oikeestikko yli 80v käyttävät nettiä?
no.. olen yrittänyt keksiä 80v papalleni synttärilahjaa.
oisi kiva antaa ehkä jotakin mistä ois jotakin tekemistä hän on pyörätuolissa ja tekeminen taitaa olla vain tv:n katselua kotona asuu ja mummu on omaishoitajana.
ehdotuksia otetaan vastaan.
kiitos näin etukäteen!
Mitä lahjaksi 80v miehelle
14
12170
Vastaukset
- 1938
Kyllä vaikeaa varmaan tuo lahjan löytäminen, jospa keskustelisit mummusi kanssa voisi olla valaisevaa.
Myöskin käynti askarteluliikkeessä tai keskustelu askartelun ohjaajan kanssa, käsillä tekeminen vilkastuttaa myös aivotoimintaa!
Onnittele puolestani Korkean Iän Saavutuksesta.- hauskaa..
Minusta on hauskaa kun joku täyttää 80. Jotain helppoa päiväkirjaa mikä olisi esikirjoitettu jo. Tekisitte yhdessä. Niitä on satavana olen nähnyt. Tarkemmin en osaa sanoa.
kysy.
Minusta ainakin olisi kivaa lukea jotain juttuja vaikka aivan arkipäivaisiä mummosta. tai papasta. - Arjostelematta parempi
hauskaa.. kirjoitti:
Minusta on hauskaa kun joku täyttää 80. Jotain helppoa päiväkirjaa mikä olisi esikirjoitettu jo. Tekisitte yhdessä. Niitä on satavana olen nähnyt. Tarkemmin en osaa sanoa.
kysy.
Minusta ainakin olisi kivaa lukea jotain juttuja vaikka aivan arkipäivaisiä mummosta. tai papasta.Hyvin monesti olen kuullut/lukenut, korkean iän saavuttamisesta, ei tuossa kyllä huomautuksen sijaa ole.
- käyttävät nettiä"
Kyllä vaan, 82 vuotias veljeni viettää suuren osan päivästä tietokoneella. Myös minä 75 vuotta täyttänyt käytän innokkaasti nettiä.
- * syvälahdern tuula moderni...
********************************************************************************wögvldfpågbldfpbldfb,åpdfb,d'fopb,dof,båf,båodfkbidxfubhdfhfdogvpdfghdpfughdfuigodf ei vöib venejärvellä joogis jos ei juomaa rsöv,mkdflkgvbdf**************************************'''''''''''''''''''''''''''f''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''tiuouoit
- konupullo..,
Konupullo, viis tähtiläistä. :)
- leena-maria***
Pari vuotta sitten ostimme veljeni kanssa isällemme uuden tietokoneen 80 v.-lahjaksi.
Siinä on Skype ja mese mm.
Paljon on siitä ollut iloa vanhemmillemme:)
Ja aina ihminen oppii uutta,jos haluaa. - jos ajatus on vielä
kunnossa.
Kyllä tietokone on mainio ajankulu ja siihen oppii, kun joku läheinen opastaa.
Jo yksin pelien pelaaminen sillä on rentouttavaa.
Varsinkin, kun hän joutuu istumaan muutenkin, kun pyörätuolissa on.- aloittaja
tuota ihan yksin lahjaa hommaamassa et hionta jotakin 20e luokkaa paketille!
- ristisanoja
Jos,niin tilaapa joku ristikkolehti,vuosikerta ei ole mikään kalliskaan.
henkilökohtaista, jonka sinä ja muut läheiset voitte tietää. tuon ikäisillä on jo kaikkea, mutta mieleen tulee kuvakirja, jonka voi rakentaa netissä. siis kuvia hänen elämästään ja tekstejä sinne mukaan. googlaa "kuvakirja" ja tiedät mitä tarkoitan. ei kallis, mutta henkilökohtainen ja sen voi tilata muistoksi muillekin läheisille!
- lähiomainen
Anna lahjaksi aikaasi, lupaus lähteä hänen kanssaan hänen toivomaansa paikkaan/puuhaan kotonaan/muualle/ulkoilemaan esim. 5 kertaa vuoden sisällä. Tai lupaus kyseiset kerrat puuhata hänen kansaan jotakin esim. puoli päivää tai koko päivän. Kirjoita lupaus onnittelukortille siten, että isoisäsi voi ruksata aina tapahtuneen kerran. Uskon, että lahja tulee olemaan mieluinen.
- Pikikävijä
seksilelud on hyvä lahja !!!!!!!!!!!
niitä se pappa tarvii joka tapauksessa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- lapesen lapsi -78
seksilelut olisivat hyvä lahja tosiaan ! kiitos vinkistä! menenpäs ostamaan niitä ! 2/6pppppppppppppppppppppppppp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772