Emättimen eritteet

Limainen?

Minulla on tälläinen ongelma että kiihotun helpolla ja silloin myös kostun aivan märäksi ja alapääni erittää suhteellisen paljon ns. limaista eritettä. Onko tämä normaalia? Vai voiko johtua vaikka e-pillereistä että emätinerite on muuuttunut limaiseksi? Tiedän että on ihan normaalia että sitä limaa tulee jonkun verran. Miten muilla naisilla on tai miesten kokemukset naisista? Tämä on tosi häiritsevää koska miestäni inhottaa nuolla minua tuon limaisuuden vuoksi ja tunnen itseni jotenkin kamalaksi. Hänellä ei ole muista naisista ollut vastaavaa "limaista kokemusta" eli olen sitten vissiin aika poikkeava :(

8

2469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen sehän

      märkyys kertoo miehelle kuin kiihottunut sä siitä oot,mitä märempi niin johan miehellä stondaa jo pelkkä näky.sitte se litinä pannessa on aiiiiivaaan sairaan mahtavaa.ole vaan kuule tyttö onnellinen pimperos limasta.siitä oikeat aikuset miehet tykkää!

    • pillu liman puolesta

      Saisit potkasta sitä äijääsi munille, kun tuollasia on mennyt typeryyksissään heitteleen.
      On joskus jopa harvinaista herkkua että puoliso kostuu/ kastuu.
      Eli ole onnelinen siitä että pillu on panokunnossa (märkänä)!!!! Mahtavaa

    • Naminami

    • Itse olen todella märkä kun olen kiihottunut ja en onneksi ole törmännyt kehenkään ketä se haittaisi päinvastoin. Ole vaan ylpeä itsestäsi ☺️

    • Ei haittaa olenkaan on vain hyvä asia :)

    • Anonyymi

      Ei se haittaa. Nais ystäväni on todella märkä kiihottoneena vaikka ikää 45v.paksua limaa valuu ja pillu on aivan avoin. Neljä sormea menee helposti sisään. Todella kiihottavaa nuolla häntä, kun on aivan märkänä.

    • Anonyymi

      Helena Snellmanin emättimessä on täiden pesä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe