vielä kerran..

kysyn_

tätä on varmaan jo 100 kertaa täälä kysytty, mutta haluan vielä kysyä..

onko kellään ollut apua Seronil-lääkityksestä bulimian/BED:in hoidossa? miten lääkitys on vaikuttanut? oletteko saaneet ahminnan kuriin?olen alkanu harkita lääkityksen pyytämistä lääkäriltäni. käyn säännöllisesti terapiassa, mutta tuntuu ettei se enää riitä.

sairastuin n.reilu vuosi sitten bulimiaan, joka on ajoittain ollut pitkäänkin poissa. nyt kaikki syömishäiriö"paska" kaatuu taas niskaan :( oksentelun olen saanut onneksi pidettyä kurissa, mutta ahminta jatkuu edelleen. päivän pystyn syömään normaalisti, mutta edelleenkin töissä mietin koko ajan syömistä ja illat menee ahmiessa :´(

olen kertakaikkiaan aivan loppu. elämäni on pelkkää syömistä ja itseni inhoamista. oikeasti on todella voimille ottavaa kun koko ajan mielessä pyörii vain mitä seuraavaksi voisi syödä :S

kiitos jo etukäteen vastaksistanne!

2

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      on ollut seronilia, seroquelia, ja zoloftia lääkityksenä nyt melkein kaksi vuotta. Olen sairastanut anoreksia, bulimiaa hja BED:iä, joista nyt lähinnä kahta viimeistä.
      Itse en ole huomannut että olisi mitään vaikutusta, muuta kuin lähinnä väsyttävä, en ole sitten varma onko se jollain tavalla ollut hyväksi mutta mitään mullistavaa en ole ainakaan huomannut ja samassa jamassa olen edelleen. :( kovasti haluaisin tästä pois mutta usko jo pikkuhiljaa mennyt. Voimia ja hyvää kesän jatkoa! :)

    • Suzih

      ...teki sitä, että oksetti kaiken aikaa, mutta ei huvittanut oksentaa ja vei hienosti ruokahalun. Se tasoitti kanssa mielen heilahteluja eikä ahmimiskohtauksia tullut sen hoidon aikana lainkaan. Päänsäryn ja pahoinvoinnin takia vaihdettiin lääke toiseen ja nyt ailahtelen ja olen veemäinen ämmä kaiken aikaa. Ja tätä ahmimisen ja paastoilun ja laattailun ja ahdistumisen määrää...

      Jos Seronil vaan millään sopii, sitä kannattaa napsia, vaikka tokihan nää on yksilöllisiä juttuja. Mulle se toimi loistavasti jos ei laske sitä mukaan, että päätä särki aivan jumalattomasti koko ajan. :) Haluaisin takaisin Seroniliin, mutta ei sitä kallontappopäänsärkyä jaksa millään.

      (Niin ja tosiaan, Seronililla hoidettiin anoreksiaan taipuvaa bulimiaani.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      246
      2670
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1633
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1462
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      865
    Aihe