Ulkokoira sisälle

Pämmy

Harkitsen suomenlapinkoiran hankkimista. Perheemme asuu omakotitalossa. Ajattelin, että koira voisi olla päivät ulkona juoksulangassa, koska tietääkseni lapinkoira nauttii ulkonaolosta. Aloin miettiä, viihtyyköhän koira ollenkaan sitten sisällä, jos se on saanut olla päivän ulkona. Haluan lenkkeillä koiran kanssa ja nauttia sen hurmaavasta seurasta sisällä, kun tulen töistä. Onko niin, että kun lapinkoira saa olla päivät ulkona, niin sitä ei saa enää viihtymään sisällä ?

4

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinkoiraksi

Mulla on lapinkoiria, jotka ovat päivisin aidatulla pihallamme irti. Saavat ja osaavat pyytää sisään halutessaan. Haluavat yöksi sisälle. Nukkuvat tuulikaapissa.
      Myös sateella ja ukkosen aikaan haluavat sisään.
      Joten kyllä viihtyvät myös lauman (perheen)parissa sisätiloissa.

• sisällä viihtyvät

Kyllä lapinkoirat viihtyvät sisällä oikein hyvin. Ovat tosi seurallisia ja perheen kanssa kaikesta toiminnasta nauttivia. Juoksunarua parempi ja turvallisempi vaihtoehto on tarha ja koppi. Meillä lapinkoirat ovat päivät tarhassa ja illat ja yöt sisällä.

• perheenpariin...ei ulos

Mikä ulkokoira? Mulla on tuttavapiirissä ihmisiä joilla on 2 haskya sisällä yöt (nukkuvat sängyssä), on karhukoiria , samojedeja kaikki ovat sisällä yöt ja ukkoset ja kovat pakkaset, muuten viihtyvät lenkillä ja piha tarhoissaan. Mulla on ollut pystykorva ja eli elämänsä kerrostalossa ihan onnellisena. Lähinaapurilla on lapinkoira ja asuu kerrostalossa. Ne ulkokoirat on teidän omassa päässä.

• Lappalainen meilläkin..
        perheenpariin...ei ulos kirjoitti:

Mikä ulkokoira? Mulla on tuttavapiirissä ihmisiä joilla on 2 haskya sisällä yöt (nukkuvat sängyssä), on karhukoiria , samojedeja kaikki ovat sisällä yöt ja ukkoset ja kovat pakkaset, muuten viihtyvät lenkillä ja piha tarhoissaan. Mulla on ollut pystykorva ja eli elämänsä kerrostalossa ihan onnellisena. Lähinaapurilla on lapinkoira ja asuu kerrostalossa. Ne ulkokoirat on teidän omassa päässä.

Sinulle jolla ulkokoirat on omassa päässä.Koira viihtyy pitkät ajat kopin katolla ja seurailee ympäristön tapahtumia, on se vaan toista kuin olla aina sisällä muulloin kun lenkillä. Talvellakin nauttii lumisessa tarhassa olosta ja turkki kiiltää sekä aluskarva pysyy kunnossa. Aamulla menee oven eteen istumaan ja odottaa ulospääsyä, ensin lenkki ja sitten tarhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe