Kauris nainen on paras kaikista

näin se on....

Kauris nainen on paras kaikista, hän huolehtii ulkoisesta olemuksestaan, on itsevarma, vastustamaton (johtuu itsevarmuudesta ja itsensä välittämisestä) ja hänellä on usein selvä päämäärä elämässään. Ei kannata heikkojen miesten edes yrittää...

22

6544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisn..

      Vaikka huolehdin itsestäni/olemuksestani ja olen sekä päämäärätietoinen että itsevarma, olen törmännyt henkilöihin, joitten mielestä en ole vastustamaton tai paras. :))

      • takapakkia

        on mullekin joskus sattunut,
        mut sehän on antanut vaan uutta
        puhtia eteenpäinporskuttelulle.


    • Tammikuun Tarzan

      Kyllä täytyy näin kaurismiehenä liputtaa kaurisnaisten puolesta. Fiksuja, hauskoja, tietävät mitä haluavat, eivät ole mitään haahuilijoita...kaurisnainen on kova luu, mutta silti mukavan naisellinen ja rauhallinen.

      Romanttisessa mielessä oon aina kallistunut vesimerkkien kuten skorpionin ja ravun puoleen, mutta kavereina mulla on pari kaurisnaista ja pidän kyseisistä mimmeistä kovasti. Heissä on tyyliä ja asennetta =)

      • Luja-ei kova

        Kiitos, näen itsenikin parhaimmillani kaverina, kun pahin rakkaus lieveilmiöineen, ( sitominen, mustasukkaisuus ym.) on ylitetty, jäljelle on jäänyt kaveruus, hyvä, luja ystävyys, jossa on siedetty kummankin uusia suhteita.Kaurisnaiselle on tärkeää tietty vapaus, ja hän ymmärtää sitä antaa toisellekin.
        Parasta olisi olla tuijottamatta mihinkään merkkeihin, kaikista löytyy kaikkea.


      • Fishy
        Luja-ei kova kirjoitti:

        Kiitos, näen itsenikin parhaimmillani kaverina, kun pahin rakkaus lieveilmiöineen, ( sitominen, mustasukkaisuus ym.) on ylitetty, jäljelle on jäänyt kaveruus, hyvä, luja ystävyys, jossa on siedetty kummankin uusia suhteita.Kaurisnaiselle on tärkeää tietty vapaus, ja hän ymmärtää sitä antaa toisellekin.
        Parasta olisi olla tuijottamatta mihinkään merkkeihin, kaikista löytyy kaikkea.

        Olisinpa kauris, kaikki niin selkeää ja määrätietoista "eteen päin muut edestä pois"-menoa. Tässä vaan fisuna polskitaan, ees taas ees taas!!! ;-))))


      • tammikuun Jane

        kuinka ollakkaan, minäkin suhteissani kallistun vesimerkkeihin, eli rapuun ka skorppiooniin, ja kaverit sitten kauriita))
        Oisko ne vesielementtien miehet niitä vastakohtia?


    • ottaa itseensä,

      jos jokin ei miellytä. Tahtoo kontrolloida muiden liikkeitä. Nuori varsinkin yrittää olla niin aikuismainen, mutta samanlainen, kuten muutkin ikäisensä.

      Juoksee pää kolmanteja jalkana joka paikkaan ja pysähtyy vasta sitten, kun on liian myöhäistä.

      Tosin. Hyvä ystävä tai jotain enemmän voi olla, mutta hermot ovat koetuksella.

      • kaverini kauris

        olen nainen ja työ kaverini on kauris.

        saman ikäinen, mut tylsää kun haluu kontrolloida kaikkee mitä teen..haluu puuttuu kaikkeen ja sanoo mielipiteensä.
        On myös kateellinen luonne, vertailee jatkuvasti itseäänsä minuun, haluu jatkuvasti huomiota, ei kestä jos minä saan sitä ja hän ei.
        Ei kestä jos hänelle huomauttaa jostain asjasta, suuttuu heti.
        Häneltä myös lipsahtaa helposti ns. salaisuudet ja haluu et toiset olisivat hänelle avoimia, hän itse kyllä kertoo avoimesti jopa perhe asjansa kaikille. muuten huumorin tajuinen ja hyvä seura ihminen, viihtyy ihmisten ilmoilla ja puhetta piisaa.Ystävänä varmaan ihan ok.ja miesten työ kaverina ja kaverina toimii suhde kun heitä ei tarvi kadehtii ja kilpailla huomiosta.


      • kuminaako
        kaverini kauris kirjoitti:

        olen nainen ja työ kaverini on kauris.

        saman ikäinen, mut tylsää kun haluu kontrolloida kaikkee mitä teen..haluu puuttuu kaikkeen ja sanoo mielipiteensä.
        On myös kateellinen luonne, vertailee jatkuvasti itseäänsä minuun, haluu jatkuvasti huomiota, ei kestä jos minä saan sitä ja hän ei.
        Ei kestä jos hänelle huomauttaa jostain asjasta, suuttuu heti.
        Häneltä myös lipsahtaa helposti ns. salaisuudet ja haluu et toiset olisivat hänelle avoimia, hän itse kyllä kertoo avoimesti jopa perhe asjansa kaikille. muuten huumorin tajuinen ja hyvä seura ihminen, viihtyy ihmisten ilmoilla ja puhetta piisaa.Ystävänä varmaan ihan ok.ja miesten työ kaverina ja kaverina toimii suhde kun heitä ei tarvi kadehtii ja kilpailla huomiosta.

        Työkaveri kirjoitetaan yhteen ;). Muutenkin kirjoituksessasi paljon virheitä, joita tämä kauris korjaisi :)

        P.s ei ainakaan kade kauris


      • ohi viestin pointti.
        kuminaako kirjoitti:

        Työkaveri kirjoitetaan yhteen ;). Muutenkin kirjoituksessasi paljon virheitä, joita tämä kauris korjaisi :)

        P.s ei ainakaan kade kauris

        Noh, kauriit takertuu pieneenkin asiaan.


      • työkaveri
        kuminaako kirjoitti:

        Työkaveri kirjoitetaan yhteen ;). Muutenkin kirjoituksessasi paljon virheitä, joita tämä kauris korjaisi :)

        P.s ei ainakaan kade kauris

        mitä välii tämmöses paikas onko kirjotus virheitä vai ei.. pää asia et asia tulee ymmärretyksi..ps. kolahtiko???


      • kauristytsy
        kaverini kauris kirjoitti:

        olen nainen ja työ kaverini on kauris.

        saman ikäinen, mut tylsää kun haluu kontrolloida kaikkee mitä teen..haluu puuttuu kaikkeen ja sanoo mielipiteensä.
        On myös kateellinen luonne, vertailee jatkuvasti itseäänsä minuun, haluu jatkuvasti huomiota, ei kestä jos minä saan sitä ja hän ei.
        Ei kestä jos hänelle huomauttaa jostain asjasta, suuttuu heti.
        Häneltä myös lipsahtaa helposti ns. salaisuudet ja haluu et toiset olisivat hänelle avoimia, hän itse kyllä kertoo avoimesti jopa perhe asjansa kaikille. muuten huumorin tajuinen ja hyvä seura ihminen, viihtyy ihmisten ilmoilla ja puhetta piisaa.Ystävänä varmaan ihan ok.ja miesten työ kaverina ja kaverina toimii suhde kun heitä ei tarvi kadehtii ja kilpailla huomiosta.

        Että huomiota haluan kyllä aika paljon.välillä. mutta en näytä sitä ..siis kyllä mä kestän sen jos joku saa enemmän huomiota.=) Muut jutut tossa sun kirjoituksessa ei pidä ainakaan tähän kauristyttöön paikkaansa:)
        Sun työkaverilla taitaa olla aika heikko itsetunto? Mä itseasiassa oikeastaan haluan että mulle huomautetaan asioista, jos teen jotain väärin tai jotain sellasta. En todellakaan suutu. Enkä oo mitenkään juoruakkakaan...


      • kauris ja vieläpä nainen
        kuminaako kirjoitti:

        Työkaveri kirjoitetaan yhteen ;). Muutenkin kirjoituksessasi paljon virheitä, joita tämä kauris korjaisi :)

        P.s ei ainakaan kade kauris

        Mäkin oon kauris ja nainen .. kade? - onx se syötävää, mä en ainakaan tunnista ko. tunnetta itsestäni:)! Hiukka häiritsee lukemista ku o paljon virheitä!


      • varsinkin, jos on tall.hall...
        ohi viestin pointti. kirjoitti:

        Noh, kauriit takertuu pieneenkin asiaan.

        Oli se merkki mikä tahansa .. johonkin se energia pitää suunnata, jos sitä on:))!


      • itsekehu.
        kauris ja vieläpä nainen kirjoitti:

        Mäkin oon kauris ja nainen .. kade? - onx se syötävää, mä en ainakaan tunnista ko. tunnetta itsestäni:)! Hiukka häiritsee lukemista ku o paljon virheitä!

        Eivät kauriit ole mitään pyhimyksiä. Kaikki tekevät virheitä.


      • mutta niistä pitää oppia
        itsekehu. kirjoitti:

        Eivät kauriit ole mitään pyhimyksiä. Kaikki tekevät virheitä.

        Mukavaa, että on muitakin jotka eivät ole unten mailla:))!


      • huomiosta".
        kaverini kauris kirjoitti:

        olen nainen ja työ kaverini on kauris.

        saman ikäinen, mut tylsää kun haluu kontrolloida kaikkee mitä teen..haluu puuttuu kaikkeen ja sanoo mielipiteensä.
        On myös kateellinen luonne, vertailee jatkuvasti itseäänsä minuun, haluu jatkuvasti huomiota, ei kestä jos minä saan sitä ja hän ei.
        Ei kestä jos hänelle huomauttaa jostain asjasta, suuttuu heti.
        Häneltä myös lipsahtaa helposti ns. salaisuudet ja haluu et toiset olisivat hänelle avoimia, hän itse kyllä kertoo avoimesti jopa perhe asjansa kaikille. muuten huumorin tajuinen ja hyvä seura ihminen, viihtyy ihmisten ilmoilla ja puhetta piisaa.Ystävänä varmaan ihan ok.ja miesten työ kaverina ja kaverina toimii suhde kun heitä ei tarvi kadehtii ja kilpailla huomiosta.

        Mikä skaba teidän työpaikalla on naisten kesken meneillään ja kenen huomiota siellä yritetään itseensä kiinnittää ja missä mielessä?

        Naiskauriina mä ainakin teen töissä töitä, mihin joku aina silloin tällöin on kiinnittänyt jopa positiivista huomiota. :)


    • Kaunis kauris nainen

      Mitä nuo heikot miehet ovat? Tällä hetkellä mun seuraani halajaa: Oinas, Skorpioni ja Jousimies kaikki omalla tavallaan ihania .. sanoisimpa ainutlaatuisia:)!

    • kauriiksi syntynyt nainen

      mitä tekstiä, ei tyypillistä kauriin suusta tai päästä, enemmän voisin kuvitella kirjoittajan olevan esim. leijona. Kauris ei tykkää kerskailusta, ja on aina jalat maan pinnalla, eikä kuvittele olevansa maailmankaikkeuden keskipiste. Kauriita löytyy myös ainakin kahta selvästi toisistaan erottuvaa sorttia; ovat nämä määrätietoiset peruskauriit, työkeskeiset, kunnianhimoiset, ja sitten toinen joukko äärettömän herkkä boheemi taiteilijaluonne, vähän kuin kalat, mutta maanläheinen kuitenkin. Kauriin sydän syttyy myös ennenkaikkea aitoudesta, heikkouttahan meistä kun löytyy jokaisesta...

      • ei todellakaan mikään työke...

        Ap:n tekstistä olen samaa mieltä! Pitäisin kerskumista turhan vakavana "syytteenä", kyllä ihminen välillä saa kirjoittaa itsestään hyvääkin. Et taida itse olla kauris kun olet noin hapan...


      • on kauriin

        työ.


    • PiiaPP

      Ei ole yks yhteen luonteenpiirteitä. Vaikka on kauris horoskoopiltaan, niin monet asiat vaikuttavat siihen mikä kauriin luonteenpiirre on hallitsevin ja mikä taas ei. Jokaisessa merkissä on tietyt samat luonteenpiirteet, on hyviä ja huonoja puolia, mutta se mikä määrää ihmisen luonteen ja käyttäytymisen onkin sitten jo toinen juttu.

      Minulla on kaverina kauris-naisia, toiset ovat todellakin hyvin kontrollifriikkejä ja kateellisia, vähän sellaisi päsmäreitä, kun taas toiset kilttejä uurastajia, jotka eivät olollaan toisia häiritse. Samoja luonteenpiirteitäkin heiltä löytyy keskenään. Sen olen huomannut, että jollain tavalla kauris on huono itsetuntoa poteva ja se miten hän siitä yrittää selvitä määrää myös hänen käyttäytymistään. Paapomista tarvitsevat vähän kaikki.

      ps. keskustelut ovat siihen saakka mielenkiintoisia, kunnes joku tarrautuu kirjoitusvirheiisiin ja pilaa koko keskustelun. Ei me puhuessakaan korjata toisten murre - tai slangisanoja eikä kiinnitetä huomiota lauserankenteisiin, miksi täällä pitäisi. Tämähän on keskustelua kaikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe