Ei ole rahaa ostaa, mutta teen lahjan...

hädässä

Isoveljeni menee piakkoin naimisiin, eikä mulla tietenkään ole varaa mihinkään kalliiseen lahjaan esim. hopea lusikka setti.
Joten Maalasin taulun.
Nyt mua vain pilkuttaa, mitä jos se ei ole hyvä?
se on iso taulu ja vielä kehyksenkin olen hankkinut. ..

Tavallaan tykkään maalata öljyvärio taluluja yms.

4

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli...

Eikö se tarkoita, että veljesi on sinulle yhtä kuin kuollut?? Karkoitettu? Tai hyljeksitty, vähintään?
      Ei kai kukain voi muuten tehdä vain 'jotain, jotta olisi jotain'. Ethän sinä tee remonttiakaan siksi, että se olisi tehty, tai hanki vaimoa/miestä lapsineen siksi että ne olisi??? Voi ethän?

Joten maalasit taulun..?!
      Toivottavasti poltat sen!!!
      Ja alat himosta harrastaa jotain! Tai sitten tarjoat vaikka lahjakortin tulevien lapsien hoitoavuksi, kun vanhemmat lomailevat (ilmainen) tai annat erittäin huolellisen siivouksen lahjaksi, tai jotain muuta erityistä, vaikka kanoottiretken, jos sinulla sattuu olemaan sellainen jo.. Aina voi keksiä. Sillä juuri se ajatuksella hankittu lahja, on se sisaruksellesi rakkain. Ei se, että kullisi päässä on jo tippa ja se pitää purkaa. Vaikka juuri siihen naiseen, joka on edessäsi. Ja raskaana pian. Morsiamesi. Onko pakko aina tehdä niin kuin ei kirjoitettukaan..?????...

• omaperäisyys kunniaan

Enpä oikein ymmärrä edellisen kirjoittajan sanomaa. Älä nyt ihmeessä tauluasi polta. Sikäli olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että lahjan tulisi olla harkittu ja saajilleen sopivaksi mietitty.

Jos olet tauluusi käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa, on se varmaankin hyvä lahja, vaikkei lopputulos olisikaan ihan Edelfeldtin veroinen... Itse ainakin arvostan kaikkea itse tehtyä ja omaperäistä. Ei sillä ole paljonkaan väliä, mitä lahja on tullut maksamaan.

• hädässä

joo olen käyttänyt siihen paljon aikaa. =P
        ja kaikki mitä kuvassa on liittyy rakkauteen ja sitoutumiseen. =)

• lahja x

Mitkä ovat taulun mitat? Iso koko saattaa tehdä lahjasta hankalan saajilleen varsinkin jos asunto ei ole kovin iso. Pienen taulun saa helpommin lykättyä vaikka mihin ja sille löytyy varmaan jokin paikka, vaikka ei olisikaan aivan viimeisen päälle perfetto.

Lahjan saajien tyyli olisi myös hyvä huomioida, jos tekee jonkin sisustusjutun lahjaksi. Jos sisustustyyli on hyvin moderni ja pelkistetty, niin siihen voi olla vaikea sovittaa itse tehty kukkataulu. Jos taas tyylilaji on sellainen, että huushollissa on kalusteita ja esineitä eri aikakausilta ja sisustus on rönsyilevä, niin varmasti löytyy paikka pikkusiskon tekemälle taideteokselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe