AngelSounds -doppler

huolehtija...

Onko kokemusta AngelSounds-dopplerista? Millä viikoilla on sydänäänet kuuluneet? Onko yhtä hyvä kun neuvolan laitteet/kuuluuko kotidopplerilla samaan aikaan äänet kun neuvolassa? Neuvolassa äänet kuultu vklla 10. Nyt jotenkin huolettaa kun olo niin oireeton..ei nyt oireita hirveästi ollut alkuunkaan mutta nyt tuntuu ettei oikein mitään ja vkoja reilu 11. No rinnat kipeet ja jalat turvottaa iltaisin,selkä särkee..mut ei esim juurikaan kohdun kasvukipuja tms. Mietin jos tuon dopplerin hankkis..

31

18628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon ...

kuullu sydänäänet noilla viikoilla jo, tolla samasella doplerilla.

• ....

Viikolla 12 yleensä alkaa kuulumaan, voi kuulua aiemminkin. :)

Mut ihan alussa ei heti välttämättä noita ääniä löydy, usein niitä kun etsitään liian ylhäältä. Elikkäpäs kannattaa ihan karvoituksen rajalta niitä alkaa etsiskelemään :)

• Pieni vinkki

Minä hankin dopplerin vähän myöhemmin (vk14, jolloin äänet kuuluivat jo hyvin), joten en osaa sanoa varsinaiseen kysymykseesi mitään. Mutta jos meinaat dopplerin hankkia, niin vihjeeksi: ebayn kautta voi tilata laitteen huomattavasti edullisemmin kuin kotimaasta. Tilasin itse sen EU:n ulkopuolelta, mutta kun laite maksaa niin vähän, niin siitä ei tullut edes alvia maksettavaksi (eikä lääketieteellisistä laitteista mene tulliakaan). Hintaa tuli postikuluineen 25 euroa, kun Suomessa siitä joutuu maksamaan varmaan vähintään 70 euroa.

Ja jos yhtään huolettaa, niin suosittelen! Mulla ainakin viikon 12 jälkeen katosi melkein kaikki oireetkin (pahoinvointi jne) joten sydänäänien kuuntelu rauhoittaa kummasti!

• Pieni vinkki

Ostin siis nimenomaan tuon AngelSounds -dopplerin.

• Mörtsykkä

Jos yhtään mietit ja murehdit raskauden kulkua niin kannattaa hankkia.mulla kuului jo viikolla 10-11, en tarkkaan muista milloin se laite saapui, mutta noiden viikkojen välissä kuunneltiin ja sieltähän ne kuului! Helpotti kummasti tieto siitä että sydän lyö pikkuisella.

• 13+1

aivan mahtava laite..on kyllä lupauksiensa arvoinen ..suosittelen :)poistaa stressiä kun kuulee aina halutessaan että siellä se pienen sydän sykkii..

• Dopplerin suosittelija

• Ihana laite

http://www.mikko.fi/kohde/767195

Halpa & nopea toimitus! Paketti oli heti seuraavana päivänä jo ovellani :) Nyt helpottaa kun kuulin pikkuisen sydämensykkeet ja viikkoja kasassa 11. Ihana laite!!

• Angelsounds JPD-100S

Doppler-laite tuo lisämaustetta raskauteen. Meillä mies sai kokea myös odotusajasta enemmän kun pääsi tuon laitteen avulla lähemmäksi lastaan.

Ostin laitteen www.raskauskeiju.com. Laite on halvempi kuin kuuntelevauvaa sivustolla ja takuutkin olivat samat. Suosittelen siis tuota sivustoa.

• Verkkokauppatarkkailija
        Angelsounds JPD-100S kirjoitti:

Doppler-laite tuo lisämaustetta raskauteen. Meillä mies sai kokea myös odotusajasta enemmän kun pääsi tuon laitteen avulla lähemmäksi lastaan.

Ostin laitteen www.raskauskeiju.com. Laite on halvempi kuin kuuntelevauvaa sivustolla ja takuutkin olivat samat. Suosittelen siis tuota sivustoa.

Miten olisit voinut ehtiä saada tästä kaupasta tilaamasi tuotteen ja testannutkin jo aamupäivällä 8.4 kun kaupan osoite on vasta rekisteröity 3.4. iltapäivällä? Siinä oli viikonloppukin välissä. Ettei nyt vaan kuitenkin olis kauppiaan itse kirjoittama viesti..

• Piitulama
        Verkkokauppatarkkailija kirjoitti:

Miten olisit voinut ehtiä saada tästä kaupasta tilaamasi tuotteen ja testannutkin jo aamupäivällä 8.4 kun kaupan osoite on vasta rekisteröity 3.4. iltapäivällä? Siinä oli viikonloppukin välissä. Ettei nyt vaan kuitenkin olis kauppiaan itse kirjoittama viesti..

Aika nolo tuo raskauskeiju :D Itsekin huomasin, että taitaa olla kauppiaan mainontaa. On samaa vouhotusta kirjoittanut muillekin palstoille.

• Angelsounds JPD-100S
        Piitulama kirjoitti:

Aika nolo tuo raskauskeiju :D Itsekin huomasin, että taitaa olla kauppiaan mainontaa. On samaa vouhotusta kirjoittanut muillekin palstoille.

Hih, nouto mahdollisuus! youknow :) säästin postikuluissa!
        Laitteen löysin noilta keijun sivuilta ja heti kiiruhdin kun vieressä asustan.
        Tuskinpa nuo verkkokauppojen myyjät tänne jakselee kirjoitella teidän iloksi, mutta mene ja tiedä sitten!

• Nettikäyttäjätutkiskelij

Hih, nouto mahdollisuus! youknow :) säästin postikuluissa!
        Laitteen löysin noilta keijun sivuilta ja heti kiiruhdin kun vieressä asustan.
        Tuskinpa nuo verkkokauppojen myyjät tänne jakselee kirjoitella teidän iloksi, mutta mene ja tiedä sitten!

Kuinka te jaksatte tarkkailla ja kytätä, isot ihmiset!!
        Itse ainakin kehuskelen neteissä ja palstoilla juuri niitä saitteja joista itse olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Vai on palstalla oikein verkkokauppatutkiskelija. Onko sulla oikeeta työtä? Paljonko tuosta saa palkkaa!?

Haluan itse ainakin kehua kaikkia Angelsounds dopplerin myyjiä, tuo laite on hankkimisen arvoinen, paikasta ja myyjästä riippumatta!!

Mielestäni tämä on noloa niille jotka jaksaavat kyttäillä. Hankkikaa elämä!

Nim. Hattentatista dopplerinsa hankkinut! Suosittelen (enkä ole Hattentatin verkkokaupan pitäjä ;) )

• Sariella

... on aivan sama, kuin kuuntelevauvaa.fi:n, mutta toimitus ja firman luotettavuus puolestaan on tuolla kuuntelevauvaa.fi:llä äärettömän huono, joten sen takia en suosittele sieltä tilaamaan.
        Itsekin katsoin molempien sivuja, kun halusin sen ostaa ja koska saman hintaisia olivat molemmissa, niin menin hölmäyksissäni sen ostamaan kuntelevauvaa-sivulta... Siellä kun luvattiin äärettömän nopeaa toimitusta. Oli kyllä kaikkea muuta, kuin nopeaa ja viesteihin siellä ei millään vastata... muutenkin vähän hämärä firma.
        Kiertäkää se siis kaukaa!!!

• kaupan hyllyllä
        Sariella kirjoitti:

... on aivan sama, kuin kuuntelevauvaa.fi:n, mutta toimitus ja firman luotettavuus puolestaan on tuolla kuuntelevauvaa.fi:llä äärettömän huono, joten sen takia en suosittele sieltä tilaamaan.
        Itsekin katsoin molempien sivuja, kun halusin sen ostaa ja koska saman hintaisia olivat molemmissa, niin menin hölmäyksissäni sen ostamaan kuntelevauvaa-sivulta... Siellä kun luvattiin äärettömän nopeaa toimitusta. Oli kyllä kaikkea muuta, kuin nopeaa ja viesteihin siellä ei millään vastata... muutenkin vähän hämärä firma.
        Kiertäkää se siis kaukaa!!!

Esimerkiksi Kärkkäinen Lahdessa myy Angelsoundia (ja sieltä saa sitä geeliäkin, joka muuten täällä päijät-hämeessä tuntui olevan tuote, jota ei kiven altakaan...). Ei siis ole pakko turvautua verkkokauppoihin. Katselkaa ympärillenne tavaratalojenne lastentarvikeosastoilla!

• kysyjä vain
        kaupan hyllyllä kirjoitti:

Esimerkiksi Kärkkäinen Lahdessa myy Angelsoundia (ja sieltä saa sitä geeliäkin, joka muuten täällä päijät-hämeessä tuntui olevan tuote, jota ei kiven altakaan...). Ei siis ole pakko turvautua verkkokauppoihin. Katselkaa ympärillenne tavaratalojenne lastentarvikeosastoilla!

Siis saako dopplereita myös kaupoista? Missä muualla kuin Kärkkäisellä? En asu Lahdessa...

Minulla on useat ystävät tilanneet sekä Raskauskeijusta että Hatten tatista, nopeasti ovat saaneet! En siis menisi näitä haukkumaan, Kuuntelevauvaa sivustosta olen kuullut paljon negaa! Jotkut eivät ole edes saaneet laitteitaan.
        Tuo firma varmasti on jonkun sivubisnes, kuka nyt pelkkiä dopplereita myy..

• hmmmm....
        kysyjä vain kirjoitti:

Siis saako dopplereita myös kaupoista? Missä muualla kuin Kärkkäisellä? En asu Lahdessa...

Minulla on useat ystävät tilanneet sekä Raskauskeijusta että Hatten tatista, nopeasti ovat saaneet! En siis menisi näitä haukkumaan, Kuuntelevauvaa sivustosta olen kuullut paljon negaa! Jotkut eivät ole edes saaneet laitteitaan.
        Tuo firma varmasti on jonkun sivubisnes, kuka nyt pelkkiä dopplereita myy..

Onko tuo raskauskeiju.com sama kuin tuittinen.fi? Etusivulla on ainakin samoja kuvia.

• Miiuski
        hmmmm.... kirjoitti:

Onko tuo raskauskeiju.com sama kuin tuittinen.fi? Etusivulla on ainakin samoja kuvia.

Ainakin näyttäisi olevan eri kaupungeissa, joten enpä usko. Taitaa olla jonkin verkkosivuvalmistajan valmispohja. Näin ainakin omissa sivuissani on.

• nanni**

eka raskaudessa kokeilin doppleria ekaa kertaa rv 10 6 ja heti löytyi ja kuului selkeästi. nyt toisessa raskaudessa rupesin malttamattomana etsiskelemään jo rv 8 ? mut ei kuulut vielä. eilen rv 9 3 puolentunnin etsinnän jälkeen löytyi kuin löytyikin vauvan syke ja miehen kans laskettiin että se oli noin 176 lyöntiä minuutissa :) nopsaa löi, ja kävinkin lukemassa vau.fi sivulta, että juuri näillä viikoilla sydän lyö terhakkaammin kuin koskaan n.177 kertaa minuutissa. kyllä on ihana laite, varsinkin kun takana on kaksi keskenmenoa.

• Turhauttaa!!

Yritin äsken kuunnella sydän ääniä, ja kaikkea mörinää ja örinää ja vinkunaa kuului mutta ei mielestäni ainakaan sitä mitä pitäisi, viikkoja on kuitenkin jo 13 6 Mitäköhän teen väärin, kuuntelin kyllä alhaalta ja liikutin konetta hitaasti! En siis ole vielä kertaakaan onnistunut ääniä kuulemaan :(

• miis1234
        Turhauttaa!! kirjoitti:

Yritin äsken kuunnella sydän ääniä, ja kaikkea mörinää ja örinää ja vinkunaa kuului mutta ei mielestäni ainakaan sitä mitä pitäisi, viikkoja on kuitenkin jo 13 6 Mitäköhän teen väärin, kuuntelin kyllä alhaalta ja liikutin konetta hitaasti! En siis ole vielä kertaakaan onnistunut ääniä kuulemaan :(

Kuuntele niin että makaat ihan vaakatasossa, jalat suorina. Ääniä kannattaa hakea ihan häpyluun päältä viistosti alaspäin, anturaa saa painaa reilusti. Ympäristö pitää olla täysin hiljainen. Ja katso että patteri on uusi. Yhdesti olen yrittänyt hakea ääniä eikä niitä kuulunut, kun vaihdoin patterit niin johan alkoi kuulumaan. Alahan testaileen uudestaan.

• Ihanat sydänäänet
        miis1234 kirjoitti:

Kuuntele niin että makaat ihan vaakatasossa, jalat suorina. Ääniä kannattaa hakea ihan häpyluun päältä viistosti alaspäin, anturaa saa painaa reilusti. Ympäristö pitää olla täysin hiljainen. Ja katso että patteri on uusi. Yhdesti olen yrittänyt hakea ääniä eikä niitä kuulunut, kun vaihdoin patterit niin johan alkoi kuulumaan. Alahan testaileen uudestaan.

Kiitos miis1234 sain äsken äänet kuulumaan neuvojasi noudattamalla :) Miehen kanssa kuunneltiin ja vesi tuli silmiin, oli se sen verran ihanaa kuunneltavaa!

• ...ll.....
        Ihanat sydänäänet kirjoitti:

Kiitos miis1234 sain äsken äänet kuulumaan neuvojasi noudattamalla :) Miehen kanssa kuunneltiin ja vesi tuli silmiin, oli se sen verran ihanaa kuunneltavaa!

raskauskeiju. fi sivustolta sen AngelSounds- dopler laitteen.. Kauanhan siinä on toimitusaika? Onko muita jotka on tilanneet, malttamattomana odotan lähetystä..:)

• miis1234

Voi kun ihana kuulla, tulipas mullekin hyvä mieli!
        Ihanaa raskausaikaa!! Itsellä rv 20.

• Ihanat sydänäänet
        miis1234 kirjoitti:

Voi kun ihana kuulla, tulipas mullekin hyvä mieli!
        Ihanaa raskausaikaa!! Itsellä rv 20.

Samoin sinulle miis1234 oikein ihanaa raskausaikaa! :) Mulla alkoi tänään rv 14.

• ll..

Samoin sinulle miis1234 oikein ihanaa raskausaikaa! :) Mulla alkoi tänään rv 14.

Se paketti sieltä postista:)
        Ihanaa, äänet löytyi:) Rv 11 5...

• miis1234
        ll.. kirjoitti:

Se paketti sieltä postista:)
        Ihanaa, äänet löytyi:) Rv 11 5...

olipa ihana uutinen tämäkin. Itse tilasin dobberin ulkomailta. Mulle hermoheikolle tuo laite on ollut pelastus, aina kun on tuntunut siltä että onkohan tuolla masussa mitään niin olen saanut tarkastaa että vauvanalku on elossa. Ihanaa odotusaikaa sinullekin.

• syysmami
        miis1234 kirjoitti:

olipa ihana uutinen tämäkin. Itse tilasin dobberin ulkomailta. Mulle hermoheikolle tuo laite on ollut pelastus, aina kun on tuntunut siltä että onkohan tuolla masussa mitään niin olen saanut tarkastaa että vauvanalku on elossa. Ihanaa odotusaikaa sinullekin.

Minä ekoilla kerroilla (rv12-13) kun kokeilin,en kuullut pienen sydäntä, saattoi johtua tosta mahasta mitä tossa on. Nyt tällä viikolla (rv 16) on kuulunut tosi hyvin, ja saanut kunnon mielenrauhan koska neuvola vasta ensi viikolla. Tänään kun kokeilin ei paljon hakea tarvinnut kun kuuli jo pienen sydämen :) aivan mahtava laite :D

• Wonderful052

Rv 8 6 ei löytynyt ääniä, mutta rv 9 0 löytyivät pimpin vasemmalta puolelta:) jaksaa hyvin kestää seuraavaan ultraan , olen onnellinen

• toimi mulla.

Löysin dopplerilla äänet rv 9 4.

• Kaikkihetimullenyt

Mulla kuului tänään 10 4. Aluks kuuntelin oman sydämmen päältä, että miltä pulssi kuullostaa, ettei menisi sekasin sykkeet. Kaikki tästä mua pelotteli. Mielestäni sikiön syke oli kuitenkin ihan erillainen kun oma. Ihana laite!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe