MONNIT EI SYÖ??

monnimonnimonni

miksi ei monnit syö??
olen kokeillut täysravinto tapletteja pohjakaloille,
mutta eivät koskeneetkaan niihin;(
sitä ennen kokeilin keitettyä porkkanaa mutta eivät syöneet.
monnit on ollut luonani 1 päivän..
partamonneja on 5..
onko normaalia etteivät syö vielä??

4

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Rihma-

Onko monnisi ihan uusi?
      Ne eivät välttämättä heti tultuaan syökkään vaan voi mennä useampia päiviä ennenkuin kotiutuvat.

Mikä monni se on?
      Partamonneja kannattaa pitää vain samaa sukupuolta, etteivät lisäänny liikaa. Altaan koosta sitten riippuu, kuinka monta, josko yhtään partamonnia akvaarioosi sopii.

Kuinka iso akvaario sinulla on ja mitä muita kaloja siellä asuu?

• monniiiiiii

Monnit ovat uusia..
        Minulla on ennemmin ollut pintakaloja mutta päätin nyt muutaman vuoden jälkeen ottaa pelkkiä monneja..
        miten on? kannattaisiko minun ottaa muita kaloja myös?
        akvaarioni on noin 60L..
        entä mihin aikaan monnit syövät?
        jotkut sanovat että päivällä,
        jotkut sanovat että yöllä-

• -Rihma-
        monniiiiiii kirjoitti:

Monnit ovat uusia..
        Minulla on ennemmin ollut pintakaloja mutta päätin nyt muutaman vuoden jälkeen ottaa pelkkiä monneja..
        akvaarioni on noin 60L..

Partamonnin allaskokosuositus(voi kasvaa jopa 15 cm) on vähintään 100-litraa. Mieluusti enemmänkin, kun kyseessä on useampia yksilöitä. Eli akvaarioosi ei periaatteessa sovi YHTÄÄN partamonnia.
        Luovuttaisin kaikki partamonnit pois tai hankkisin niille isomman akvaarion, parille kolmelle yksilölle joku 200-300-litraa olis passeli. Sinne saa hienosti suunniteltua partamonnien kanssa käyvän kalastonkin.

Mitä monneja ne muut monnit ovat? Monnisia(onko niillä viikset?) vaikos isoksikasvavia plekoja(imukuppisuu, kuten partamonnilla?)?
        Ota selvää lajista, koska et voi muuten tietää kuinka näitä monneja hoidetaan!
        Yleensäkkin tietoa haetaan ENNEN kalojen hankkimista, ethän osta koiraakaan/hevosta tai muuta lemmikkiä, ottamalla siitä ensin selvää..

• Coocq
        monniiiiiii kirjoitti:

Monnit ovat uusia..
        akvaarioni on noin 60L..

Minun partamonnini lähtee liikkeelle yleensä kun valot sammuu ja sen näkee usein aamulla kun hiekka pöllyää valojen syttymisaikaan.Päivällä se saattaa tulla joskus esiin jos se ei näe akvaarion ulkopuolella mitään liikettä-ihmisiä.
        Monnini on aika arka, mutta on tullut aika uskaliaaksi viime aikoina.Se ei pakene esim. enää piloon niin nopeasti jos se näkee minut tai jonkun muun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe