JÄRKYTTYNYT F-Secure IS 2008

Aloitteija

Mitä ihmettä... mitä, miten, ketkä ovat tehneet alla olevan palomuurien vertailu testin?


Miten voi olla mahdollista että F-Secure ei pärjännyt testeissä ton paremmin!!?

Mä olen järkyttynyt tosiaan! Suomi IT:n huippumaita?

F-Securee myydään kaikissa isommissa ruokakaupoissakin ja lapset käyttää tota ohjelmaa.

Nyt jos joku IT-Guru vois vähäsen kertoa olisin todella kiitollinen.

KIITOS : )

http://www.matousec.com/projects/firewall-challenge/results.php

14

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi olla

      Ja mä just hankin f-securen!!!!! Kauheeta jos tuo testi on totta...siis silleen et niinku...

    • on noin hyvä

      niin kytken f-securen palomuurin pois päältä ja asennan Comodon, kait sen niinki voi tehä??

    • kunnon
    • luottaa

      matousecin "vertailuihin".

      • luottaa

        "We'd like to thank Matousec – Transparent Security Lab for doing research on Agnitum's product – Outpost Firewall Pro 2008. Thanks to the results revealed..."
        "Thank you for including our product in your test..."
        "Thank you for testing BitDefender Total Security 2008..."
        "Thank you very much for pointing out..."
        "We do appreciate the good work..."
        "Thank you for testing our firewall..."
        "Thank you for testing our software..."
        "We greatly appreciate your work on new test suite creation..."
        "Thank you very much for your inclusion of the Lavasoft Personal Firewall 3.0 in the Matousec research..."
        "We really appreciate testing of our product..."
        "Thanks for including us in your testing..."
        "We're very pleased to receive this position..."
        Vai mitä noi höpäjää


      • is bizniz
        luottaa kirjoitti:

        "We'd like to thank Matousec – Transparent Security Lab for doing research on Agnitum's product – Outpost Firewall Pro 2008. Thanks to the results revealed..."
        "Thank you for including our product in your test..."
        "Thank you for testing BitDefender Total Security 2008..."
        "Thank you very much for pointing out..."
        "We do appreciate the good work..."
        "Thank you for testing our firewall..."
        "Thank you for testing our software..."
        "We greatly appreciate your work on new test suite creation..."
        "Thank you very much for your inclusion of the Lavasoft Personal Firewall 3.0 in the Matousec research..."
        "We really appreciate testing of our product..."
        "Thanks for including us in your testing..."
        "We're very pleased to receive this position..."
        Vai mitä noi höpäjää

        Vrt. ostos-TV.


    • F-Securesta

      Pian on ensimmäinen F-Secure vuosi päätöksessä, enkä todellakaan suosittele ohjelmistoa. Virukset ja muut haittaohjelmat menevät tämän yliarvostetun F-Securen läpi yllättävän helposti.. Tämä kyllä huomaa joskus tunkeutujan, MUTTA MIKÄÄN KOMENTO EI ONNISTU (mm. puhdista, poista...). Sitten muutaman tunnin virustarkistus...

      En todellakaan osta jatkossa!

      (F-Secure Internet Security 2007)

      • samanlaista

        Itsellä on Soneran tietoturva (F-secure). Pöpöt tulee läpi mennen tullen ja poistaminen ainakin itse F-securella ei aina onnistu. Yhteiselo loppuu F-securen kanssa 14 päivän kuluttua, eli irtisanomisaika. Parempiakin turvaohjelmia on. F-secure on turhan arvokas.


      • fdsafasdfas
        samanlaista kirjoitti:

        Itsellä on Soneran tietoturva (F-secure). Pöpöt tulee läpi mennen tullen ja poistaminen ainakin itse F-securella ei aina onnistu. Yhteiselo loppuu F-securen kanssa 14 päivän kuluttua, eli irtisanomisaika. Parempiakin turvaohjelmia on. F-secure on turhan arvokas.

        Minulla taas aivan päinvastaisia kokemuksia.
        ja olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo seitsemän vuotta.
        F-Secureen on saatavana maksutta myös poistotyökaluja.
        kantsis vähän tutkia ennenkun hutkii.


      • oma moka
        samanlaista kirjoitti:

        Itsellä on Soneran tietoturva (F-secure). Pöpöt tulee läpi mennen tullen ja poistaminen ainakin itse F-securella ei aina onnistu. Yhteiselo loppuu F-securen kanssa 14 päivän kuluttua, eli irtisanomisaika. Parempiakin turvaohjelmia on. F-secure on turhan arvokas.

        monilla on Securen asetuksissa kohdassa "mitä tehdään jos löydetään virus", niin "ei mitään".
        sitten parjataan ja ihmetellään kun ohjelma päästää läpi. kun sen on itse "halunnut" asentaa niin.
        korjatkaa tuohon kohtaan: "poistetaan automaattisesti".

        kun katsokaas, ohjelma tekee just niin, miten oletee käskeneet sen tekemään.
        ei se ole yhtä itsepäinen kun useat ihmiset.


      • ....
        fdsafasdfas kirjoitti:

        Minulla taas aivan päinvastaisia kokemuksia.
        ja olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo seitsemän vuotta.
        F-Secureen on saatavana maksutta myös poistotyökaluja.
        kantsis vähän tutkia ennenkun hutkii.

        F-Securella


      • Parka
        .... kirjoitti:

        F-Securella

        poistuu kyllä. tai eristetään, mistä ne voi poistaa helposti ja vaivattomasti.
        eristäminen asetuksista kannattaa määritellä siksi, jos haittaohjelmiin luokitellaan vahingossa joku "turvalliseksi varmaksi tietämänsä" ohjelma. ja näin sieltä eristyksestä voi tietyn tiedoston myös palauttaa.

        MIKÄÄN tietoturvaohjelmisto ei TÄYSIN kaikkia viruksiakaan poista, ja siksi on hyvä oppia miten ne poistetaan manuaalisesti.
        tuon manuaalisenkin tarkistuksen määritteet voi asetuksista itse tehdä. niinkun automaattisetkin päivitykset määritellä, mitä löydetyille haittaohjelmille ja viruksille halutaan tehtävän.

        joillakin tosiaan on siellä "älä tee mitään". ja sitten ihmetellään kun tietoturva "ohittaa" ja "päästää läpi", kun itse on halunnutkin tehtävän niin.

        Kun monet ovat siinä luulossa että kun asentaa tietoturva ohjelmiston, niin se on siinä sitten. itse ei tarvi säätää eikä tehdä mitään.
        ei se nyt ihan niinkään mene.


    • pyllystä.

      Jos et luota F-Securen palomuuriin, niin käytä Windows XP:n tai Vistan omaa palomuuria. Windowsin oma palomuuri on hyvä ja luotettava joka suojaa konetta erinomaisesti netistä tulevilta hyökkäyksiltä, eikä siitä ole löydetty bugeja. Miljoonilla käyttäjillä on Windowsin palomuuri eikä heidän koneisiin ole murtauduttu palomuurin läpi.

      • ihmii`?

        Tuossahan tuo on sanottuna selvästi.
        Loppui minultakin F-securen käyttö olen jonkin aikaa ollut xp omalla palomuurilla ja avg.n virusohjelmalla, kun tuo kuulin ettei noilla koneensyöjillä mitään tee tehoja vievät runkuttavat jatkuvasti. hyvin pärjään näillä ei maksakkaan mittään ja on kuin olis vapaa. ainakin raskaista ohjelmista(f-secure) on helpottunut olo kun surffailen netissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe