miten saa kuitattua? moottorin kuva kojetaulussa?
skoda fabia 1.4 2002 vikakoodit
7
1322
Vastaukset
- Markkukx
Itse veisin avk:lle pysyvästi tollaset öljypolttimet!
- Tosikko-timo
Ei, diisselimersu on paljon pahempi öljypoltin. Fabiassa on bensiinikone.
- OBD-portti
Ilman asianmukaista OBD-porttiin kytkettyä testeriä ei saa kuitattua mitenkään. Nettikaupoista noita vikakoodin lukijoita/testereitä saa alkaen muutamasta kympistä.
- nopeat_kuitit
Minä kuittailen Kiinasta tilaamallani vikakoodinlukijalla. Kympin vehkeeksi oiva peli.
- Kolmekakaraajarakki
Aloitus on yhdentoista vuoden takaa mutta vastaanpa kuitenkin.
Vikakoodin saa kuitattua korjaamalla vian.
Jos kyseessä on tilapäinen häiriö, sammuta auto, odota minuutti ja virrat päälle, odota kunnes varoitusvalot sammuvat. Kuusakoski kuittaa viat pois romurahalla.
- Droooool
On vissiin kokemusta Tohjolooran paalaamisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164