Naxokselle eka kertaa

Lisätietoja

Onko kokemuksia Naxokselta Pensionaatti Sant Antoniosta?

Esitteen mukaan ei ole ilmastointia, joten onko sairaan kuuma?

14

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Hei!
      Olin viimeksi Sant Antoniossa 11.5-18.5.08.
      Silloin ei ainakaan vielä ollut kuuma huoneissa vaan niin viileää, että käytin toista vilttiä lisänä.
      Nyt Naxosissa on jo kyllä tosi lämmintä (jopa 34).
      Minulla ei ole kokemuksia Antoniosta kaikista kuumimpaan aikaan, mutta voisi kuvitella, että ei huoneissa läkähdyttävän kuuma ole.
      Kun pidät päivän aikaan kaihtimet suljettuina auttaa varmasti asiaa.
      Ja saattaa tietysti riippua myös millä puolella hotellia huone sijaitsee.
      Hyvää lomaa sinulle!
      T. Naxos -fani sempre

      • Alkup.

        Kiitokset kommenteistasi.

        Onko toi Sant Antonio muuten ihan ok hotelli? Ymmärrän ettei vastaa viiden tähden luksus hotellia, mutta on siisti yms.?

        Mites etäisyys keskustaan/rannalle?


      • naxos -fani sempre
        Alkup. kirjoitti:

        Kiitokset kommenteistasi.

        Onko toi Sant Antonio muuten ihan ok hotelli? Ymmärrän ettei vastaa viiden tähden luksus hotellia, mutta on siisti yms.?

        Mites etäisyys keskustaan/rannalle?

        Hei!
        En tiedä oletko lukenut meidän aikaisempia kirjoituksia Sant Antonio hotellista (niitäkin löytyy tuolta ketjusta):).
        Itse olen nyt ollut viimeiset 4 reissuani majoittuneena Sant Antonio hotelliin.
        Minä pidän hotellista itse ja myös sen sijainnista.
        Huoneet on ihan siistit, seinät maalattu apricosin sävyllä, joka huoneessa taitaa olla parveke ja wc/suihkukin ollut niissä huoneissa ok missä minä olen ollut.
        Matkailijalla ollut sitten vähän huonompi huone.
        Huoneiden koko vaihtelee kyllä.
        Aamupala on huomattavasti parempi, kuin vuosi sitten.
        Käy lukemassa ketjuista, siellä myös aamupalan sisältö...
        Sijainti mielestäni ok.
        Matkaa rannalle/keskustaan n.400m.
        Joten ei ole iltaisin autojen melua/liikennettä ihan hotellin nurkalla.
        Mutta kuitenkaan ei ole liian syrjässä!
        Ja itse pidän sitruunalehdosta joka on Antonion vieressä vaikka se onkin nyt kyllä hieman rempallaan/hoitamaton, kun vanha omistaja ei jaksa...
        Tuolla jossain ketjussa,
        (ehkä Naxos ja Taormina 3?) on myös kuvia Sant Antonion huoneista, käypäs vilkaisemassa.
        Ihan mukava paikka se on :).
        Niin mukava, että olisin taas halunnut itse lähteä sinne sunnuntaina, mutta joku nappasi matkat :(.
        T. Naxos -fani sempre


      • Pettynyt
        naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!
        En tiedä oletko lukenut meidän aikaisempia kirjoituksia Sant Antonio hotellista (niitäkin löytyy tuolta ketjusta):).
        Itse olen nyt ollut viimeiset 4 reissuani majoittuneena Sant Antonio hotelliin.
        Minä pidän hotellista itse ja myös sen sijainnista.
        Huoneet on ihan siistit, seinät maalattu apricosin sävyllä, joka huoneessa taitaa olla parveke ja wc/suihkukin ollut niissä huoneissa ok missä minä olen ollut.
        Matkailijalla ollut sitten vähän huonompi huone.
        Huoneiden koko vaihtelee kyllä.
        Aamupala on huomattavasti parempi, kuin vuosi sitten.
        Käy lukemassa ketjuista, siellä myös aamupalan sisältö...
        Sijainti mielestäni ok.
        Matkaa rannalle/keskustaan n.400m.
        Joten ei ole iltaisin autojen melua/liikennettä ihan hotellin nurkalla.
        Mutta kuitenkaan ei ole liian syrjässä!
        Ja itse pidän sitruunalehdosta joka on Antonion vieressä vaikka se onkin nyt kyllä hieman rempallaan/hoitamaton, kun vanha omistaja ei jaksa...
        Tuolla jossain ketjussa,
        (ehkä Naxos ja Taormina 3?) on myös kuvia Sant Antonion huoneista, käypäs vilkaisemassa.
        Ihan mukava paikka se on :).
        Niin mukava, että olisin taas halunnut itse lähteä sinne sunnuntaina, mutta joku nappasi matkat :(.
        T. Naxos -fani sempre

        Ei kannata maksaa sant antonio hotellista! älä kuuntele tuon naxosfanin hölötyksiä se kehuu aivan liika. Olin siellä näiden naxosiifanien suosittelujen perusteella, mutta "hotelli" osoittautui surkeimmaksi mitä olen eläessäni nähnyt!
        omistajat ja muut työn tekijät olivat epäystävällisiä, semmoinen vanha mies otti meitä ennen olleiden laukut ja kantoi huoneisiin meidän laukkuja ei kukaan tullut hakemaan eikä toivotettu tervetulleeksi. Että sellainen vastaanotto. Petyin myös siivouksen tasoon, kun olen tottunut Espanjassa yhden tähden hotelleissakin että siivottiin putipuhtaaksi. Suihku oli ala-arvoinen en moista ole nähnyt kuin navetassa. Mitään ammetta ei ollut ei myöskään suihkuovia tai verhoa. Seinästä piti vääntää että tuli vettä, letkua ei ollut! järkyttävää ja epähygieenista!


      • naxos -fani sempre
        Pettynyt kirjoitti:

        Ei kannata maksaa sant antonio hotellista! älä kuuntele tuon naxosfanin hölötyksiä se kehuu aivan liika. Olin siellä näiden naxosiifanien suosittelujen perusteella, mutta "hotelli" osoittautui surkeimmaksi mitä olen eläessäni nähnyt!
        omistajat ja muut työn tekijät olivat epäystävällisiä, semmoinen vanha mies otti meitä ennen olleiden laukut ja kantoi huoneisiin meidän laukkuja ei kukaan tullut hakemaan eikä toivotettu tervetulleeksi. Että sellainen vastaanotto. Petyin myös siivouksen tasoon, kun olen tottunut Espanjassa yhden tähden hotelleissakin että siivottiin putipuhtaaksi. Suihku oli ala-arvoinen en moista ole nähnyt kuin navetassa. Mitään ammetta ei ollut ei myöskään suihkuovia tai verhoa. Seinästä piti vääntää että tuli vettä, letkua ei ollut! järkyttävää ja epähygieenista!

        Hei!
        Nyt kuulostaa taas pahalta.
        Olen siis itse ollut Sant Antoniossa tuon 4 kertaa ja lapset mukanani.
        Emmekä todella olleet missään navetassa!
        Olen myös tutustunut Antonion omistajaan,
        (tuo vanha mies = "polkkatukka") hän on tosi mukava, ulkonäkö vain hieman "hämää".
        KOSKAAN ei siellä ole myöskään minun laukkujani kukaan huoneeseen kantanut, muut kuin minä itse.
        (enkä ole edes ajatellut, että joku ne sinne puolestani kantaisi!)
        Eihän se nyt varmaan kuulu palveluun tässä hotellissa :).
        Ja tuon kysymyksen esittäjä ei etsinytkään 5 tähden lukaalia, kuten hän kirjoitti!
        Joku muukin on joskus tällä palstalla moittinut Sant Antoniota navetaksi, mutta, mutta kaukana navettaa on Antonio!
        Joku "väärinkäsitys" tässä nyt on?
        Olen ollut itse huoneissa nro. 201, 202, 206 ja sitten kai 309.
        Kaikki nämä huoneet ovat olleet ihan moitteettomia.
        Ja ihanat näköalat isoilta parvekkeilta moneen suuntaan,
        (meillä parvekkeet olleet kapeita ja pitkiä ja kahdella sivulla hotellia).
        Nyt varsinkin siellä on mahtava olla, kun voi katsella Etnan purkausta parvekkeelta,
        (kaikilta parvekkeilta ei tietysti näy Etnalle, mutta ainankin 3-4 parvekkeelta näkyy...)
        Siellä taitaa nyt sitten olla joku "yksi" huone vailla remonttia?
        Huoneet joissa olen ollut on ollut ilmeisesti remontoituja (koska ollut esim, uudet wc- pöntöt).
        Suihkutkin olleet ihan uudet!
        Ammeita ei kyllä ole, onneksi (yök!).
        Mutta meillä oli suihkuseinät 2ssa huoneessa!
        MINÄ EN KYLLÄ VALEHTELE!
        Mutta joku voi tietysti haukkua, että pääsee itse sitten Antonioon :)?
        Viimeksi, kun olin Sant Antoniossa siellä oli porukkaa (useampia) tältä netti palstalta!!
        Muutama oli valinnut Antonion minun kirjoitusten perusteella ja olivat tyytyväisiä hotelliin ja aamupalaan joka on runsas nykyään (esim, tuoreita mansikoita ja kirsikoita, hedelmäsalaattia, jogurttia, mehuja, piirakoita, grillattuja tomaatteja, munakasta (pari kertaa viikossa), kahvit jne... NAM?
        Kuvia Sant Antoniosta on tuolla yleistä italia palstan puolella!!
        Kun sieltä ottaa esiin otsakkeen: Talvella italiaan? Siellä sivulla 2 on kohta: onko se tämä.
        Nimimerkki matkustelevainen on ne kuvat sinne laittanut.
        Sieltä linkin otettuasi odota hetki niin näet kohdan camere.
        Painat siitä ja hetken päästä huoneiden kuvat alkavat näkyä ja vaihtuvat itsestään...
        Ylälaidassa näkyy myös kuvia ulkoapäin.
        Kannattaa käydä katsomassa miltä Sisilialainen navetta näyttää ;).
        Jos NITROX näkee tämän kirjoituksen voisitko antaa lausunnon navetasta?? :)
        T. Naxos -fani sempre


      • nitro....x
        naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!
        Nyt kuulostaa taas pahalta.
        Olen siis itse ollut Sant Antoniossa tuon 4 kertaa ja lapset mukanani.
        Emmekä todella olleet missään navetassa!
        Olen myös tutustunut Antonion omistajaan,
        (tuo vanha mies = "polkkatukka") hän on tosi mukava, ulkonäkö vain hieman "hämää".
        KOSKAAN ei siellä ole myöskään minun laukkujani kukaan huoneeseen kantanut, muut kuin minä itse.
        (enkä ole edes ajatellut, että joku ne sinne puolestani kantaisi!)
        Eihän se nyt varmaan kuulu palveluun tässä hotellissa :).
        Ja tuon kysymyksen esittäjä ei etsinytkään 5 tähden lukaalia, kuten hän kirjoitti!
        Joku muukin on joskus tällä palstalla moittinut Sant Antoniota navetaksi, mutta, mutta kaukana navettaa on Antonio!
        Joku "väärinkäsitys" tässä nyt on?
        Olen ollut itse huoneissa nro. 201, 202, 206 ja sitten kai 309.
        Kaikki nämä huoneet ovat olleet ihan moitteettomia.
        Ja ihanat näköalat isoilta parvekkeilta moneen suuntaan,
        (meillä parvekkeet olleet kapeita ja pitkiä ja kahdella sivulla hotellia).
        Nyt varsinkin siellä on mahtava olla, kun voi katsella Etnan purkausta parvekkeelta,
        (kaikilta parvekkeilta ei tietysti näy Etnalle, mutta ainankin 3-4 parvekkeelta näkyy...)
        Siellä taitaa nyt sitten olla joku "yksi" huone vailla remonttia?
        Huoneet joissa olen ollut on ollut ilmeisesti remontoituja (koska ollut esim, uudet wc- pöntöt).
        Suihkutkin olleet ihan uudet!
        Ammeita ei kyllä ole, onneksi (yök!).
        Mutta meillä oli suihkuseinät 2ssa huoneessa!
        MINÄ EN KYLLÄ VALEHTELE!
        Mutta joku voi tietysti haukkua, että pääsee itse sitten Antonioon :)?
        Viimeksi, kun olin Sant Antoniossa siellä oli porukkaa (useampia) tältä netti palstalta!!
        Muutama oli valinnut Antonion minun kirjoitusten perusteella ja olivat tyytyväisiä hotelliin ja aamupalaan joka on runsas nykyään (esim, tuoreita mansikoita ja kirsikoita, hedelmäsalaattia, jogurttia, mehuja, piirakoita, grillattuja tomaatteja, munakasta (pari kertaa viikossa), kahvit jne... NAM?
        Kuvia Sant Antoniosta on tuolla yleistä italia palstan puolella!!
        Kun sieltä ottaa esiin otsakkeen: Talvella italiaan? Siellä sivulla 2 on kohta: onko se tämä.
        Nimimerkki matkustelevainen on ne kuvat sinne laittanut.
        Sieltä linkin otettuasi odota hetki niin näet kohdan camere.
        Painat siitä ja hetken päästä huoneiden kuvat alkavat näkyä ja vaihtuvat itsestään...
        Ylälaidassa näkyy myös kuvia ulkoapäin.
        Kannattaa käydä katsomassa miltä Sisilialainen navetta näyttää ;).
        Jos NITROX näkee tämän kirjoituksen voisitko antaa lausunnon navetasta?? :)
        T. Naxos -fani sempre

        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti

        Takkuaa viestit.

        Eipä kantanut "Anttooni" minunkaan kassiani, tosin jaksoin sen itsekin.
        Anttooni muuten mukava ukko.

        Eipä mitään moittimista ollut meillä mistään asiasta.

        Kiva oli kun ei tarvinnut taksikuskien kanssa tapella kun oli linja-autoliikenne erittäin hyvin toimiva ja turvallinen kulkuväline.


    • kesäkuussa

      Olimme nyt kesäkuussa Sant Antoniossa. Hotelli oli siisti, siivous oli asiallinen ja suihkut ok (suihkukaappi altaalla). Aamukahvi myös asiallinen (kahvi, sämpylä, salaattia, jugurtti ja mansikoita tms). Sijainti OK. Ainoa miinus oli olematon äänieristys, naimisen äänet naapurihuoneesta kuuluivat erittäin yksityiskohtaisesti ja selvästi.

    • reissu meille kaikille

      Heips, olimme viikon Naxosessa ennen juhannusta, emme mene sinne enää koskaan. Aika kamala paskanen rantapaikka, siellä ei ole mitään muuta kuin sitä rantaa ja kauppoja missä myydään rantarättejä ja rantakamaa. Jos jostain syystä haluaa tehdä vähänkään parempia ostoksia, tehkää ne Taorminassa. Naxosessa ei ole mitään nähtävää, ei koettavaa,ei ripaustakaa kulttuurista-rakennus-taide ym. Jos haluaa maata rannalla vain, niin sitten sinne ja vain sitä samaa rannalla makaamista, siinä se, kakka paikka ! Yks onneksi kohtuullista ruokaa oli saatavalla.

      • naxos -fani sempre

        Hei!
        Harmi, että edellisen kirjoituksen kirjoittaja ei pitänyt Naxosista "tippaakaan" = paska paikka jne...
        Mutta todennäköisesti hän tiesi jo lähtiessään, että oli menossa "rantapaikkaan"?
        Kai ne kaikki on vähän saman tyylisiä = rantaa (tietysti), kauppoja...
        Olisi hauska tietää mitä ihmiset sitten odottavat rantalomaltaan?
        Jokainen tietysti eriasioita, mutta noin suunnilleen.
        Jotain merkkiliikkeitä, suuria ostoskeskuksia...?
        Olemme kaikki niin erilaisia :).
        Minut henkilökohtaisesti on lumonnut Naxosin/Taorminan luonto ja maisemat.
        Ja, kun ollaan lomalla niin silloin pitäisi vain nauttia olostaan, syödä hyvin ja jättää turha hössötys ja kiire kotiin :).
        Hänen mielestään Naxosissa ei ollut mitään nähtävää/koettavaa, huh?
        Esim, Naxosin vanhakaupunkikin on näkemisen arvoinen.
        No, tuskin edellisen kirjoittaja menee Naxosiin uudelleen.
        En minäkään menisi paikkaan mistä en pitäisi :).
        Olisi kiva saada lisää kommentteja tänne Naxosissa käyneiltä, kaikenlaisia kommentteja.
        T. Naxos -fani sempre


      • Katte

        Aivan täysin samaa mieltä olen kanssasi. Onneksi valitsimme lomakohteeksemme Taorminan ja sinne menemme vielä uudestaankin. Naxos oli niin suuri pettymys kuin olla voi, siellä ei todellakaan ole mitään muuta kuin nätti ranta. Jos haluaa lomaltaan pelkkää rantaelämää, niin Naxos voi olla oikea paikka. Sitäkin ihmettelin, ettei paikka ollut edes kaunis.. Mutta onhan loma aina loma, pääasia että on Suomesta poissa..


      • nitro....x
        Katte kirjoitti:

        Aivan täysin samaa mieltä olen kanssasi. Onneksi valitsimme lomakohteeksemme Taorminan ja sinne menemme vielä uudestaankin. Naxos oli niin suuri pettymys kuin olla voi, siellä ei todellakaan ole mitään muuta kuin nätti ranta. Jos haluaa lomaltaan pelkkää rantaelämää, niin Naxos voi olla oikea paikka. Sitäkin ihmettelin, ettei paikka ollut edes kaunis.. Mutta onhan loma aina loma, pääasia että on Suomesta poissa..

        Naxosista on niin helppo matkustaa linja-autolla Taorminaan ja Castelmolaan, muutama kilometri.
        Taorminan hotellit vain tietääkseni jonkun verran kalliimpia kuin naxosin.
        Nämähän ovat kuin yhtä kaupunkia.

        http://www.finnmatkat.fi/Resorts/Travel.aspx?id=16698&cat=2|279&entry=33&dest=33&city=306&type=cd


      • naxos- fani sempre
        nitro....x kirjoitti:

        Naxosista on niin helppo matkustaa linja-autolla Taorminaan ja Castelmolaan, muutama kilometri.
        Taorminan hotellit vain tietääkseni jonkun verran kalliimpia kuin naxosin.
        Nämähän ovat kuin yhtä kaupunkia.

        http://www.finnmatkat.fi/Resorts/Travel.aspx?id=16698&cat=2|279&entry=33&dest=33&city=306&type=cd

        Hei Nitrox!!
        kiva kuulla sinustakin taas!!
        Vieläkö suunnittelette Naxosiin menoa syyslomalla?
        Eilen sattui jännä juttu?
        Olin eilen viettämässä ystäväni polttareita...
        Olimme baaritiskillä, kun eräs mies kysyi saako ohittaa meidät vaimonsa kanssa ja tilata ensin, kun on kiire...
        Sanoin heti, että no tottakai.
        (meitä kun oli 8 ja emännät eivät osanneet päättää mitä sorttia lasiin laitetaan, heh).
        Sitten mies sanoi, että pitää ehtiä Helsinkiin, kun menemme Sisiliaan!!
        No minähän sitten "innostuin" ja sanoin, että mitä sanoit.
        Juu Taormiinaan olivat menossa tuolla viimeisellä aurinkomatkojen lennolla aamulla klo. 08.10.
        Ja kuulemma neljättä kertaa hekin sinne menivät jo.
        Kyllä minua harmitti, kun en päässyt mukaan :(.
        Olisin ollut lähdössä juuri samalla koneella Naxosiin tuon polttari sankarin kanssa, mutta polttareiden takia emme sitten matkaan päässeet...
        Syksyä odotellessa :).
        T. Naxos -fani sempre


      • nitro....x
        naxos- fani sempre kirjoitti:

        Hei Nitrox!!
        kiva kuulla sinustakin taas!!
        Vieläkö suunnittelette Naxosiin menoa syyslomalla?
        Eilen sattui jännä juttu?
        Olin eilen viettämässä ystäväni polttareita...
        Olimme baaritiskillä, kun eräs mies kysyi saako ohittaa meidät vaimonsa kanssa ja tilata ensin, kun on kiire...
        Sanoin heti, että no tottakai.
        (meitä kun oli 8 ja emännät eivät osanneet päättää mitä sorttia lasiin laitetaan, heh).
        Sitten mies sanoi, että pitää ehtiä Helsinkiin, kun menemme Sisiliaan!!
        No minähän sitten "innostuin" ja sanoin, että mitä sanoit.
        Juu Taormiinaan olivat menossa tuolla viimeisellä aurinkomatkojen lennolla aamulla klo. 08.10.
        Ja kuulemma neljättä kertaa hekin sinne menivät jo.
        Kyllä minua harmitti, kun en päässyt mukaan :(.
        Olisin ollut lähdössä juuri samalla koneella Naxosiin tuon polttari sankarin kanssa, mutta polttareiden takia emme sitten matkaan päässeet...
        Syksyä odotellessa :).
        T. Naxos -fani sempre

        Syksymmällä, ei tarkkaan tiedä mihin kun vaimon sisko haluaa Caprille.

        Miten keskimmäinen tervehtynyt?


      • naxos- fani sempre
        nitro....x kirjoitti:

        Syksymmällä, ei tarkkaan tiedä mihin kun vaimon sisko haluaa Caprille.

        Miten keskimmäinen tervehtynyt?

        Hei!
        Tosi kiva kuulla teistä!!
        Täällä on ollut niin hiljaista...
        Mietin tuota matkaajaa joka "haukkui" Sant Antoniota.
        Vähän kyllä tietysti riippuu myös siitä, että paljonko hän on maksanut matkastaan??
        Tuossa tällä viikolla meni matkoja Antonioon ensin hintaan 660e ja sitten hinta nousi 710e!!
        Kovat siis on hinnat tähän aikaan.
        Ja voi olla, että jos maksaisin matkastani Antonioon tuon 710e niin voisin ollakin pettynyt sen tasoon?
        En maksaisi kyllä itse matkastani 710e.
        Varsinkin, kun meillä iso perhe...
        Tuo n. 400e on ihan hyvä hinta Antoniosta sen siitä maksaisin.
        Mutta, kun meitä matkalaisia on niin erilaisia.
        Toisille käy ns. tavallinen ja toisille pitää olla
        enemmän luksusta?
        Minä kyllä viihdyn Antoniossa niin, kuin moni muukin :).
        Minulla muuten nespolet kasvaa kohisten nyt täällä kotona purkissa.
        Terveisiä vaimolle ja tyttärelle!!!
        Meidän tyttö voi loistavasti, kaikki hyvin :).
        Käyhän välillä täällä "moikkaamassa" meitä ja ilmoittele jos jossain vaiheessa olette Naxosiin paikat varanneet!!
        Hyvää kesän jatkoa teille!!
        Ja terveisiä myös matkailijalle ja Stupendolle :)!!!
        T. Naxos -fani sempre


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe