Syöpäpotilas palelee

Neuvoja pyydän.........

Meillä vanhus palelee tolkuttomasti, sisälläkin on oltava toppatakki päällä, muutoin ei tarkene.Paino tippuu vaikka kuinka syö rikastettua ruokaa, nyt ois hyvät neuvot kalliit.Syöpälääkkeet ja sytot on lopetettu heikentyneen kunnon vuoksi.Voimmeko jotenkin saada painon laskun pysähtymään ja saada ihminen voimistumaan, verenkierron sille mallille ettei tarvia kesähelteellä olla sisälläkin toppavaatteissa?

4

5532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en osaa antaa

Mutta muistuipa niin elävästi mieleen, kun toissakesänä (mieheni viimeinen kesä) meillä muu perhe hikoili kun mies halusi pitää talon 24 asteisena kun itse paleli vaikka kökötteli pipo päässä ja peitot ympärillä.

• Paleleva ss + syöpä

yksi vaihtoehto. Istuessa lämpötyyny jalkojen alle. Maatessa mahan päälle ja mielellään toinen jalkojen päälle. Tai sitten peräti sähköhuopa.

Tuo lämpötyynyjuttu on minua auttanut vuosikymmeniä (60 ). Olen aina palellut. Huono verenkierto perintötekijänä. Kylmimmät paikat on jalat ja kädet. Niihinkin lämpötyyny jalkojen/käsien alla/päällä on auttanut. Niin hullulta kun se kuulostaakin niin mahan verenkierto vaikuttaa koko kroppaan. Jossain mainoksessa "jos vatsa ei toimi, ei toimi mikään muukaan".

• ap.kirjoittaja

Kiitos neuvosta.Mietin vaan että voiko sydänsairautta(kin) sairastava käyttää sähköisiä tyynyjä ja peittoja. Taitaa tuo jatkuva palelukin lisätä laihtumisen vauhtia, kun elimistö joutuu käymään kierroksilla että pysyisi lämpimänä.

• Paleleva ss + syöpä
        ap.kirjoittaja kirjoitti:

Kiitos neuvosta.Mietin vaan että voiko sydänsairautta(kin) sairastava käyttää sähköisiä tyynyjä ja peittoja. Taitaa tuo jatkuva palelukin lisätä laihtumisen vauhtia, kun elimistö joutuu käymään kierroksilla että pysyisi lämpimänä.

voi kokeilla. Mikäli siitä on apua eikä sydän reagoi negatiivisesti. Ensin pienellä lämmöllä. Hän itse osaa parhaiten kertoa miltä tuntuu. En tiedä onko sydänsairaalle lämpö/kylmä hyväksi vai pahaksi. Ei ole omakohtaista kkokemusta.

Kannattaa ensin kysellä mitä mieltä hän itse on. Mistkä on hänen omat tuntemukset. Jos lämpötyynyn kokeilu pelottaa niin kannattaa kysyä neuvoa sydänlääkäriltä.

Näin maallikosta tuntuu että hyvä verenkierto olisi hyväksi myös sydämelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3097
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2984
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      191
      2504
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2205
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      27
      1529
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13