Varokaa suurta vaaraa!!!

Vaarallistaon

8

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahan voisi sanoa etta...

      Aivan raivostuttavaa kaannyttamista.
      Ensinnakin, meedio EI OLE MINKAAN DEMONIN DUUNIA!
      Mun meedio on pystynyt kommunikoimaan 20vuotta oman intinaani suojelijansa kanssa ja se on antanut PELKKIA HYVIA NEUVOJA. Raivostuttavaa....
      Toki huijareita on niinkuin kaikki ihmiset ollaan.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Varo mitä toivot,se voi toteutua?

    • Qad

      No emmää tiätty jaksa mitään videoita läpispelata, mutta sen verran vilkasin että siellä oli jotain että helvetti on totta ja Jeesus pälä pälä. Mahtaa olla aika pelottavaa ja kauheaa alkaa uskoa Jeesukseen fanitustasolta, kun sitten on pakko myös uskoa helvettiin, saatanaan, tuomiopäivään yms. kivaan mitä märehtiä ja millä yöunensa menettää, paitsi siis jos on Herran ikioma valittu.

      Yritin etsiä että missähän mahtaisi olla se kiva pikku vihkonen josta olen netissäkin moneen otteeseen pälättänyt. Minulla oli teksti-tv:ssä kirjeenvaihtoilmoitus joskus 90-luvulla jossa mainitsin olevani kiinnostunut rajatieteestä, tai jotain sinne päin, ja siitä hyvästä sain sellaisen vihkosen jossa juttu meni näin:

      Äijä herää ruumishuoneella henkiin ja alkaa vouhottaa käyneensä helvetissä. Erinäisten Raamatun kohtien yms. sälän jälkeen vihko päättyy siihen että on piirros Jeesuksesta ja tarinaa siitä kuinka hän tulee tuomiopäivänä takaisin ja tappaa kaikki homot ja avoliittolaiset.

      Harmikseni en ole tätä kivaa pikku esitettä löytänyt mistään, mutta ehkä joku päivä putkahtaa esiin arkistojeni kätköistä. Voisin vaikka skannata sen nettiin... :)

      • Olen sanut avun hyvältä henk.m. Kuten opastusta elellä menneiltä unenkautta. Tiedän heidän tarkoittavan hyvää ja auttavan.
        Meedio on henkilä joka palvelee kahden maailman välillä tuoden esim. lohdutusta tänne jääneille.


      • Noidan Tytär

        Nyt vast mä ehdin kans perehtyä mokomaan videoon. Tää on just jonku uskovaisen laittamaa storya. Mielipiteensä kullakin. Onneksi jokaisella on oma oikeus pitää omat mielipiteensä, vaikka salassa, jos ei muuten pysty.
        Keinonsa ne on noillakin ohjelmantekijöillä...


    • WideBelief

      Olen niin perkeleen peloissani että aivan välttämättä tuotan sinulle tyydytyksen.

      Ilman varoitusta olisin saattanut jopa nauttia luonnosta, mutta kun noin pelottelet päädyn ajattelemaan ettei ehkä kaikki olekaan luonnosta.

      Hitto vie, kirjasta kaikki on.

      • Noidan Tytär

        ... niin, se kirja... sekin on luonnosta. Mutta se palaa hyvin se kirja uunissa...

        Luonnosta ihan kaikki on. Ja aika paljon on per***stä, mut sekin on luonnosta. ;)


    • Striking-Fire

      Kotonakin on vaarallista - sinne on moni kuollut.
      Kirkollista propagandapaskaahan tuo oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe