Olen lähdössä Reykjavikiin kuudeksi päiväksi. Mitä kaupungissa kannattaa nähdä ja missä käydä?
Reykjavik
8
2821
Vastaukset
- Last summer
Reykjavik on hyvä bailupaikka. Kiihtyy lauantai-iltaa kohti. Viikonloppuna saa bailata aamuun asti.
Kannattaa ostaa matka, jolla näkee mm. geysirit. - Islanti-08
Olin itse Reykjavikissa kesäkuun alussa.
Siellä kannattaa mennä kävelemään satamaan päin. Lisäksi koko pääostoskatu on hieno.
Retkillä kannattaa käydä katsomassa Blue Lagoon, geysirit ja Gulfoss-kultainen vesiputous. - Islannissa
Ihan jees maa islanti.
Reykjavikissa tuli huomattua, että siellä on paljon kissoja kaduilla vapaana. Onkohan ne perus lemmikkejä ja ihmiset vain päästävät ne kaduille käveleksii ja osaavat takas kotiinsa? Vai oisko kulku kissoja niin paljon jota on vaikea uskoa, - Kandee lähteä
Parasta Reykjavikissa oli minusta meriuimala Nautholsvik ja Laugardalurin uimala sekä kaupungista pois tehtävät retket kuten Golden circle ja Blue lagoon.
Reykjavik sopii hyvin bilettämiseen, siitä vaan baareihin taskumatin kanssa! Samaa voi tosin tehdä Suomessa eikä tarvitse maksaa lentoja hotellia.
Olen tietysti latistava, mutta minusta Reykjavik oli tylsä ja ruma kaupunki. Islannista pidin kyllä kovasti - luonto on mieletön, maisemat mahtavia ja ulkoilijalle löytyy aktiviteetteja issikkaratsatuksesta altaissa pulikointiin.- nimim. käyty on:D:
Suosittelen piipahtamaan penismuseossa. Uudenlainen kokemus. Käymisen arvoinen. D:
- Kysymysmerkki??
Oon menossa alkukesällä Reykjavikiin, ja ollaan vuokrattu mokki, jossa keittiö, 2 kylppärii ja 3 makkaria. Lähdössä matkaan 8 henkee.
Olis kiva tietää mimmonen sää siellä on sillon ja millasen varustuksen tarttis mukaa??
Ja olis kiva tietää, mitä aktiviteettejä löytyy lapsiperheelle?? - minäkin_menossa
up!
- Ninnukkainen
Säästä ei voi varmaksi sanoa mitään. Saattaa pelkästään yhden päivän mittaan vaihdella suuresti. Viime kesäkuussa vietimme kahdeksan päivää Islannissa (juhannuksen molemmin puolin) ja kiersimme saaren ympäri. Ainoastaan kerran sataa tihkutti tunnin ajan, muuten pelkkää aurinkoa ja 15-18 astetta lämmintä. Meillä vain kävi hyvä tuuri säiden suhteen. Islanti on aivan mieletön ihmemaa, jonne haluan pian reissata uudestaan. Pääkohteena seuraavaksi on Länsivuonot sillä viime reissulla ne jäivät vain yhteen päivään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585555- 964531
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772688Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791222Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62891
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799