MONNIT EI SYÖ??

monnimonnimonni

miksi ei monnit syö??
olen kokeillut täysravinto tapletteja pohjakaloille,
mutta eivät koskeneetkaan niihin;(
sitä ennen kokeilin keitettyä porkkanaa mutta eivät syöneet.
monnit on ollut luonani 1 päivän..
partamonneja on 5..
onko normaalia etteivät syö vielä??

4

659

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Rihma-

Onko monnisi ihan uusi?
      Ne eivät välttämättä heti tultuaan syökkään vaan voi mennä useampia päiviä ennenkuin kotiutuvat.

Mikä monni se on?
      Partamonneja kannattaa pitää vain samaa sukupuolta, etteivät lisäänny liikaa. Altaan koosta sitten riippuu, kuinka monta, josko yhtään partamonnia akvaarioosi sopii.

Kuinka iso akvaario sinulla on ja mitä muita kaloja siellä asuu?

• monniiiiiii

Monnit ovat uusia..
        Minulla on ennemmin ollut pintakaloja mutta päätin nyt muutaman vuoden jälkeen ottaa pelkkiä monneja..
        miten on? kannattaisiko minun ottaa muita kaloja myös?
        akvaarioni on noin 60L..
        entä mihin aikaan monnit syövät?
        jotkut sanovat että päivällä,
        jotkut sanovat että yöllä-

• -Rihma-
        monniiiiiii kirjoitti:

Monnit ovat uusia..
        Minulla on ennemmin ollut pintakaloja mutta päätin nyt muutaman vuoden jälkeen ottaa pelkkiä monneja..
        akvaarioni on noin 60L..

Partamonnin allaskokosuositus(voi kasvaa jopa 15 cm) on vähintään 100-litraa. Mieluusti enemmänkin, kun kyseessä on useampia yksilöitä. Eli akvaarioosi ei periaatteessa sovi YHTÄÄN partamonnia.
        Luovuttaisin kaikki partamonnit pois tai hankkisin niille isomman akvaarion, parille kolmelle yksilölle joku 200-300-litraa olis passeli. Sinne saa hienosti suunniteltua partamonnien kanssa käyvän kalastonkin.

Mitä monneja ne muut monnit ovat? Monnisia(onko niillä viikset?) vaikos isoksikasvavia plekoja(imukuppisuu, kuten partamonnilla?)?
        Ota selvää lajista, koska et voi muuten tietää kuinka näitä monneja hoidetaan!
        Yleensäkkin tietoa haetaan ENNEN kalojen hankkimista, ethän osta koiraakaan/hevosta tai muuta lemmikkiä, ottamalla siitä ensin selvää..

• Coocq
        monniiiiiii kirjoitti:

Monnit ovat uusia..
        akvaarioni on noin 60L..

Minun partamonnini lähtee liikkeelle yleensä kun valot sammuu ja sen näkee usein aamulla kun hiekka pöllyää valojen syttymisaikaan.Päivällä se saattaa tulla joskus esiin jos se ei näe akvaarion ulkopuolella mitään liikettä-ihmisiä.
        Monnini on aika arka, mutta on tullut aika uskaliaaksi viime aikoina.Se ei pakene esim. enää piloon niin nopeasti jos se näkee minut tai jonkun muun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      172
      1145
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      773
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      738
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      733
    5. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      228
      694
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      679
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      645
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      622
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      600
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      53
      597
    Aihe