Ei ole rahaa ostaa, mutta teen lahjan...

hädässä

Isoveljeni menee piakkoin naimisiin, eikä mulla tietenkään ole varaa mihinkään kalliiseen lahjaan esim. hopea lusikka setti.
Joten Maalasin taulun.
Nyt mua vain pilkuttaa, mitä jos se ei ole hyvä?
se on iso taulu ja vielä kehyksenkin olen hankkinut. ..

Tavallaan tykkään maalata öljyvärio taluluja yms.

4

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli...

Eikö se tarkoita, että veljesi on sinulle yhtä kuin kuollut?? Karkoitettu? Tai hyljeksitty, vähintään?
      Ei kai kukain voi muuten tehdä vain 'jotain, jotta olisi jotain'. Ethän sinä tee remonttiakaan siksi, että se olisi tehty, tai hanki vaimoa/miestä lapsineen siksi että ne olisi??? Voi ethän?

Joten maalasit taulun..?!
      Toivottavasti poltat sen!!!
      Ja alat himosta harrastaa jotain! Tai sitten tarjoat vaikka lahjakortin tulevien lapsien hoitoavuksi, kun vanhemmat lomailevat (ilmainen) tai annat erittäin huolellisen siivouksen lahjaksi, tai jotain muuta erityistä, vaikka kanoottiretken, jos sinulla sattuu olemaan sellainen jo.. Aina voi keksiä. Sillä juuri se ajatuksella hankittu lahja, on se sisaruksellesi rakkain. Ei se, että kullisi päässä on jo tippa ja se pitää purkaa. Vaikka juuri siihen naiseen, joka on edessäsi. Ja raskaana pian. Morsiamesi. Onko pakko aina tehdä niin kuin ei kirjoitettukaan..?????...

• omaperäisyys kunniaan

Enpä oikein ymmärrä edellisen kirjoittajan sanomaa. Älä nyt ihmeessä tauluasi polta. Sikäli olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että lahjan tulisi olla harkittu ja saajilleen sopivaksi mietitty.

Jos olet tauluusi käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa, on se varmaankin hyvä lahja, vaikkei lopputulos olisikaan ihan Edelfeldtin veroinen... Itse ainakin arvostan kaikkea itse tehtyä ja omaperäistä. Ei sillä ole paljonkaan väliä, mitä lahja on tullut maksamaan.

• hädässä

joo olen käyttänyt siihen paljon aikaa. =P
        ja kaikki mitä kuvassa on liittyy rakkauteen ja sitoutumiseen. =)

• lahja x

Mitkä ovat taulun mitat? Iso koko saattaa tehdä lahjasta hankalan saajilleen varsinkin jos asunto ei ole kovin iso. Pienen taulun saa helpommin lykättyä vaikka mihin ja sille löytyy varmaan jokin paikka, vaikka ei olisikaan aivan viimeisen päälle perfetto.

Lahjan saajien tyyli olisi myös hyvä huomioida, jos tekee jonkin sisustusjutun lahjaksi. Jos sisustustyyli on hyvin moderni ja pelkistetty, niin siihen voi olla vaikea sovittaa itse tehty kukkataulu. Jos taas tyylilaji on sellainen, että huushollissa on kalusteita ja esineitä eri aikakausilta ja sisustus on rönsyilevä, niin varmasti löytyy paikka pikkusiskon tekemälle taideteokselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      148
      10965
    2. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      62
      3866
    3. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      39
      3793
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      187
      3592
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3451
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      97
      3277
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1914
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1247
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      928
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      264
      889
    Aihe