System of a Down ei ole hajoamassa!

SOAD fan

Heissan! Olin hiukan sekaisin, koska Wikipediassa luki kerran että: "Vuonna 2006 yhtye ilmoitti jäävänsä 1,5 - 2 vuoden pituiselle tauolle." Ehka puoli vuotta sitten tuon lauseen perässä luki jotain sinneppäin että "mutta kesällä 2007, Daron Malakian sanoin yhtyeen hajonneen lopullisesti." Nyt sitten kävin taas katsomassa wikipediassa System of a downin haulla saatavaa palstaa, ja lause oli kadonnut.


Radiosta kuulin, kun joku haastattelija oli haastatellut Serj Tankiania (Provinssirockissa, itse näin Serjin mahtavan esityksen) Ja kysellyt eikö System of a Downilla niin paljon kiireitä, kun ei ole ehtinyt käydä Suomessa keikalla, Provinssirock on useana vuonna yrittänyt saada System of a Downia esiintymään, Mutta Tankian ei ollut edes tietoinen koko asiasta! Mutta muistaakseni lupasi keskustella asiasta muiden jäsenten kanssa.
Daron Malakianin ja John Dolmayanin bändin Scars on Broadwayin biisi "They Say" on upea kappale!


Wikipediassa:

" Toukokuussa 2006 yhtye ilmoitti pitävänsä noin 1,5 - 2 vuotta kestävän tauon. Malakian ja Dolmyan ovat perustaneet myös oman bändinsä nimeltä Scars on Broadway. Myös Odadjianilla on oma bändi nimeltä Achozen, Wu-Tang Clan -yhtyeen jäsenen RZA:n kanssa. Myös Tankian alkoi suunnitella soololevyä. Yhtye on useaan otteeseen vakuutellut, ettei ole hajoamassa, vaan pitää pelkästään pienen tauon keskittyäkseen muihin projekteihin "

TOIVO SYSTEM OF A DOWNIN PALUUSTA EI OLE MENETETTY!! :)

2

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOIVOTTAVASTI

      T;TOIVOTTAVASTI

    • Daronz

      Bändin jäsenet ovat edelleen hyviä ystäviä keskenään, mutta Daron on sanonut, että SoaD ei välttämättä koskaan yhdisty vaikka se hyvin todennäköistä onkin.

      "Jos ihmiset pidättäisivät hengitystä odottaessaan uutta SoaD albumia, he muuttuisivat sinisiksi ja poistuisivat keskuudestamme. Uuteen SoaD albumiin tulee olemaan vielä kauan. Odottaisin uutta Scars on Broadway albumia ennen uutta SoaD albumia. Tämä on minun bändini juuri nyt." Karkea suomennos Daronin haastattelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe