Linda Lines

Palveluun tottunut

Juu, en suosittele enää kenelläkään. Vuoroja jää ajamatta joko konevian tai sään vuoksi. Aamupaatilla menet ja sitten saat tekstiviestin, ettei iltavuoroa enää menekkään. Jos et kuule teksiviestiäsi tai et osaa englantia, niin sinnehän jäät kallista hotellia buukkaamaan.
Ja varokaa Helsingin terminaalissa valuutan vaihtoa. Vaihdon 50 euroa ja sain 600 Eek, Tallinnassa vaihdoin myös 50 euroa ja sain 750 Eek, todellista ryöstöä !!!
Eivät myöskään käsittele reklamaatioita, kun heidän palautelomakkeelle kirjoittelee.
Neukkumeininkiä, niinkuin näköjään kaikilla muillakin Viron/Venäjän lipun alla seilaavat varustamot.

11

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikenneet

      monellakos venäjän lipu alla kulkevalla laivalla olet matkustanut, veikkaan ettet yhdenkään. Mitä tulee lindalineen, he ilmoittavat ajavansa säävarauksella.

    • kyllä ihmettelen

      miksi noille pikkulaivoille menijät eivät näytä ollenkaan ymmärtävän, että niillä ei voi ajaa kovan merenkäynnin aikana.

      Tunnetusti Linda-line kertoo säävarauksesta - jopa matkaehtojensa kohdassa 1:

      http://www.lindaliini.ee/index.php?main=187&sess=4cfbac525662f369deede695d1c42b4d

      Joka ostaa lipun noille laivoille, ottaa samalla tietoisen riskin matkan peruutuksesta ja saa siten syyttää itseään, jos ei pääsekään haluamaansa aikaan meren yli.

      Vai pitäisikö lähteä myrkyssä merelle filippiiniläiseen tyyliin?

      • katso sää 4 vrk

        http://www.fmi.fi/saa/meri_2.html
        ja se jo panee ajattelemaan lähteäkö sillä vai ... ! Lindaa sulaveden aikaa käytän noilla ehdoilla ja kovin tyytyväinen olen ollut !


    • vaarin ja muorin

      seurassa. Siellä kun kysyt isovanhemmilta takuita hattaran ostoon, ylihinta menee heidän piikkiin.
      Siellä ei myöskään ole kaiken maailman terminaaleja ulkomaille, varsinkaan lentokentille, missä turvamies ottaa pippeliin kiinni, muka metallia etsiäkseen.
      Kun kasvat aikuiseksi, kässäät funktiolaskimella laskien tuon kurssinkin.
      Mutta, en kyllä tuon aloituksen luettuani neuvo sinua enempää virtuaalimatkustamaan toistaiseksi.

    • nopeus valttia

      Linda Lines on paras vaihtoehto ylitykseen ja siihen riittää yksi syy: se on nopein. Laivoilla on vain yksi virka, eli viedä matkustaja ylitse, ja nopein on tietenkin paras!

    • ja minun

      Olen matkustanut kymmeniä kertoja kolmen viimeisen vuoden aikana Lindalinellä.
      Minulle se sopii oikein hyvin.
      En pidä laivamatkoista ja siksi valitsen Lindan.
      Se vie nopeasti perille, on halpa ja satamaankin on helppo
      mennä ratikalla.
      Viime vuonna oli kova myrsky yhdellä matkalla ja monet matkustajat
      antoivat ylen.
      Se on ollut ainoa ikävä kokemus, eikä se ole Lindan syy!
      Paluumatkalle meidät ohjattiin Superseacatille ja siitä kerrottiin jo laivalla.Hyvää palvelua!

      Linda on pieni ja kaikki sujuu nopeasti ja kätevästi.
      Sitäpaitsi sille laivalle ei keräänny juopuneita
      samalla tavalla,kuin suurilla laivoilla, joten
      matkustaminen on siitäkin syystä miellyttävää.
      Ei tarvitse kuunnella öriseviä juopuneita.

      Tämä minun mielipiteeni ja aion tulevaisuudessakin matkustaa ainoastaan Lindalla.

      Tv: Törötiina

    • galdur

      Ja muistakaa tuo kelivaraus - itse mokasin ja tilasin matkan Linda Linesilta, kun en jaksanut vaihtaa nettisivua ja katsoa muuta tarjontaa. Ja totta kai takaisin tullessa kaikki lähdöt olivat peruutettu.

      Tekstiviesti? Itse en ainakaan saanut minkäänlaista tekstiviestiä peruutuksesta vaikka yhtiöllä puhelinnumeroni olikin. Vasta satamassa tuli ilmoitus, että kaikki loppulähdöt olivat peruutettuja. Ja siellä vasta hässäkkä olikin - niin ammattitaidottomasti eivät edes neuvostoliittolaiset laivayhtiöt pystyneet aikoinaan toimimaan (kyllä, tuli aikoinaan kokeiltua).

      Minun mielestäni koko Linda Linesin kalusto on liian pieni Tallinnan liikenteeseen - tänä vuonna käsittääkseni peruutuksia on tullut aika reippaasti ja kyllä kai se jossain vaiheessa tulee näkymään asiakasmäärissä - itse en ainakaan aio enää koskaan käyttää ko. varustamon palveluja - kerta riittää, en halua arvailla pääsenkö yhtiön laivalla kotiin vai en.

      Ja sitten tuo jonotussysteemi (tämä koskee kai kaikkia laivayhtiöitä) - mikseivät käy ottamassa mallia Helsinki-Vantaan lentokentältä, missä asiakkaat ohjataan jonoihin "hihnoilla" tai naruilla ja systeemi toimii ainakin minun mielestäni todella hyvin. Oli vaan niin jumalaton hässäkkä kun ihmiset ovat ilmeisesti täysin kykenemättömiä jonottamaan vaan ryysivät joka puolelta kassoille enemmän tai vähemmän järjestelmällisesti.

      • JUSTERS

        ERI FIRMA


      • avosetti

        Joo, mulle riitti tää eka kerta yrittää mennä yli Linda Linesillä, toista kertaa en kyseisen yhtiön kanssa halua olla tekemisissä. Ei ole mitään positiivista kerrottavaa ko. yhtiöstä.


      • Vieläkin ihan peestä

        Sama meno jatkuu vieläkin Lindalla: tökeröä asiakaspalvelua, ihmisiä juoksutetaan heidän terminaaliinsa järjestämään korvaava yhteys ja kun sinne asti pääsee, niin kaikki laivat täynnä. EI tekstiviestejä peruutuksista, itse pitää soittaa ja tiedustella. Puhelinpalvelu suomeksi on jotain suomen-viron sekoitusta, itse jouduin asioimaan englanniksi tämän takia. Ja minne ne asiakaspalautteet pitää lähettää!!?? voisko joku kertoa? Yritin osoitteeseen [email protected] ja eipä mennyt meili perille.
        Siis en missään nimessä suosittele!!


    • kurikoer

      Mene sinä Mikki Hiiri millä menet, minä menen Lindalla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe