Nii, tarvin apuu ku mul on rakion mutta en saa sitä toimimaan. Mun palomuuri estää sen vissii. Se toimi ennen kun vaihoin palomuurin Comodoon.
Tietääks joku miten sen sais toimii???
Äkkiä Apua!
ei sellast oo
3
254
Vastaukset
- Arkkisilli
Säädä palomuuri sillai ettei estä.
- godley
haluisitteko vaihtaa mun golemin cashii tai toisee cellii? jos haluutte adatkaa :godley
- Japed
LOL! Tyhmä meet sinne hemmetin palomuurin asetuksii ja jostai sielt valihet sallitut-estetyt sovellukset sit vaa valihet salli. Jos kerta tiiät et palomuurit sen estää nii turha tulla tänne kyselee meet vaa ja ite säädät
Lähti vähä vanhaa keskusteluu mut toisille pelaajilla avuks varmaa kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605754- 1002991
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242266- 211948
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911717Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3411699Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791626- 251452
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o661415Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345