Venttiili ongelma

Fläkti

Mistä löytyisi poistoilmaventtiili 100mm joka sopii suoraan 100m peltikäyrän päähän(90 astetta)? Käyrä tulee gyproc katon sisäpintaan ja sitä ei voi nostaa ylöspäin jolloin saisi laipan väliin johon venttiili kierrettäisiin kiinni.

6

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmaan ratkaisua

Jos ei sulla ole vielä sitä 90 asteen käyrää siellä niin laita tilalle t-haara jonka toiseen päähän tulppa. Jos sulla on 100mm kokoa se käyrä niin tuolla t-haaralla saat n. 40mm lisää tilaa ennen sitä gyproc levyä.
      Jos kuitenkin haluat sillä käyrällä tehdä, niin en ihan varmaksi muista käykö sinne peltikäyrän sisään EH-muovin 100mm muoviventtiili (EHP-100).

• vhsojhfcsjl

kku kiinnityskehys menee osan päälle. tai sitten jousikiinnitteinen venttiili suoraan osaan kiinni.

• fläkti

ja kiinityskehys on liian korkea tähän rakenteeseen, kierteet tulevat vastaan. Jousikiinitys venttiilejä ei ole 100mm tai en ainakaan löytänyt, 125mm kyllä löytyy.

• T-haara

tulpalla. Rakenne on hiljaisempi kuin 90 asteen käyrällä (suhinat).

• suhinaa

Poistopuolella ei ole niin selvä tuo t-haaran tai mutkan etu, mutta tulopuolella on homma selvempi t-haaran puolesta.

• tarmo666

Ula korokerenkaalla saat sen venttiilis sinne kattoon.osta oikeen kokoinen 100mm korokerengas ja sitten joko kehys putkelle tai osalle.periaatteessa kehys putkelle käy aina leikkaat pätkän putkea(n6cm esim tai tarpeen mukaan) ja niittaat putken 90 käyrään.

venttiilin kiinnityskehyksen josta tarvii ehkä leikata tiivisteet tai enemmänkin pois niittaat korokerenkaaseen kiinni ja sit niittaat sieltä korokerenkaan sisältä sen kiinnityskehyksen kiinni putkeen ja pyörität venttiilin.johan toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      2593
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      206
      1204
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66