Hei
Olen piakkoin lähdössä Baltsikiin. Olen käväissyt siellä takavuosina muutaman kerran (viim.2002), mm. Maria-kuningattaren puutarhassa ja kävellyt keskustassa, mutta olisin kysellyt, onko palstalla joku, joka olisi siellä majoittunut nyt lähiaikoina. Jotain mukavaa vinkkiä esim. hyvistä ruokapaikoista,vaate- tai kenkäliikkesitä tms. pääseekö sieltä kätevästi bussilla Varnaan, entä Kaliakran niemelle? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Baltsik
1
555
Vastaukset
- kesäkuussa
Oltiin Balchikíssa 2 viikkoa ihan äskettäin. Hotellina oli Helios, mikä oli ihan ok hotelli. Lähellä rantaa ja siisti. Ranta ei ollut siisti, alussa oli tosi paskanen, mutta siivosivathan nuo sen sitten jotenkin.
Itse kylä on kiva, rauhallinen. Ei paljon shoppailumahdollisuuksia mutta kyllä jotakin löytää. Ja paljonkin halvemmalla kuin esim. Kultahietikolta ja Albenasta. Bussit kulkee, me käytettiin taksia, maksamaan ei tullut paljoakaan.
Luonnon- tai eläintensuojelusta siellä ei tiedetä mitään, tai ei ainakaan välitetä. En missään ole nähnyt niin paljon sairaita eläimiä kuin siellä. Ja aasejaan/hevosiaan ne pieksävät surutta...ja mereen heitetään kaikki mahdollinen...mutta jospa joskus nämäkin asiat ovat paremmin.
Matka kaiken kaikkiaan oli oikein onnistunut, Maria-kuningattaren puutarha ja "mökki" oikein kivat, samoin siellä oleva viinitupa, jossa oli todella vanhoja viinipulloja viineineen, ja viiniä maistattamassa on kiva Anna-niminen nuorinainen, kannattaa käydä.
Ruokapaikkana Irish rover oli hyvä, niin ruuiltaan kuin hinnoiltaankin. Ei ole ihan rannassa, mutta keskuskadun reunalla. Ja siellä soitetaan hyvää musiikkia! Mutta onhan siellä rannalla paljon muitakin kivoja paikkoja. Ainoa miinus niissä oli, että siellä soi musiikki todella lujaalla.
Mutta kyllä Balchik on käymisen arvoinen paikka, sinne vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892