Olen soittanut onnistumatta Elisan asiakaspalveluun,jättänyt lukemattomia yhteydenottopyyntöjä sähköpostiin saamatta muuta kuin automaatin kuittauksen viestin vatsaanottamisesta. Päätin vaihtaa yrityksemme liittymät! Tässä vaiheessa Elisalta soitettiin, että yritykseni täyyy vaihtaa numerot ja ettei kilpailijalle voida vaihtaa liittymääni. Painattaisin siis tuhansia lomakkeita, käyntikortteja, kyniä...Sisuskas ja ihana uuden liittymän myyjä sai kuin saikin itsensä Elisan kanssa neuvotteluihin ja hoiti uuden liittymän omalle numerolleni. Tein silti kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen Elisasta ja kehotan kaikkia muitakin tekemään näin. Muutosta ei synny, ellei palautetta anneta ja toimiin ryhdytä. Asiakkaita palvelena yrityksenä meillä vastataan aina puheluun tai vastaaja vastaa ja soitamme takaisin saman päivän aikana.
Elisan asiakaspalvelusta kuluttaja-asiamiehelle
Inte Elisa
2
680
Vastaukset
- just joo
kyllästyin elisan törkeyteen pari vuotta sitten, oli suurta vastoinkäymistä - siis elisan asenteen takia - koko asiakkuus. nyt käyn silloin tällöin katselemassa mitä kuuluu operaattoreille ja olen tyytyväinen nykyiseeni - siis kaikki on tietenkin suhteellista.
- "mikä elisa?"
Ostin kolme päivää sitten "ELISA-KOLUMPUS"prepaidista puh.aikaa.Tililtäni kyllä oli heti veloitettu summat Kolumpukselle, puheaikaa vaan ei ole tullut.Kolumpuksen as.pal.puhelimessa antaa vain saldotietoja, ym.Ei henk.koht.yhteyttä virkalijaan.Onkohan käynyt, vahinko,kuin SAMPO-pankille!!!???!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595