Kärsin toistuvista päänsäryistä&migreeneistä, jotka pahenevat kuukautisten alla ja niiden aikana. Lääkäri kehotti kokeilemaan Femilar-nimisiä e-pillereitä ja väitti niiden vähentävän särkyjä. Kysyisin nyt erityisesti muilta n. 4-kymppisiltä naisilta, minkälaisia kokemuksia teillä on Femilarista? Sivuoirelistassa on nimittäin mainittu päänsärky which is interesting..
Femilar+Migreeni
4
754
Vastaukset
- Nainen43v
Minulle suositeltiin Femilaria ikäni puolesta ja sain ankarat migreenit.
Jätin Femilarin ja otin sterilisaation -05. Migreeni on enään vain kuukautisten aikana, joskus niska-hartia jumituksen aikana.
Että koettu on ! - tuppero
minulla alkoi 42v kuukautisten yhteydessä raju migreeni ja se loppui kun vaihdoin femilr pillereihin. Suosittelen lämpimästi mutta kannattaa seurata painonnousua. Itse en tiedä tuliko 10kg lisää tupakoinnin lopettamisesta vai pillereistä tai ehkä vain innostuin syömään :) Mutta migreeni ei enää vaivaa.
- mummo
Minulla on aurallinen migreeni, jonka sain yleensä kuukautisten aikaan. Vaihdevuosien alkaessa noin 50 iässä se paheni kamalaksi. Muita vaihdevuosioireita satunnaista lämmöntunnetta lukuunottamatta minulla ei ollutkaa. Migreeniin tehoaa vain joko epilepsialääkkeet, joista tulee minulle runsaasti sivuoireita, tai hormoonit. Tällä hetkellä minulla on hormoonikierukka, josta saan keltarauhashormoonin, ja estrogeenilaastari. Tämä yhdistelmä on ollut paras. Keltarauhashormoonista tulee monille sivuoireita, joten se on kaikista paras ottaa kierukkana. Olen 66-vuotias , enkä todennäköisesti pääse koskaan eroon hormooneista.
- töttöröö
Miten teille on muuten femilarit sopineet,onko lähestulkoon vuotoja jatkuvasti?itse aloitin femilarit ja toisen liuskan jälkeen vuotoja yhä,kolmannen liuskan katon viel ja sit jos samaa rataa menee ni roskiin vaan koko pillerit,muuten kyllä sopineet ,ei sivuoireita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244592
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333533Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543414Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232930Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282680Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122351MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774