Syöpäpotilas palelee

Neuvoja pyydän.........

Meillä vanhus palelee tolkuttomasti, sisälläkin on oltava toppatakki päällä, muutoin ei tarkene.Paino tippuu vaikka kuinka syö rikastettua ruokaa, nyt ois hyvät neuvot kalliit.Syöpälääkkeet ja sytot on lopetettu heikentyneen kunnon vuoksi.Voimmeko jotenkin saada painon laskun pysähtymään ja saada ihminen voimistumaan, verenkierron sille mallille ettei tarvia kesähelteellä olla sisälläkin toppavaatteissa?

4

5435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en osaa antaa

Mutta muistuipa niin elävästi mieleen, kun toissakesänä (mieheni viimeinen kesä) meillä muu perhe hikoili kun mies halusi pitää talon 24 asteisena kun itse paleli vaikka kökötteli pipo päässä ja peitot ympärillä.

• Paleleva ss + syöpä

yksi vaihtoehto. Istuessa lämpötyyny jalkojen alle. Maatessa mahan päälle ja mielellään toinen jalkojen päälle. Tai sitten peräti sähköhuopa.

Tuo lämpötyynyjuttu on minua auttanut vuosikymmeniä (60 ). Olen aina palellut. Huono verenkierto perintötekijänä. Kylmimmät paikat on jalat ja kädet. Niihinkin lämpötyyny jalkojen/käsien alla/päällä on auttanut. Niin hullulta kun se kuulostaakin niin mahan verenkierto vaikuttaa koko kroppaan. Jossain mainoksessa "jos vatsa ei toimi, ei toimi mikään muukaan".

• ap.kirjoittaja

Kiitos neuvosta.Mietin vaan että voiko sydänsairautta(kin) sairastava käyttää sähköisiä tyynyjä ja peittoja. Taitaa tuo jatkuva palelukin lisätä laihtumisen vauhtia, kun elimistö joutuu käymään kierroksilla että pysyisi lämpimänä.

• Paleleva ss + syöpä
        ap.kirjoittaja kirjoitti:

Kiitos neuvosta.Mietin vaan että voiko sydänsairautta(kin) sairastava käyttää sähköisiä tyynyjä ja peittoja. Taitaa tuo jatkuva palelukin lisätä laihtumisen vauhtia, kun elimistö joutuu käymään kierroksilla että pysyisi lämpimänä.

voi kokeilla. Mikäli siitä on apua eikä sydän reagoi negatiivisesti. Ensin pienellä lämmöllä. Hän itse osaa parhaiten kertoa miltä tuntuu. En tiedä onko sydänsairaalle lämpö/kylmä hyväksi vai pahaksi. Ei ole omakohtaista kkokemusta.

Kannattaa ensin kysellä mitä mieltä hän itse on. Mistkä on hänen omat tuntemukset. Jos lämpötyynyn kokeilu pelottaa niin kannattaa kysyä neuvoa sydänlääkäriltä.

Näin maallikosta tuntuu että hyvä verenkierto olisi hyväksi myös sydämelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      13
      1464
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      114
      1255
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe