Ostoskeskukset

Kuukauden kuluttua Rodos ku...

Onko Rodoksella isoja ostoskeskuksia kuten meillä Suomessa esim. Forum, Kamppi yms... Jos löytyy niin mitä liiketteitä niissä on?

Iso kiitos jo etukäteen :)

12

13766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehän on suht pieni

saari ja pienet on liikkeetkin, silti erikoisliikkeitä kaupungista löytyy, muttei mitään isoja ostareita.

• kuukauden kuluttua Rodos ku...

Kyl mä tiedän että saari on hyvin pieni lomasaari mutta ajattelin että sieltä löytyy esim. Mallorcan, Madeiran ja kanarian saarten tapaa ostoskeskus jossa perus vaateketju liikkeitä.. Mietin vaan että ostaisinko täältä kotimaasta jo lomavaatteet vai jättäisinkö shoppailut Rodokselle :)

Onko kellään muulla tietoa Rodoksen ostoskeskuksista?

• Stigu
        kuukauden kuluttua Rodos ku... kirjoitti:

Kyl mä tiedän että saari on hyvin pieni lomasaari mutta ajattelin että sieltä löytyy esim. Mallorcan, Madeiran ja kanarian saarten tapaa ostoskeskus jossa perus vaateketju liikkeitä.. Mietin vaan että ostaisinko täältä kotimaasta jo lomavaatteet vai jättäisinkö shoppailut Rodokselle :)

Periaatteessa vanhaa kaupunkia voisi pitää ostoskeskuksena on siellä sen verran paljon myyntiä ja ravintoloita.

• kuukauden kuluttua Rodos ku... kirjoitti:

Kannattaa ottaa Suomesta Bile vaatteita mukaan mutta kyllä Rodoltakin varmasti löytyy mieleisiä vaatteita. Vaatteiden hinnat lähes Suomen hinnoissa. Mutta paljon on erilaisia liikkeitä ja tosiaan niin kun edellä on jo mainittu ei mitää Stockan kokosia.

• monte1
        lasko kirjoitti:

Kannattaa ottaa Suomesta Bile vaatteita mukaan mutta kyllä Rodoltakin varmasti löytyy mieleisiä vaatteita. Vaatteiden hinnat lähes Suomen hinnoissa. Mutta paljon on erilaisia liikkeitä ja tosiaan niin kun edellä on jo mainittu ei mitää Stockan kokosia.

soita niin lähdetään bilettää ;)

• toukokuussa käynyt

Ei tullut mieleen yhtään ostoskeskusta kaupungista, vanhassa kaupungissa (ei muurien sisällä) on paljon merkkivaate liikkeitä, oli niin hienoja/merkkivaatteita että silmät meinas pudota päästä kun katsottiin hintoja!!! Saat suomesta paljon halvempia esim. Hennesistä jos et erityisesti jotain tiettyä merkkiä halua. Ja näissä kaupoissa ei suopeasti katsota jos meinaat tinkiä!!! Tuntuu et esim. Adidaksen vaatteita saat kotoa edullisemmin!!! Silti siellä oli tosi ihana kierrellä ja ihmetellä :) Paikalliset tosi tyylikkäitä, tuntui tyhmältä kävellä "turistivaatteissa" ilman korkokenkiä...

• =D h

Rodoksen kaupungissa on tosiaan se n.60 000 asukasta, joten voit itse päätellä että mahtaako olla Kamppeja tai Forumeita.. ei.

Pikkuliikkeitä (muoti yms.) löytyy katujen varsilta ja vanhasta kaupungista löytyy suurimmaksi osaksi matkamuistoliikkeitä.
      Onhan siellä esim. Zara ja Terranova, mutta en lähtis Rodokselle kyllä shoppaileen.

• rodotar

Ei siellä mitään ostoskeskuksia ole, mutta siinä keskustassa on paljon liikkeitä. Noiden aikaisemmin mainittujen Zaran ja Terranovan lisäksi myös Pull and Bear ja Marks & Spencer, ja tietenkin kalliita ja vähemmän kalliita putiikkeja. Hinnat on samaa luokkaa kuin Suomessa, elokuussa kyllä alkaa alennusmyynnit muttei taida vielä sun matkan aikana olla.
      Vanhassa kaupungissa ei ole kuin turistikrääsää, turkiksia ja kultakauppoja.

• LiibsLaabs

Isoja ostoskeskuksia saarelta ei taida löytyä mutta todella hyviä kauppoja löytyy! Itse ainakin olen joka kerta päässyt shoppailemaan Rodoksen lomalla. Paljon krääsä putiikkeja löytyy kuten kaikista rantaloma kohteista mutta hyviä ketjuja joita ei esim. meiltä Suomesta löydy. Ja sitten on tietenki ne kalliit merkkiputiikit joissa shoppaileen paksummalla lompakolla. Joten osta ihmeessä ne lomavaatteet vasta Rodoksella ;) Viime kesänä alennusmyynnit alkoi muutamassa liikkeessä jo heinäkuun lopulla ja lopuissa elokuun alussa

• Auringonpalvoja

En kyllä jättäis kesävaatteiden ostamista Rhodokselle, ellei oo ihan älyttömän iso matkabudjetti. Rhodoksella on nimittäin aivan älyttömän kalliita vaatteita, niin merkkiliikkeis (no se on ymmärrettävää) mutta myös turistikolttu liikkeissä :)

• ritvalisA

En nähnyt nk ostoskeskuksia rodos cityssä. Kyllä siellä rahansa saa kulumaan. Hintataso suomen luokkaa ellei ylikin.

• eiennenrodoksella

tietäiskö joku että mihin päin pitäisi kulkea rodoksen kaupungista löytääkseen kiinakaupat??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6340
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1754
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1538
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe