Häkämies tai muutkaan hallituksen ministerit ole tehneet selkeitä päätöksiä E18 jatkamisesta moottoritieksi. Tai päätökset on tahallisesti viivytelty. Rekkarallista otetaan kaikki hyöty irti. Se teidän pölkkypää on Natomies viimeiseen hengen vetoon. Rekkarallia ja monia muita asioita käytetään vain hyväksi poliittisessa pelissä. Sopii Nato-Jaskalle kuten Häkämies käteen kuin nyrkki silmään Jaskarin entiselle naisystävälle.
Tietullit ovat käytössä lähes kaikissa EU-maissa, ne eivät ole uusi keksintö, eivätkä ne syrji.
E18 tie moottoriliikennetieksi on ollut EU:n agendalla yli 10 vuotta. Mutta teidän Nato-Jaska pelaa vain aikaa ja kavereille parkkimaksuja. Korruptio jyllää ja te olette häviäjiä.
Rekkarallia pidetään tahallisesti
esillä eivätkä
2
560
Vastaukset
- on tehty jotain
näin älytöntä kuin valtavat parkkialueet rekoille?
Saddam Husseinin Irakissa ehkä! - Kiinnostaa tietää
Onko noilla parkkialueilla jotkut maksut? Suoramaksu jollekin vai maksu kunnalle tai valtiolle? Jos näin on, niin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350