Minulla oli norton antivirus 2001.Olin ladannut ohjelman netistä. Pari viikkoa sitten kone muuttui matolaatikoksi (jonka antivirus ilmoitti).
NO.. kone ei enää lähtenyt käyntiin, joten asensin win2k:n uudestaan.
Minulla oli norton samalla kiintolevyllä kuin käyttöjärjestelmä ja siitä ei ole kopiota. Elikkä ohjelma on ostettu ja päivitykset vuoden 2004 elokuulle maksettu.
Ongelma on sitten seuraavanlainen.Miten otan yhteyden symantecin tuotetukeen... Siis sellaiseen tuotetukeen joka on tarkoitettu eläville ihmisille.
yritä antaa palautetta
5
426
Vastaukset 5
- näin helposti
Symantec suomi Puh.09-22930418
http://www.symantec.fi/region/fi/index_local.html- Soita tai Käy..
Symantec Finland
Korkeavuorenkatu 25 A 2, 00130 Helsinki, Finland
Puhelin: 358 (0)102177000
Faksi: 358 (0)102177020
Web Site: www.symantec.fi
http://www.symantec.fi/region/fi/corporate/directory.html - antisymantec
Soita tai Käy.. kirjoitti:
Symantec Finland
Korkeavuorenkatu 25 A 2, 00130 Helsinki, Finland
Puhelin: 358 (0)102177000
Faksi: 358 (0)102177020
Web Site: www.symantec.fi
http://www.symantec.fi/region/fi/corporate/directory.html... mutta kun soitat yhteen numeroon (09-22930418)niin sieltä ohjaudut valikkojen kautta siihen puhelinnumeroon(0922930410:Tuotetukeen)minne soitit aiemmin. Pääset lopulta selittämään asiasi mutta tuotetuki on joko englannin tai ruotsin kielinen ja jotta sinua voidaan auttaa parhaalla mahdollisella tavalla puhelu nauhoitetaan.Kiitos avusta, yritetään uudelleen.
- ratkaisu
antisymantec kirjoitti:
... mutta kun soitat yhteen numeroon (09-22930418)niin sieltä ohjaudut valikkojen kautta siihen puhelinnumeroon(0922930410:Tuotetukeen)minne soitit aiemmin. Pääset lopulta selittämään asiasi mutta tuotetuki on joko englannin tai ruotsin kielinen ja jotta sinua voidaan auttaa parhaalla mahdollisella tavalla puhelu nauhoitetaan.Kiitos avusta, yritetään uudelleen.
Otappa tämä käyttöön niin takuulla saat palvelua Suomenkielellä jos nyt yleensäkkään mitän ongelmia edes koskaan tuleekaan:
Mene tähän linkkiin niin saat Kunnollisen ja suomenkielisen Virustentorjunta-ja palomuuriohjelmiston, eikä tarvitse edes olla Elisan asiakas:
http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=113.00&did=1196
ja klikkaa siellä sivulla sinisellä kirjoitettua:
Elisan tietoturvapalvelun asennusohjelma-lausetta,ja avautuu uusi ikkuna klikkaa AVAA niin Elisan tietoturvaohjelmsto alkaa asentua koneellesi ja voit käyttää sitä 30pv ilmaiseksi!!
Kun olet asentanut Elisan tietoturvapalvelun ohjeen mukaisesti, niin soita sitten Elisalle ja sano jotta haluat käyttää jatkossakin koe ajaksi imuroimaasi Elisan Tietoturvaoohjelmaa Puh.0800 93866 soita kuukauden sisällä niin saat salasanan jonka kirjoitat sitten sinne Elisa tietoturvapalvelun sivulle, niin ohjelmaa toimii niin kauan kun maksat sen vajaa 6€/kk maksun ja eka kerralla 8.24€ kytkentämaksun
- morko
Ilmaista suomenkielistä tukea saa tästä numerosta 09 2311 3405.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 75716
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427