Minulla on tälläinen ongelma että kiihotun helpolla ja silloin myös kostun aivan märäksi ja alapääni erittää suhteellisen paljon ns. limaista eritettä. Onko tämä normaalia? Vai voiko johtua vaikka e-pillereistä että emätinerite on muuuttunut limaiseksi? Tiedän että on ihan normaalia että sitä limaa tulee jonkun verran. Miten muilla naisilla on tai miesten kokemukset naisista? Tämä on tosi häiritsevää koska miestäni inhottaa nuolla minua tuon limaisuuden vuoksi ja tunnen itseni jotenkin kamalaksi. Hänellä ei ole muista naisista ollut vastaavaa "limaista kokemusta" eli olen sitten vissiin aika poikkeava :(
Emättimen eritteet
8
2526
Vastaukset
- nainen sehän
märkyys kertoo miehelle kuin kiihottunut sä siitä oot,mitä märempi niin johan miehellä stondaa jo pelkkä näky.sitte se litinä pannessa on aiiiiivaaan sairaan mahtavaa.ole vaan kuule tyttö onnellinen pimperos limasta.siitä oikeat aikuset miehet tykkää!
- pillu liman puolesta
Saisit potkasta sitä äijääsi munille, kun tuollasia on mennyt typeryyksissään heitteleen.
On joskus jopa harvinaista herkkua että puoliso kostuu/ kastuu.
Eli ole onnelinen siitä että pillu on panokunnossa (märkänä)!!!! Mahtavaa Naminami
Itse olen todella märkä kun olen kiihottunut ja en onneksi ole törmännyt kehenkään ketä se haittaisi päinvastoin. Ole vaan ylpeä itsestäsi ☺️
Ei haittaa olenkaan on vain hyvä asia :)
- Anonyymi
Ei se haittaa. Nais ystäväni on todella märkä kiihottoneena vaikka ikää 45v.paksua limaa valuu ja pillu on aivan avoin. Neljä sormea menee helposti sisään. Todella kiihottavaa nuolla häntä, kun on aivan märkänä.
- Anonyymi
Helena Snellmanin emättimessä on täiden pesä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739