Emättimen eritteet

Limainen?

Minulla on tälläinen ongelma että kiihotun helpolla ja silloin myös kostun aivan märäksi ja alapääni erittää suhteellisen paljon ns. limaista eritettä. Onko tämä normaalia? Vai voiko johtua vaikka e-pillereistä että emätinerite on muuuttunut limaiseksi? Tiedän että on ihan normaalia että sitä limaa tulee jonkun verran. Miten muilla naisilla on tai miesten kokemukset naisista? Tämä on tosi häiritsevää koska miestäni inhottaa nuolla minua tuon limaisuuden vuoksi ja tunnen itseni jotenkin kamalaksi. Hänellä ei ole muista naisista ollut vastaavaa "limaista kokemusta" eli olen sitten vissiin aika poikkeava :(

8

2617

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen sehän

märkyys kertoo miehelle kuin kiihottunut sä siitä oot,mitä märempi niin johan miehellä stondaa jo pelkkä näky.sitte se litinä pannessa on aiiiiivaaan sairaan mahtavaa.ole vaan kuule tyttö onnellinen pimperos limasta.siitä oikeat aikuset miehet tykkää!

• pillu liman puolesta

Saisit potkasta sitä äijääsi munille, kun tuollasia on mennyt typeryyksissään heitteleen.
      On joskus jopa harvinaista herkkua että puoliso kostuu/ kastuu.
      Eli ole onnelinen siitä että pillu on panokunnossa (märkänä)!!!! Mahtavaa

• Naminami

• Itse olen todella märkä kun olen kiihottunut ja en onneksi ole törmännyt kehenkään ketä se haittaisi päinvastoin. Ole vaan ylpeä itsestäsi ☺️

• Ei haittaa olenkaan on vain hyvä asia :)

• Anonyymi

Ei se haittaa. Nais ystäväni on todella märkä kiihottoneena vaikka ikää 45v.paksua limaa valuu ja pillu on aivan avoin. Neljä sormea menee helposti sisään. Todella kiihottavaa nuolla häntä, kun on aivan märkänä.

• Anonyymi

Helena Snellmanin emättimessä on täiden pesä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4675
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      25
      2827
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1409
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1282
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe