Kertokaa Ischiasta, kysymyksiä!!

kokemuksianne?

Hei kiinnostaisi tietää minkälainen paikka on Ischia!? suunnittelen mahdollisesti sinne matkaa, mutta rikollisten jätenapoli vähän hirvittää kuten myös se, jos ischia on turisteilla rahastava perherantalöhölomakohde jossa ei ole muuta tekemistä kuin löhötä rannoilla ja kylpylöissä?
riittääkö siellä tekemistä? onko perhelomakohde vai nuorison bilepaikka jossa discot pauhaa kaikki yöt?
ainakin googlen kuvissa näyttää tosi pieneltä saarelta, olenko ihan väärässä??
olen kuullut että siellä on paljon kylpylöitä.

Onko Ischiassa mitään markkinoita? onko hotellit vierekkäin paikallisten asumusten keskellä vai "eristettyinä" kuten joissain lomakylissä? vieläkö napolilaisperheet tulevat viettämään kesälomia ischian puolella hajottamaan paikkoja?

ilmeisesti Ischiasta on helppo mennä lautalla Napoliin tai vaikka Procidan saarella tai caprillekin asti, kuinkahan kauan kestää?
uskaltaako naisseurue liikkua Napolissa iltaisin vai voiko tulla hankaluuksia?

kiitos kaikille vastauksista ja kokemuksista!:)

2

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auriz

Pari vuotta sitten kävin Ischian saarella ja ihastuin siihen kovsti. Kaunis, viehättävä saari. Toki se on myös turisteilla rahastava lomakohde, kuten useimmat muutkin lomakohteet, mutta antaa kyllä rahalle vastinetta. Ostokset kannattaa ilman muuta tehdä Napolissa, jota sanoisin jopa edulliseksi.Lautalla pääsee näppärästi Napoliin. Perhelomakohteesta Ischia ei käy, lapsille ei juurikaan tarjontaa, ja useimmat hotellien ja kylpylöiden altaat soveltuvat yli 15 vuotiaille, koska ovat mineraalialtaita. Puutarhakylpylät oli aivan ihania. Kannattaa ehdottomasti käydä.
      Vahvasti iltaunisena ihmisenä en osaa noista iltamenoista sanoa... Mutta käsittääkseni siellä ei hirveä laajalti tuota menomestatarjontaa ole, mutta jotain kuitenkin.
      Napolista jäi tosi positiivinen kuva. Luulisin uskaltavani naisporukassa liikkua siellä myös illalla (jos siis olisin hereillä...).

Harvoin tulee kohdalle sellaisia lomakohteita, joihin tekee mieli palata uudestaan, mutta Ischia kuuluu niiden harvojen joukkoon, ehdottomasti.

• santa lucia ischia

Ischia on kaunis paikka ja hotellit usein tosi hyvia. Mutta varoitus, ala ikina koskaan mene hotelliin santa lucia. Se on ihan homeessa ja rahoja ei saa takaisin edes poliisin kanssa. Otin valokuvat ja lupasin toimittaa ne jokaiselle eurooppalaiselle matkatoimistolle. Maailman suurinta kusetusta koko hotelli, vieresta onneksi loytyi hienoja hotelleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe