Volvo S80 V8

Että tällasta

Tässä ku oon lueskellu Volvon nykyisiä koneita niin 1.6, 1.8 ja 2.0 koneet ovat Fordin koneita ja dieselit Fordin, Peugeotin ja Citikan yhteisvalmistamia koneita. Ja sit aattelin et ei V8 kone voi olla varmaankaan Volvon kone. Ja netissä surffailtuani lopulta sain sitte selville monien lähteien mukaan että Volvo S80:ssä oleva V8 kone on Yamahan valmistama! Meikäläiselle tavallaan järkytys koska tuntuu ettei Volvo valmista enää omia koneita autoihinsa yhtä paljo niin kuin ennen.. Oon kuitenkin aina pitäny Volvon myllyistä... No nyt sitä tiietään minkälaisia koneita Volvoissa nykyään on.. Kohta joitaki Kiinan 1 sylinterisiäkin prkl!

5

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RD 125

      Ompahan jotain laadukasta sitten siinäkin autossa kun on japanilaisten tekemä moottori...

    • eraser-08

      perkele! Ostin nokian kännykän ja kannen alla luki made in hungaru! Kyl ny ottaa pattiin, ku pidin niin suomalaisena.

    • olla niin

      että tuo Yamahan V8 mylly on niitä äärimmäisen harvoja Volvoissa käytettyjä moottoreita, joita on testeissä kehuttu. Voisi melkein väittää että ainoa joka on pärjännyt kilpailevien merkkejen autoja vastaan myös kulutuksessa jos tehot ovat samat. Yleensähän Volvojen koneet on syöneet sen 20% enemmän kuin vastaavantehoiset kilpailijat, ja enää 15 vuoteen syy ei ole ollut parempi kestävyys/osien posketon ylimitoitus.

      • on tosi

        kovasti kehuttu kone ja varmasti myös kestävä. Kulutuskin on samantehoisten kesken pienin!!!


    • Eihän

      noita "puhtaita" volvoja ole kuin 200,700 ja 900 sarja. ja kun 900 sarjan valmistus loppu niin sinne meni kunnon volvokin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe