      Paremmat hotellit kuulemma ihan täynnä koko Heinäkuun:(!!!

    • Sai Leib

      Voisiko kukaan kertoa mitä Pärnussa kannattaa tehdä ja missä käydä syömässä ?

      Meillä on asunto Manhattan Projektin kautta ja siten asumme aivan kävelykadun lähellä koko viikon !

    • heloulauantaiaamu

      Villa Johanna, puinen pitsivilla, omistajana vanha lady. Aaamiainen ei kovin erikoinen mutta puhdasta on ja ihan kivenheiton päässä rannasta. Eikä hintakaan paha, n 40 e / vrk. Googlaamalla löytyy.

    • Tsep

      Pärnussa kannattaa vuokrata pyörä ja tutustua kaupunkiin sitä kautta. Steffani niminen ravintola lähellä Rüütlia on hyvä paikka vaikka jonottaan kyllä joutuu.

      • TomiKolinaa

        Juurikin näin!


      • Raaka-Arskander

        Steffani yhä yhtä suosittu kuin takavuosina?


    • Padarin Riho

      Kohta taas alkaa varaussesonki eli tammikuun aikana menee parhaat kohteet heinäkuun osalta.

    • Babratski

      Kiva katsoa lisääntyykö suomalaisten lähialuematkailu entisestään uhkaavan laman vuoksi!

      • KimmenR

        Niinpä. Aina kyllä väitetään laman myötä lisääntyvän.


    • HR E

      Eiköhän se lisäänny joo..

    • Iljitsh!

      Parnurentin kautta löydettiin firmalle koko kesäksi sopivanhintainen huoneisto mutkattomasti.

    • MisterT

      Vieläkö löytyy taloa/huoneistoa heinäkuun viikoksi?

      • KantriJyri

        Eiköhän niitä vielä saa..


      • Etsivä löytää

        virowebissä noita on


    • KassiA

      Saaks täällä mainostaakin? Ihme touhua...

    • Rike (kr1)

      Taitaa Pärnu olla hiljentynyt tältä vuodelta!?

      • JPPB

        Härmäläisiä autoja vieläkin näytti olevan runsaasti!


      • KaatoK
        JPPB kirjoitti:

        Härmäläisiä autoja vieläkin näytti olevan runsaasti!

        Taitaa asustella paljon suomalaisia Pärnussa ympäri vuoden!?


      • Kode the Boss
        KaatoK kirjoitti:

        Taitaa asustella paljon suomalaisia Pärnussa ympäri vuoden!?

        Satoja..


    • Seppo O.

      Olin viime kesällä Pärnussa ja ihastuin paikkaan ja oli tosi viihtyisää!
      Vuokrasimme talon läheltä merta upealta paikalta ja hyvään hintaan. Huoneet ja palvelu oli korkea tasoista. Tänä kesänä ehdottomasti uudestaan!
      Osoite mistä löysin http://www.parnumajoitus.fi

      • Heh heh

        Jännä kirjoitustyyli Seppo O:lla, joten siihen sopiikin jatkokysymys Sepolle, oliko Pärnussa paljon kauniita kukkia, oliko kiva shoppailla? Oliko Pärnu ylipäätään korkea erikseenkirjoitus tasoinen.


      • Soomlane karju
        Heh heh kirjoitti:

        Jännä kirjoitustyyli Seppo O:lla, joten siihen sopiikin jatkokysymys Sepolle, oliko Pärnussa paljon kauniita kukkia, oliko kiva shoppailla? Oliko Pärnu ylipäätään korkea erikseenkirjoitus tasoinen.

        Minä tietä että Pärnu on tarjota aina hyvä päivä myös soomlaselle karjulle.

        Ottaa myös soomlane aamianen: Vodka, kylm olu, kohvi ja leib vain 7 e.

        Adreas, Vyborg


      • SMPuutarhuri

        Itselläni oli asunto vuokralla kyseisellä yrityksellä ja eivät toimittaneet asunon vuokratuloja vaikka itsekkin olen nähnyt asunnossani vuokralaisia, joten en ihmettele Pärnun majoituksen halpoja hintoja, kun huijaavat asuntojen omistajia.


    • Aramis

      Taitaa Seppo O olla pärnumajoituksen myyntitykki;)

    • ain1

      Kämppien hinnat näyttäis olevan todella edullisia Pärnussa!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe