työkaverin paneminen

kukka

Oletteko panneet työkaveria? Haluaisin tietää onko tämä "yhteinen hetki" vaikuttanut väleihinne työpaikalla? Itsellä oli kerran pientä vipinää työkaverin kanssa mutta olen sitä mieltä että onneksi asiat eivät edenneet loppuun asti. Normaalit välit tähän mieheen on kuitenkin pysynyt mutta jotenkin se aina joskus kaivertaa päässä että entä jos hommat olisi tapahtunut niin olisimmeko samoissa väleissä edelleenkin?

68

24390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halut ne on hiirelläkin..

      Yhden työkaverin kanssa oli suhde reilun kaksi vuotta ja päättyi sitten suhteellisen rauhallisissa merkeissä. Se oli kyllä paljon muutakin kun sitä seksiä. Suhde ei tuommosen jälkeen voi koskaan palata entiselleen, mutta jos puhutaan yhden illan hairahduksesta niin kyllä voi. Jos sitä sitten enään haluaa sen palaavan. Sen riskin siinä ottaa :o)

    • sihteeri

      Meillä on ollut neljä vuotta enmpi vähempi sutinaa keskenämme. ollaan myös erittäin läheiset kaverit. Muutama kuukausi sitten, kostean palaverin päätteeksi, päädyimme hommailemaan yhdessä. Yhteisestä päätöksestä kuitenkin sovimme sen jäävän siihen yhteen kertaan, koska molemmat varattuja tahoillamme. Ilmapiiri oli jonkin aikaa kiusaantunut ja erilainen, mutta viikkojen kuluessa tilanne on normalisoitunut täysin. Aivan kuin tuota ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Silti emme kadu sitä mitä tapahtui.

      • vuosi sitten

        Kelako se oli vai mikä se oli joku semmonen tmsto ku se punainen valo paloi aina vaikei ollut varauksia ja muut työyhteisön jäsenet törmäilivät huoneeseen kesken kaiken. Niitä vitutti ja ne oli kateellisia ja ne antoivat ilmi.
        Ootteks te ne


      • se oli
        vuosi sitten kirjoitti:

        Kelako se oli vai mikä se oli joku semmonen tmsto ku se punainen valo paloi aina vaikei ollut varauksia ja muut työyhteisön jäsenet törmäilivät huoneeseen kesken kaiken. Niitä vitutti ja ne oli kateellisia ja ne antoivat ilmi.
        Ootteks te ne

        Ei ne paneskellukkaa siellä veromestassa. se on tutkittu ny.
        Saivat varoitukset, etteivät paneskele vastakaan.


      • Anonyymi

        Minulla kävi samoin, nuorella työkaverilla meni huonosti miehensä kanssa, rakasteltiin kuin hullut muutamana viikkona sitten väheni ja loppui kun sopi miehensä kanssa,kertoi että se oli virkistävää saada kuin haluaa ja saada vierasta, ollaan vieläkin hyviä kavereita joskus flirtailee.


    • jos olet

      varattu . oma muija petti mua. mutta nyt en usko että pettää enää.ja tää toinen osa puoli ei enää kykene oikeen työn tekoon .....että sillai siinä tulee käymään

      • Anonyymi

        Tarkista ens kerral pöksyt ja valuva nestettä 🫣

        Se oli mä ylä kerrasta 🫣😘


    • me ollaan paneskeltu

      ja meillä on jo kolmatta kymmenettä käyviä jälkeläisiäkin. Naimisissa ei olla vieläkään, mutta voipi olla, että vihille meitä ei konsaan viedäkään. Huolenpito puolin ja toisin kyllä pelaa rasittavuuteen asti.
      Mutta show must go on... kuten Freddie-vainaa ammoin meitä muistutteli.

    • rakastunu mies

      hankala tilanne

      Mä olen mies ja ihastunut mun työkaveriin mut en usko et se tuntee samalla tavalla mua kohtaan.
      Me palataan usein jätkän sakkia kahdestaan kahvitauolla ja saan olla sen lähellä saan siitä usein erektion jonka piilotan tietenkin mut haluaisin kyllä rakastella sen kans pitkää ja hartaasti.

      • nainen 33

        Kun olette kahdestaan niin ehdota sille rakastelua ja ota sitä kädestä kiinni, kerro sille sun tunteista sitä kohtaanja sun erektiosta


    • hyi hyi.

      on kyllä kielenkäyttökin sellasta, että en tollaseen harakkaan pitkällä tikullakaan koskis.

      • Anonyymi

        Mä asun Porvoossa ja etsin seksiseuraa niin voin tulla kotiisi ja sitten voimme rakastella niin pitkään kuin kyrpäsi että pilluni ja perseeni kestöö😏😉


    • Mehiläine

      Kymmeniä kertoja.Asiakkaita myös.Asiakaslähtöinen palvelu on nykytrendi ja työyhteisössä on hyvä olla avoin ja vastaanottavainen toisten esityksille.
      Joten ainoa tie on ollut ajautua lemmen tielle.
      Ja kivasti on mennyt.

    • Pidä erossa

      Viisainta mitä voi työpaikalla on jättää työkaveir työkavereiksi, ei koskaan minkäänlaista flirttailua.
      Lukeneen naisen pahin moka on mennä työpaikan miesten heilaksi, sillä miehet yrittävät kaikin tavoin teilata lukeneen naisen ja keinoja kaihtamatta. Paras tapa siihen lienee juuri saada nainen kanssaan sänkyyn eli siinä meni sitten ylenemisen toiveet.

      Työpaikka ja työtoverit kuuluvat työpaikalle, eivät yksityiselämään.
      Kun nykyään melkein joka paikassa saneerataan, siihen loppuu kaveruus, joten ystävät kannattaa olla muualta kuin työpaikasta. Ja toinen etu eipä tarvitse työasioita vatvoa vapaa-ajalla.

      • miksi muka

        Miksei muka voi olla kavereita työpaikalta.Ei työasioita tarvii vapaalla vatvoa silti ja vaikka vaihtuis työ paikka,ni ystävyys kaveruus voi silti jatkua.


      • kkopok

        vituttaako kun muut pitää hauskaa ja panee ja sinä et ole saanut koskaan keneltäkään?


    • tytsy6

      Minä olen työkaverin kanssa ja vielä työajallakin. Vähän siinä oli jännitystä ilmassa mutta eipä sinne kukaan tullut :) Olemme sopineet että näistä asioista ei puhuta kellekkään ja siitä on molemmat pitänyt vaarin. Ehkä siinä on tullut välit vähän avoimemmaksi eikä oo niin jäyhää kun tavataan :) molemmat voi olla rennosti ja oma ittensä.

      • sivustahuutaa

        juuri niin sen pitää ollakin


    • ???

      Että onko sulla kaikki hybon tjsp lähimmäisestä välittämistä tms tunteista ymmärtämistä :)

    • jekloaisi

      Kyllä ollaan, ja tuntuu muuten todella hyvältä ;)

    • jorma äx

      Jos molemmat sitä keskenään haluaa,niin se ei kuulu kellekään,jos se ei haitta työn tekemistä joka on työnantajan ostamaa aikaa tekijältä.
      Yleensä se on aika kivaa puuhaa :)

    • kummia työpaikkoja

      Eiks se mee niin yleensä että mies panee, naista pannaan? Miten siis nainen panee miestä? Dildolla?

      • Anonyymi

        toivottavasti on dildo mukana kun harrastellaan


    • ja usein

      No kyl naisetki panee miehiä...halvalla.

    • kunhanvaan1

      työkaveria on ajeltu ja myös opiskelukavereita, ainoa huono puoli oli se että koulutus oli vain 2v enkä ehtinyt ajaa sisään kuin kolme naista luokalta
      mutta oli sitä siinäkin kun sivutyönä niitä ajoi ja pari muuta tyttöystävää kuitenkin piti olla siviilissäkin
      työkaveri siinä hyvä että poskihoitoa sai aina halutessa kunhan räpläsi orkut naiselle ensin.

    • vakipanoja

      Pitkään meidän välillä kipinöi ja kun tuli tilaisuus juhlien jälkeen niin tietysti pantiin. Kauhea morkkis ja katumus tietysti ensin mut sitten myöhemmin todettiin että oli se aika kivaa. Hän naimisissa minä juuri eronnut. Sitte se tapahtu toisen kerran ja minä totesin ettei enää koskaan, saa loppua. Hän oli eri mieltä, etät turha stressata, sattuu jos sattuu mutta ei hakeuduta. Ajattelin että kyllä se vaan loppuu. Ja sitten kolmas kerta. En tiedä, se vaan tapahtuu. En minä ainakaan häntä mitenkään himoitse muuten. Välillä oon siihen kypsynyt ja se muhun ja sitten riidellään. Ja sitten kun tulee taas joku tilaisuus niin naidaan. Ihan kahjoa. Muuten ei ole mitään tunteita eikä vapaa-aikana pidetä mitään yhteyttä, ei tule edes mieleen. Toisaalta se on turvallinen pano, ei niitä mullakaan jonoksi asti muuten riitä. Eli tuo työkaveri on suurinpiirtein ainoa. Jee?

    • Vieras

      Vuosi sitten mun työpaikalle tuli uusi työntekijä. Hän oli komea ja minun ikiäni. Ei mennyt kauaa, kun hän aloitti flirttailun. Ensin en lämmennyt, mutta kerran kun hän suuteli minua, sisälläni leimahti. Ja minua alkoi panettaa. Noh hän saattoi hieroa takapuoltani tai ohimennen suudella. Sitä jatkui noi viikon. Kerran olin omassa toimistossani, ja minua panetti. Aloin hieroa hameen alta pilluani ja aukaisin muutaman napin paidastani. Laitoin viestiä hurmurille että tule tänne. Voitte tietty arvata, panemaanhan me päädyttiin. Siinä sitten makasin toimistopöydällä kun hän pani minua rajusti;) ei se yhteen kertaan oo jääny, sitä on tapahtunu kerran viikossa, joskus useemmin. Välit ei oo muuttunu mihinkään. Me molemmat sinkkuja joten saadaan tehdä mitä huvittaa. Nähdään myös työajan ulkopuolella, ehkä vähän vakavammaksi mennyt;)

    • Seksi_on_mukavaa

      Olen kyllä ja ihanaa oli. Hän oli eronnut ja minä varattu siksi ei harrastettu seksiä tuon yhden kerran jälkeen. Olemme kyllä ihan hyvissä väleissä edelleen töissä. Mieleen jäi kyllä kaipaus tätä ihanaa naista kohtaan ja näen silloin tällöin unia hänestä. Olisin valmis tekemään sen uudelleen jos tilaisuus tulisi. Tosin en tiedä kuinka pahasti polttaisin näppini tuon toisen kerran jälkeen kun nytkin ajattelen tuota naista edelleen lähes päivittäin. Ja vaikka olen varattu tuo mitä tapahtui ei kaduta yhtään.

    • Jouhki

      Kiky ruuvia pitäisi kiristää jotta työpaikka hässimiset vähenisivät.

    • Näin_kävi

      Minä olen pannut työkaveriani kymmeniä kertoja ennen kuin rupesimme seurustelemaan. Nyt olemme asuneet avoliitossa kohta 10 vuotta mutta kun tpasimme meillä oli aluksi pelkästään seksisuhde. Pari kertaa naitiin kesken työpäivän jopa minun työhuoneessani mutta onneksi kukaan ei tullut silloin huoneeseeni kun ovi ei ollut lukossa. Enää emme ole samassa työpaikassa.

      • 334455

        Toinen kuitenkin jatkaa edelleen samaa touhua omalla työpaikallaan :)


    • M_47_017

      Ei nykyään pysty edes flirttaamaan kun heti syytetään häirinnästä jne. 10 vuotta sitten oli toisin, paneskeltiin ja nautittiin...työpaikallakin!

    • Hyvää_teki

      Olen pannut työkaveria peppuunkin hänen työpöydällään. Ja kyllä, kyseessä on naispuolinen työkaveri jotta kaiken maailman homopuheet voidaan unohtaa.

    • Olen pannut, mutta samalla oppinut siitä, että ei ehkä kannata, ellei sen suurempaa rakkautta ole ilmassa. Parempi on pitää työsuhteet työsuhteina ja seksisuhteet työn ulkopuolella, ettei tule lisää konflikteja työhön tai vapaa-aikaan.

    • UpeaMilf

      Meillä töissä yksi naimisissa oleva 40 plus vuotias nainen joka on antanut vittua jo useammalle työkaverille. Itsekin nain kyseistä naista ruokatauolla vessassa. Hyvävittuinen milf.

    • ontheedge

      On niistä ruokalan naisista yhtä nussittu ihan peruskiva utelias, tupakkiämmä.
      Nyt tekee mieleni nuorta poikaa Tomia, niin hoikka, kiva, asiallinen enkä siitä ota selvää enkä ymmärrä miksi olen kiinnostunut nyt myös seksuaalisesti kiinteästä takamuksesta ja suihinkin voisin ottaa helposti tuolta vaikken ole sitä koskaan kokeillutkaan.

    • rolliof57

      En ole työkaveriani pannut mutta sen sijaan työnantajani vaimoa olen .Oltiin kerran yksissä firman järjestämissä juhlissa jossa puolisot olivat mukana mutta minun vaimoni ei päässyt koska hänellä oli omantyöpaikkansa järjestämä koulutustilaisuus toisella paikkakunnalla joten olin yksin liikkeellä. Illan mittaan väki oli juonut enemmän ja vähemmän alkoholia ja olivat jo aika humalassa ,itse en voinut ottaa koska olin lupautunut seuraavana päivänä hakemaan vaimoni rautatieasemalta , työnanatajani vaimo Tiina (nimi muutettu) oli tietääkseni melko perso viinalle ja illan mittaan se tieto osottautui oikeaksi ,ja koska olllaan pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tietävät kaikista jotain niin minä satuin tietämään että Tiinalla oli ollut suhde jokin aika sitten erään vanhemman miehen kanssa ja uskoakseni hänen miehensä Kari (nimi muutettu ) ei tätä asiaa tienyt ,tupakkapaikalla pääsin Tiinalle sanomaan niin ettei muut kuulleet että minä tiedän sellaisen asian jota minun ei ehkä pitäisi tietää ja varsinkaan Karin ei pitäisi tietää . Kahden tunnin päästä Kari tulee minulta kysymään että voisitko heittää hänen vaimonsa kotiin koska on huonovointinen ja sinä olet porukan ainoa selvä , no siinä sitten lähdettiin ja mielestäni Tiina ei ollut muuta kuin jossain määrin ehkä liikaa kännissä ja matkan aikana puhuttiin niitä näitä kunnes Tiina sanoi että jos pidät turpas kiinni niin päässet osaksi sitä salaisuutta ja muitta mutkitta ohjasin auton eräälle metsätien pätkälle ja siellä ajoin auton sivuun jossa kasvoi puolin nuorta matalaa kuusikkoa. sanoin Tiinalle että täällä saadaan olla rauhassa eikä siinä oikeastaan paljoa sanoja tarvittu kun jo istun housut kintussa ja Tiina oli kullini kimpussa imien sitä tavalla jota varmasti oli harjoitellut niin Karin kuin tämän rakastajansakin kanssa ,sanoin etten halua laueta vielä joten kaadoin penkit alas ja sain Tiinalta vedettyä housut pois ja kortsun laittamisen jälkeen oltiinkin jo täydessä touhussa . Tänä
      kesänä myös on firman bileet tiedossa ja jos pääsen lähtemään sinne yksin niin tiedossa on taas jälleen yksi käytetty kortsu tuolla salaisessa panopaikassamme.

    • 3._kerta_toden_kertoo

      Hyvää ja huonoa kokemusta on, kahdessa eri työpaikassa on tullut pientä sutinaa työkaverin kanssa. Toisen kanssa ollaan edelleen kavereita ja se oli vain se kerta. Kumpikaan ei tosin olla enää silloisen työnantajan leivissä. Tämä toinen oli kanssa ihan mukava juttu, mutta sen jälkeen oikeastaan on mennyt työkaveruus päin sitä itseään. Oli kai siinä uskossa, että siitä kehkeytyy jotain vakavampaa, mitä ei itselläni ollut mielessä enkä kai sitten koskaan tuonut sitä riittävän selkeästi esille.

    • Isomunamies

      Taas tekisi mieli panna meidän osastosihteeriä. Viime panosta hänen kanssaan onkin jo aikaa.

    • pööpöpöö

      Panin nuorena miehenä 25 vuotta vanhempaa naispomoa yhdellä messu keikalla... Se tunnusti sen kännissä ukollensa. Yllättäen ei jatkunut määräaikainen työsuhde, kun sopimus oli katkolla. Rouva teki sen myös ainakin yhdelle toiselle miehelle. Kostaa ukollensa sillälailla ja sitten tunnustaa.... Sen jälkeen kostetaan rattopojalle.....

    • Usko

      En minä mutta muija nussi puolivuotta työkaverinsa kanssa. Tuli ero. Kallis. Tämä panomies selvisi kuivin jaloin meillä menin molemilta asunto yms 20-vuoden aikana hankittu, osin vielä velaksi oleva omaisuus. Vittu

    • fortum_mies

      työharjoittelijaa olen pannut , aikuis opiskelija joka miehisellealalle opiskeli varmaan ihan sen takia että on "tyrkyllä" ja huomiotasaa.

    • Mielitekoa

      Kyllä tekisi mieli taas kerran harrastaa seksiä J:n kanssa ja ruiskuttaa spermat hänen ihanaan kosteaan pillunsa.

    • Tapani55v

      Kahta sinkkunaista työpaikalla on tullut pantua. Ensimmäistä kerran ja toista puolen tusinaa kertaa. Piti lopettaa, kun toinen alkoi puhua tunteista. Oli kertonut äidilleenkin suhteestaan vanhempaan mieheen.

    • Omia työkavereita on 4 mutta mieheni työkavereita on 7 joiden kanssa on pidetty hauskaa kolmistaan.

    • espoonparkkis

      Minulla oli työkaverin kanssa pientä vipinää ja tavattiin muutaman kertaa parkkiksella työajan jälkeen ja oltiin aika rakastuneita. Homma eteni aina kosketteluun mutta ei ikinä seksiin koska molemmilla oli siihen ajatus että ei rikota kahta perhettä vaan kärsitään ja lopetetaan tähän.
      Itselle ja hänelle jäi siitä ajatus olisiko sittenkin pitänyt panna kun nyt jäi epämiellyttävä olo että tunteet vai ei.

    • m741234

      Kyllä. En suosittele. Yhteinen työn tekeminen meni aikalailla kiusalliseksi ja hankalaksi sitten kun se huuma loppui. Onneksi lähti sit pois, vaihtoi työpaikkaa...

      • Jorma17cm

        Opiskeluaikana useampaa opiskelukaveria ja sen jälkeen hoitajan uralla varmaan 10 kanssa.Yövuorossa saanut hyvät suuhoidot yhdeltä bi nimmiltä useasti.Vielä uraa jäljellä,mitä lie tuleekaan vastaan


    • Kyllä kerran näin kävi ja vielä selvinpäin. Oli mukavaa ja kivaa, saatiin varmaan molempien mielessä pitkään ollut asia hoidettua. Ja jälkeenpäin olemme jatkaneet töiden tekoa kuten ennenkin. Uusiksi emme ole halunneet ottaa, koska kerta tyydytti uteliaisuutemme.
      Mutta, suuri riski on ettei sen jälkeen välit ole enää entisellään.

    • setyyppivaan

      Joskus taisi tulla naitua yhtenä kesänä kolmeakin harjoittelijatyttöä. Eivät tienneet likat, että heitä nussi kaikkia sama miekkonen. Halusivat nimittäin jokainen että juttu on sitten erittäin salainen. Sehän sopi minulle. Kesän jälkeen vedin kaikkia vielä jonkun aikaa, kun niiden kesätyöt olivat ohi. Ja sen jälkeen hiljalleen asia katosi muistoihin.
      Jos joku teistä lukee tätä niin olen se kiva raimo :) Heh.....

    • Mielteko

      Monesti on mielessä kyllä, mutta jäänyt toteuttamatta.

    • Anonyymi

      Työpaikalleni tuli muualta Suomesta naimaton nainen. Jonkin ajan kuluttua hän sanoi, että edellisellä paikkakunnalla hänellä oli paljon tuttuja. Hän oli ollut mm. lastenvehtina. Sanoin, että sehän järjestyy. Meille oli 3 lasta eikä vakinaista lastenvahtia.
      Se oli meille kuin lahja taivaasta. Hän oli meillä usein lastenvahtina.
      Kerran kun olimme olleet tanssimassa, vaimoni ehdotti yöllä, että menisin lastenvahdin viereen.
      Menin ja hyväilimme ja molemmat tykkäsivät. Emme naineet. Vaimoa kiinnosti, mitä olimme tehneet. Jätin oven vähän auki, jotta vaimoni voisi halutessaan tulla kuuntelemaan, mitä teimme.
      Seuraavalla kerralla naimme. Tätä jatkui seuraavat 10 vuotta.
      Töissä tämä suhde ei häirinnyt mitenkään. Tiukoissa tilanteissa työpaikalla vedimme aina samaa köyttä.
      Pari vuotta seksisuhteen alkamisen jälkeen vaihdomme molemmat työpaikkaa, mutta lastenvahti/seksisuhde jatkui. Lasten kasvettua tarve lastenvahtiin väheni ja niin väheni myös seksisuhde. Hän muutti toiselle paikkakunnalle. Nykyään olemme hyviä ystäviä eikä seksiä ole ollut enää vuosiin. Varsinkin vaimoni ja lastenvahtimme ovat hyvät ystävät nykyään. Menneistä seksisessioista keskustelennykyään vain vaimoni kanssa.

    • Anonyymi

      Olen paneskellut pomoni, työkavereitteni ja kavereitteni kanssa.... koska ei osata vastustaa kiusausta.. ensimmäinen kerta kun painoin pomoani niin katsoimme silmiin ja sitten suudeltiin, sitten mentiin pukkariin pistettiin ovi lukkoon ja alettiin riisua toisiamme... sitten pomoni alkoi hipelöidä pilluani ja sitten otin hänen kyrpänsä käteen ja tungin sen pilluuni, tuntui niin mahtavalta... sitten 2 tunnin pilluun paneskeltua hän käänsi minut ja alkoi panemaan perseestä... ai että. Jos ette ole kokeilleet niin kannattaa.. jos ei ole ketään ketä panna niin sormet vaan ja panemaan.. joskus 11 vuotiaana kokeilin ja siittä lähtien olen halunnut seksiä, tällä hetkellä olen pomoni kanssa yhdessä ja panemme joka päivä töiden jälkeen koska molempia panettaa niin paljon. Ensimmäinen kerta kun harrastin ikinä seksiä oli 12 vuotiaana, joo älkää kysykö. Minulla oli silloin poikaystävä joka halusi ja minä halusin niin ajattelimme testata vanhempieni kondoomeilla.. AI ETTÄ KUN SATTUI JA VOIHKIN NIIN PERHANAASTI, mutta oli se ihanaa. Joo taidan nyt lopettaa tämän. Heihei ja menkää etsimään seksikaverit teille👉🏻👌🏻

    • Anonyymi

      Olen kuullut , että Polvijärven kunnassa se on enemmän sääntö kuin poikkeus .

    • Anonyymi

      Olen nainut 11 työkaverin kanssa,joidenkin kanssa vain kerran,joidenkin kanssa vuosia m.saanu 2 tyttöä aikaan. Ja eri naisille.Eikå hävetä yhtään on ollu varattuja valtaosa,kaikki on ollu halukkaita ketään en ole väkisin ottanut.Eikä ole vaikuttanut välihin. Niin ja meni siinä yksi kiimainen siistijä lisäksi,otti muuten mahtavasti suihin,ikinä saanu semmoista suuhoitoo. eli 12.

    • Anonyymi

      Minun työkaveri oli aivan säpinöissä päivällä kun illalla oli saunailta, sanoin sinut pitää kunnolla saunottaa. Kertoi että ukko on käärmeissään kun lähden. Sanoin älä pane housuja hameen alle niin tunnet itsesi riettaaksi. Illalla tuli syönnin jälkeen viereen ja kuiskasi, ei ole päikkäreitä, katsoin silmiin katse oli semmoinen että antaa. Saunan vieressä oli vanha liiteri hämärällä mentiin sinne, työnsin heti resu pöytää vasten ja kokeilin kuiskasi eikö ensin lause jäi kesken työnsin sisään huokasi pitkään olet raju otin lantiosta kiinni yritettiin olla hiljaa mutta märkä pillu kotisi kunnolla Mirjallaa oli jalat pettää kun sai orgasmin ja laskin samalla sisään. Annoin serverin pyyhi siihen ja laitoin serverin hirren väliin. Illalla meidän siveä konttoristi n.55 kuiskasi se olit sinä, katsoin pitkään niin mikä. Varmaan näit Murhaa kun on noin tyytyväinen. Sanoin mennään katsomaan en usko. Kun päästiin sisälle näin paperin otin Hannaa heti haaroista työnsin sormen sisään perääntyä koko ajan kuiskasin tuota pöytää vasten Panin. K käänsin Hannan nostin hametta kostuu heti Panin sisään Hanna epäröi vielä mutta kalu raastoi niin syvään että levitti jalkojaan ja kuiskasi olen sun toinen huora pillun loiske kasvoi kuiski kuinka hullun Kiinasta joskin pyllyyn kuiski älä hieroin ja Panin vähän sisään silloin sai orgasmia samalla tulin sisään. Hanna nauroi kun Panin paperin edellisen viereen

    • Anonyymi

      Oon pannut ja vahingossa yhtä ja jotain säätöjä on ollut. En sen vahingon olemassa olosta tietänyt kuin pari päivää tapahtuman jälkeen häneen törmätessä työpaikalla. Olin vieläpä kiinnostunut silloin toisesta, esimiehestäni ja tää "vahinko työkaveri" oli sitten taas kiinnostuneempi minusta kun minä siitä. Olipa jonkun aikaa sellanen vittuvittuvittu fiilis töihin mennessä.
      No, ilman draamaa selvitty. Ja esimies hommakin meni sitten lopulta toiveiden mukaan, mitä nyt vuosien saatossa toiveet on muuttunut, mutta eroonkaan ei oikein pääse.

    • Anonyymi

      Töihin pääsi nuori noin 30v nainen teki sihteerin töitä, Hanna oli kolmen lapsen äiti vaalea tukka isot rinna ja pyöreä peppu. Tultiin heti hyvin toimeen opastin monessa asiassa vaikka ei kuulunut minulle. Hanna osas tietokoneet hyvin.
      Tulin toiselta työmaalta noin neljä, istui paikalleni Hanna tuli ovelle ja moikkas kysyi etkö vielä lähde kysyi minne mennään ja hymyilin Hanna tuli sisään mitä teet sanoin tämä kone tökkii sain pelastettua muistiin ainakin työmateriaalin. Hanna istui paikallen ja sanoi katsotaan naputteli konetta ja sanoi kohta kunnossa ja katsoi ylös huomasi varmaan mitä minä katsoin. Kysyi miltä näytää kumarruin hajuveden tuoksu tuntui nenässä katsoin rintoja nyt nännit näkyi, kuiskasin hyvältä näyttää Hanna nauroi entä tietokoneessa, laskin kädet olkapäille sivuille ja rinnoille Hanna kysyi haluttaako ja nousi kävi laittamassa oven lukkoon ja sammutti valot nauroi et ole nyt kotona. Tuli eteen sain itse riisua, terhakkaat rinnat vapautu Hanna huokail kun hyväilin ja imin rintoja avasin hameen vetoketjua ja hame putosi alas nousin Hanna riisui minut hyväili kalua kuiskas haluan vierasta ja heti istuin tuolille Hanna tuli syliin hieroi halua sanoi on huoramainen olo ollut jo pitkään katsoin haluttua vartaloa kun painui sisään imin nännejä huokaili ihanaa saan vierasta kyrpää paljasta kyrpää pallopylly keinui seksikkäästi otti päästä kiinni ja suuteli nauroi huorat ei suutele ja suuteli lisää otin lantiosta kiinni ja painoin kovaa kiljahti noin noin haluan rajusti keinutin Hanna kuiskas korvaan oiiiij pane pane ja laukesi laskin viikon satsin sisään Hanna vapisi ja kuiskas vaimollesi ei jäänyt mitään Hanna nousi ja kävi vessassa tuli ja puki päälleen, sanoi etkä puhele kellekkään.
      Sen jälkeen harvakseen tavattiin töiden jälkeen kertoi myöhemmin ei saa kotona tarpeeksi halut on pysynyt kuin nuorena, kertoi kerran nuorena oli kolmen vanhemman pantavana ja se oli hurjaa oli monta päivää tämä tunne kuin nyt ja nousi päälle sanoin kuvataan tuli hurjaksi sanoi kuvataan joskus niin että ei näy kasvoja kuiski haluan nähdä kun saan vierasta kiljui hiljaa en saa tarpeeksi ja jyskytti lantiolla. Hannan sopimus loppui meidän ei pitkään aikaan harveni kyllä kun ei ollut sopivaa paikka olla yhdessä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Esimies otti työharjoitteluun ulkomaalaisen tumman pojan, on urhelija pitkä iso poika noin 25v. Olin opastajana huomasin heti että on kiinnostunut minun liikkeistä ja katselee vartaloa, ensin tämä vähän raivostutti mutta ajattelin Mark on vaan yksinäinen kun on vaan urheilu ja työ.
      Oltiin monesti kahdestaan töissä keittiössä aamuyöstä valmisteltiin leipomon töitä käyttäyty ihan normaalisti ja siististi. Jonkin ajan päästä en reakoinut vaikka katseli huomasin itsestäni että reakoin siihen.
      Kaikki ei mieheni kanssa aina mene hyvin ja lapset ( 6 ja 8) vaatii oman osuutensa.
      Saatoin olla töissä ennen muiden tuloa ohut paita päällä ja normaalit tiukat housut.
      Mark tuli joskus katsomaan alustusta laittoi käden olkapäälle ja se ei tuntunut pahalta vaan jännittävältä. Firma laajenti ja jouduin lähtemään toiselle paikkakunnalle opastamaan uusua työntekijöitä sain lapsille hoitajan viikoksi firma maksoi ja miehenikin suostui siihen.
      Sain valita kuka mukaan, halusin Liisan mukaan, viimme tipassa esimies ehdotti Markkia että osaaminen ei jää vajaaksi.
      Mentiin hotelliin aamusta, sain yhden huoneen kerroin että pitäis olla kaksi mentiin huoneeseen sanoin kyllä tämä päivällä korjaantuu siirryttiin uuteen firmaan. Naiset työmaalla kehui Mark on nuori ja osaa, kysyivät kuinka osaan pitää kädet erillään, nauroin olen perheellinen. Päästiin hotellille takaisin huonetta ei ollut, kello oli jo yli kuuden mentiin huoneeseen kävin suihkussa ja Mark myös kuivailin hiuksia näin sattumalta mustan pitkän kalun terska oli nahaton punertava käännyin ympäri.
      Lähdettiin alas syömään otin kalaa ja Mark myös juotiin valkkaria pullo ja siihen baarissa pari olutta. Noustiin ylös istuttiin ja kysyin siirretäänkö sänky ja pöytä väliin Mark nauroi pelkäätkö pikku humalassa sanoin en pelkää.
      Pesin meikkejä ja mietin asua otin liivit pois katsoin peilistä ne oli kovina kokeilin sävytti heti laitoin yöpuvun hymyilytti olin ottanut seksikkäimmän asun jalassa oli pienimmät pikkuhousut jotka minulla oli, meni huoneeseen Mark istui alushousuissa ja nousi näin kalun muodon menin peiton alle, Mark tuli pesuhuoneesta nousi viereen, peiton alle ja minuun päin, Olin jo torkkunut kun Mark nousi vessaan olin vieläkin jännityksissä, katsoin aika hämärässä kun tuli, kysäsin onko aamu nauroi ei nuku rauhassa ja silitti poskea huokasin ja katsoin silmiin silloin molemmat siirtyi tartuin markin kaulasta ja halasin tunsin lantiota vasten ihanasti kalun koskettavan suudeltiin, halusin suudella tunsin kädet rinnoilla kiihdyin heti hieroin kalua otin housuista se paisui heti tunnustelin se oli iso Mark suuteli rintoja kuiskas olen halunnut näitä pitkään annoin imeä ja halusin hulluna Mark nousi ja kysyi vermastikko vedin lähelle kun sain sisään halusin hurjana annoin panna kunnolla tulin melkein heti painoin selästä kovaa Mark jatkoi haluni vain kasvoi tunsin kuinka kävi pohjassa asti en ajatellut muuta kuin ihanaa kalua vapisin uudestaan Mark laski sisään kuuma sperma täytti ihanasti, Mark kääntyi olin kainalossa kuiskasin olet ihana, Maksin tahmaisena kyljellään aamulla Mark tuli taakseni hyväili rintoja alkoi haluttamaan taas kunnolla tunsin kalun pylly vaossa käännyin Mar tuli takaa ihanasti tunsin miten täytyin siitä nostin pyllyä Mark veti polvilleen kuvittelin miten näkee kun pillun huulet venyy työntäessä makasin ja nautin tuntui että kalu kasvaa koko ajan mutta minä itse turposin ja jännityin ulisin patjaa vasten ja se tuli vapisin ja kiljahtelin Mark laukesi paineli ja sykki syvälle. Laskeuduin alas Mark sanoi vasta viisi nuku.
      Heräsin jonkin ajan päästä Mark tuli pesuhuoneesta nousin istumaan seisoi eteeni, imin kalua kuin kiimainen narttu ihailin mustaa kalua tiesin tätä saan harvoin en päästänyt pois Mark työnsi seljälleen jalat oli lattialla työntyi sisään annoin kuin narttu pillua pantiin yhteen soittoon kunnes tuln taas, Mark veti pois nousin ja imin loppuun.

      Mentiin syömään ja töihin, töissä oltiin normaalisti, kun oltiin menossa hotelli huoneeseen halut kasvoi sisällä Mark tarttui heti takaa rintoihin laskin hameen ja housut, Mark työnsi seinää vasten ja tuli syvälle seisoin varpaillaan pyylly pitkällä se asento ja että annoin pillua noin vaan sai tulemaan tuntui että se ei lopu Mark tuli ja halasi takaapäin. Mentiin sänkyyn ja nukahdettiin. Tätä menoa oli neljä iltaa ja halut ei vähennyt yhtään. Menin kotia päivää aikaisemmin illalla, lapset oli nukkumassa, kuulin mieheni äänen enää yksi yö ja kuulin naisen naurua.
      Kurkistin ovesta, nuori nainen antoi pilluaan suosiolla, kuulin kun mieheni sanoivaimo siellä nai mustaa miestä, tyttö sanoi ja sinä teiniä koko viikon on ihanaa olla hoitamassa isiä. Menin ulos kävin baarissa soitin tulen ilta yöstä mieheni sanoi on jo ikävä tule vaan.
      Kun menin sisään mieheni tuli makkarista, kysyin missä hoitaja sanoi nukkuu tytön kanssa. Meni petiin, raukka ei ollut vaihtanut lakanoita tuoksui kiimnen pillu, Mieheni tuli taakse ja rutisti kuiskas saitko mustaa, nauroin nain sitä joka yö samoin kun sinä.

    • Anonyymi

      Ravintolapäällikköä tarkastuskäynneillä panin useaan otteeseen. Nainen Jäi töiden jälkeen paperihommia tekemään jotka joskus kesti parikin tuntia. Tiukkapilluinen hyväkroppainen iloinen nainen.

    • Nousuhumalasa cumuluksen naisten vessassa nain työkaveriani, ei ollut hääviä kun piti pikaiseen pistellä. Mut ei ollut kummallakaan morkkista, duunit jatkui niinkuin ennenkin

    • Anonyymi

      pomolle annoin persettä usein oli niin homo mies teki minusta antajan reissu-hommissa kaikki sai jotka halus olin tyytyväinen mies

    • Anonyymi

      Olin vaihtamassa työpaikkaa, esimieheni kutsui huoneeseensa läksiäisjuhlaan. Tilaisuuden jälkeen muiden lähdettyä jäin esimieheni kanssa hyvästelemään joka johti villiin naintiin minun aloitteesta. Jakkupukuinen nainen.

    • Anonyymi

      Olin kaverini kanssa avustus työssä sopimus alussa ainakin vuoden, työ oli haastavaa huolehtia lapsista ja antaa hoitoa.Sinikan kanssa lähennyttiin kun ei ollut seksi kaveria, eräänn illan seurauksena suudeltiin humalassa tunsin heti tykyttäävää pistoa, Sinikka huokasi ja otti rinnan suuhun molemmat kiihottui hurjasti sekstailtiin usein koko yönä.
      Meillä on kaverina nuori pitkä poika, molemmat on kiinnostunut hänestä, tehtiin pojalle kokeita ei löytynyt sukupuoli tautia. Kahdestaan illaala mietittiin kuinka saataisinn oma rakastaja innostuttiin taas rakastelemaan, suunniteltiin illanvietto kun oltiin oltu jo kolme kuukautta Medes hommattiin järjestelemään.
      Kaikki meni hyvin noin viisitoista henkilöä oli tilaisuudessa, Medes jäi siivoamaan meidän kanssa, tehtii voimakkaat juomat istuttiin Medesin vieressä, olemme molemmat rintavia kolmekymppisiä, pyydettiin Medesiä suutelemaan meitä, pojan kalu nousi heti, Sinikka koski siihen housun päältä Medes vähän yritti nousta Sinikka kaivoi kalun esiin huokasi nyt on sitten iso katsoin kalua valkoisissa käsissä Sinikka otti suuhun kuiskas on sitten kova, minä maistelin seuraavana, sanottiin Medesille olet meidä n oma riisuttiin Sinikka istui kalua sisään naurahti eihän tämä sovi kun luiskahti sisään huusi on mieketön ja pani viikkojen himolla nousi pois ja minä tilalle tunsin kuinka terska levitti sisällä Sinikka oli vieressä ja Medes hieroi sormilla sen pillua, olin niin haluissaan että laukesin heti kivasti.

      Sinikka istui uudelleen imettiin Medesin kanssa sen isoja rintoja Sinikka kiljui ja suuteli molempia Medes otti kiinni Sinikasta ja painoi syvään Sinikka huusi kun spermaa tuli ja tuli.
      Medes oli meidän rakastaja koko ajan, meni viikkoja kertoi että on pikku veli ei ole ollut naisen kanssa. Kun meses tuli katsoin kivan näköinen lahkeessa oli oikean oloinen kalu laskin housut olihan kalu pojalla piki musta ja iso, vein omaan sänkyyn annoin sievästi suuhoitoa ja ohjasin sisään poika oli vähän varovainen opastin musta neitsyt kalu sisällä olo oli huikea olin tulla heti poika pani tuln hervottomana poika vaan pani sivusta katsottuna tyrkytin kyllä pillua kovasti, poika kiristi tahtia ja laukesi ihanasti tuli lämmintä sykkivästä kalusta, otin pojan viereen kainaloon.
      Pian poika katsoi rintoja ohjasin imemään tunsin väristyksiä piööussa välittömästi.
      Sinikka kävi Medesin kanssa katsomassa ovella Medes sanoi jotain pojalle kohta poika laskeutu nuolemaan opastin miten tulee hyvä sain orgasmin makasin rauhassa poika oli takana kun tunsin kalun nostin jalkaa ihanasti kalu tuli sisään sain taas kivasti sisään uuden lastin.
      Tämän jälkeen olimme vuoroin toisten kanssa, saatiin vähän vihlailuja työ kavereilta. Eräs vähän esimies meille Sirkka oli kerran juhlimassa annettiin Sirkalle juomaa, Pojat tuli kylään istuivat Sinikan molemmilla puolin, Sinikka katsoi kuin salaa poikain kaluja jotka oli selvästi esillä.
      Sinikka oli jo humalassa Medes sanoi jotain veljelleen molemmat nosti Sinikan puseron nätit rinnat ja pitkät nännit näkyi molemmat imi heti Sinikka huokasi en kai minä voi voi kullat älkää huomasin että antautu tunteeseen avasin sinikan housut ja vedin pois Sinikka pyysi älkää alkkarit lähti Medesin sormet oli jo pillussa Sinikka vaikeroi tulee tauteja sanoin on testattu molemmat Medes meni haaroihin Sinikka jeesusteli noin iso, kuuli vain kirkumista kun Sinikka antoi panna, kohta veli oli sisällä me imettiin Sinikan nännejä sanoi epäilinkin teitä olette bi naisia.
      Aamulla myös Sinikka nuoli meitä molempia työt jatkui kitkattomemmin sen jälkeen. Sinikka kävi meillä kylässä usein vain panettamassa itseään kummankin miehen kanssa.

      Nyt kotimassa on tavattu muutaman kerran hienoissa hepeneissä hotellissa kolmestaan

    • Anonyymi

      Olin aikoinaan opiskelujen ohella pitkään samassa työpaikassa, ja vuosien varrella ehti olla sutinaa neljän työkaverin kanssa, tai oikeastaan viiden jos pelkkä suutelu lasketaan. Flirttiä vielä useamman. Yhteen näistä neljästä (varattuun) myös rakastuin korviani myöten, kahteen muuhun ihastuin ja neljännen kanssa oli pelkkää eläimellistä seksiä. Ainakin kaksi heistä tiesi toisistaan, koska oltiin muutaman kerran myös kimpassa, tai oikeastaan niin että jompikumpi pani ja toinen katseli, yleensä firman pippaloiden etkoilla tai jatkoilla kävi näin. Veikkaan että kaikki tiesivät toisistaan ja muutenkin sana levisi. Ei haitannut, en ollut tarkka maineestani, tärkeintä oli pitää hauskaa. Työpaikalla en koskaan harrastanut seksiä, kaikki tapahtui vapaa-ajalla, Nämä työkaveripanot loppuivat kun aloin seurustella miehen kanssa, joka ei ollut samassa duunissa. Hyvät välit säilyi kaikkiin, vaikutti lähinnä siihen että tunnelma vähän sähköistyi kun oltiin lähemmin tekemisissä ja pikku flirttiä oli edelleen. Työkaveruus jatkui vielä pari vuotta seksisuhteiden päätyttyä, sitten vaihdoin muihin hommiin. Hyvät muistot jäi.

      Jo näitä vuosia aiemmin olin yhden kesän ulkomailla töissä, missä myös rakastuin työkaveriini. Kaikki alkoi baari-illasta, satuttiin samaan paikkaan ja jutellessa kävi ilmi että oltiin tsekkailtu toisiamme duunissa. Heti hypättiin sänkyyn ja seksi oli taivaallista. Siitä alkoi lähes kaksi vuotta kestänyt seurustelusuhde, vaikka sen kesän jälkeen asuttiin eri maissa. Kokonaisuutena ehkä elämäni paras ja vapauttavin seksisuhde.

      Nainen 40+

    • Anonyymi

      Työpaikan illallinen ja siitä jatkoille näin se alkoi. Työkaverini Satu on oikea nainen on rintava ja lantio jota vois panna lapsia oli neljä ja ikää noin 45v.
      Ihmiset kulki huoneesta toiseen ottamassa drinkkejä kävelin käytävällä Satu huudahti mihin menossa sanoi huoneeseen Satu juoksahti viereen ja kysyi onko juomaa sanoin on. Suljin oven sanoin en halua että täällä ravaa kaikki. Satu seisoi peilin edessä kysyi mitä sanot menin viereen kuiskasin panisin jos saisin Satu kääntyi ja hymyili otti päästä kiinni ja suuteli kuiskas koko illan miehet on puristelleet ei muuta.
      Avasin Sadun mekkoa takapuolelta Satu katsoi olen koti äiti en minä voi laskin mekkoa alas Satu sanoi en ole pettänyt avsin liivit hyväilin rintoja Satu sanoi olerko tosissaan olen vanha hyväilin lantiosta ja kylkiä Satu sanoi lopetetaanko työnsin käden housuihin imaisin nännistä pillu oli kostea tosi kostea Satu aukoi housujani ne tippu lattialle Satu sanoi jos annan annan kunnolla hieroi kasin käsin kalua työnsin sänkyä kohti. Käytävältä kuului tuttuja ääniä joku koputtikin oveen Satu sanoi luoja jos joku tulee Satu istahti sänkyyn laskin kaikki pois Satu katsoi kalua ihan läheltä otti käteen sanoi nyt huoraan ja otti suuhun muutui vapaammaksi ini ja nuoli työnsin seljälleen Satu levitti jalkoja aloin nuolla Satu kuiskas teetkö näin ihanaa nuolin märkää pillua Satu siirtyi koko ajan syvemmälle sänkyyn minun nuollessa Satu kiskoi päälleen sanoi anna jo työnnyin sisään Satu sanoi haluan koko yön olen hullu molemmat halusi raivona tuntui että mikään ei riitä Satu ulisi oudosti ja tarrasi kiinni imin rintoja Sadun saadessa orgasmia laukesin sisään silloin halasi kunnolla. Katsottiin toisia ja naurettiin Satu nauroi sait minut antamaan oli ihanaa tunnen vieläkin sisällä nousitiin ja otettiin juomaa Satu seisoi vieressä vein peilin eteen hyväilin rintoja suutelin kaulasta sanoin katso olet halukas nännit kovina hieroin niitä Sadun käsi meni taakse Satu sanoi tämä on hullua ja laskeutu imemään ja katsoi peilistä itseään.

      Nousi ylös mein polvilleen ja nuolin peilin edessä Satu sanoi työnnä käsi työnnä laitoin sormet suppuun ja pyöritin Satu vapisi syvemmälle olin rannetta myöten kun sai orgasmin pissaa lensi Satu oli josskin omassa maailmassa sitten katsoi alas voi hirveää nakkasin pyyhkeen lammikkoon ja vein sänkyyn. Satu sanoi kotona on aina samaa.

      avsin tietokoneen ja laitoin pornoa Satu tuli viereen en ole katsonut tällaista.
      Filmissä kotiäiti oli yksin, ovelle tuli musta mies naiselta tuli nännit näkyviin Satu kuiskas sillä haluttaa naisella oli väljä paita nainen nosti sen pois mies laski housunsa Satu huudahti voi jumalauta ja hieroi kalua mie käveli kalu heiluen ja käänsi naisen kuiskasin haluaisitko Satu känntyi ja katsoi filmiä menin taakse ja työnnyin sisään Satu kaapi peittoa alleen nyt oli pillu esillä panelin syvälle kysyin antaisko mustalle heilutti pyllyä antaisin vaikka kenelle, katso miten pillu venyy lisäsin ääntä Satu vapisi peittoa vasten kuiski noin noin filmin tahdissa painoi pään sänkyyn ja ulisi laskin sisään Satu kääntyi olen saanut sinulta spermaa enemmän kuin kotona kuukausiin. Laitoin kellon soimaan ja nukahdettiin.
      Aamulla herättiin pirinään Satu hyppäsi istumaan vedin viereen ja sanoin nämä on minun ja imin rintoja Satu huokasi pillu ei ole koskaan ollut näin paksuna koskettelin Satu kuiskas raiskaa minut nousin päälle ja panin voimalla jäntvät jalat oli koukussa Satu sanoi saanko tätä tarpeeksi haluttaa hulluna.
      Kun noustiin käytiin suihkussa ja aamupalalle onneksi siellä ei ollut vielä muita alkoivat pikkuhiljaa tulla syömään. Osa lähti heti syönnin jälkeen pois me syötiin hitaasti. Kun noustiin ylös Satu oi vähän surullinen tähänkö tämä jää.
      Menin taakse ja hyväilin Satu kuiskas ei me enää tönsin seinää vasten laskin housut ja nostin mekon helmaa ja työnnyin sisään Satu kääntyi niin että pylly oli oikein ottavana hieroin rintoja ja panin Kun laukesin Satu nauroi olet tyhjä ja meni pesulle.

      Töissä hymyiltiin kun tavattiin, sain joskus viestiä illasta ja kuukausien päästä tuli viesti haluan katsoa filmiä. Oltiin yksi yö kahden sain kaverilta sinisen pillerin sanoi jos tarvit ja nauroi. Satu sai sinä yönä eri asennoissa kalu vaan seisoi ja oltiinhan molemmat kipeitä kalu oli kuin tulessa niin arka.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe