Onko kellään kokemuksia netistä vuokrattavasta vaavi-sängystä? Onko toimiva? Kuinka pian saitte sängyn kotiin kun olitte tehneet tilauksen?
vaavi-sänky
7
2371
Vastaukset
- helpompaa ostaa
ihan oma... ? kun kuitenkin joudut siitä vuokraa maksamaan sit jos vuokraat eikä ne omatkaan kalliita ole jos vaikka käytettynäkin ottaa... huuto.netistä vaikka sil vuokrarahalla saa ihan hyvän =).... Itse en ainakaan uskaltaisi ruveta vuokraamaan vaaville sänkyä kun olis koko ajan se varovaisuus jotta ei vaan sille sängylle mitään tapahtuis jottei joudu ylimääräisiä korvailemaan...
Mutta siis ei ole mul ainakaan kokemusta eikä tuu olemaankaan mistää vuokrattavasta =)
T:rv22- mitenkä
tämä nyt liittyy naisen terveyteen?
- huomenta!
täällä sekoillaan ja pahasti!!!! :D
takaisin kouluun lukemista opettelemaan...... - pitäisikään
mitenkä kirjoitti:
tämä nyt liittyy naisen terveyteen?
liittyä naisen terveyteen? kummaa porukkaa..
- hyviä kokemuksia
kaverillani oli toi vaavi-sämky ja hän ainakin oli tyytyväinen. Sänkyä helppo liikutella pyörien ansiosta ja sängyn korkeus säästää vanhempien selkää. Ja patjahan jää itselle.
Itsekin harkitsen vaavin vuokraamista! - Nasuliini 83
Hei.
Itse mietin samaa että vuokraisko tuon sängyn,mutta sitten törmäsin itseni sauraaville nettisivuille,
Vaunula.fi siellä on melkein samaan hintaan kuin vaavi sängyn vuokraa 4kk myytävänä isompi puinen renkailla oleva ihana kehto.Ostan kyllä meille tälläisen,tuo on myös huomattavasti kauniinpi ja sen saa varmasti myytyä eteenpäin.
materiaali puu, koivua
- saa keinuvaksi, tai lukittua paikoilleen
- lukittavat pyörät alla
- kaiverrettu nallekuvat toiseen päätyyn
Mitat:
Pohjan koko 39cm x 90cm (patja 39 x 90cm)
Korkeus 83 cm, leveys 58cm
Koko pituus lukitsimen kanssa 110cm
tämä on sentin kapeampi kuin vaavi sänky mutta 10cm pitempi,jotenka siihen mahtuu pitemmän aikaan,varmaan puolivuotiaaksi,niin kauan kuin alkaa nousta ylös tai kontalleen,ettei enää uskalla pitää.
Meillä kun on kaksi vanhempaa lasta kun tämä vauva syntyy niin he ovat silloin n.3v ja 1,5v eivät pääse sitten käsiksi vauvaan ja tuota kehtaa sitten pitää olohuoneessakin.
Mutta en nyt kyllä vastannut kysymykseesi,kokemusta ei vaavi sängystä ole eikä nyt tulekaan tämän kehdon ansioista,mutta varmasti sekin on ihan hyvä,mutta itse varmaan varoisin sitä koko ajan ettei vain tule mitään jälkiä,jos niistä joutuu maksamaan ylinmääräistä.
Patjahan tuohon pitää hommata jos ei ole,mä ajattelin laittaa tuohon äippä pakkauksen vaikka se on vähän lyhyt niin saahan sitä jatkettua.- Nasuliini 83
Anteeksi tämä kehto oli siis 20cm pitenpi kuin vaavi sänky.
Mutta toki tämä kehto vie isomman tilan kuin tuo vaavi sänky,jos on pienet huoneet tai pienet muuten tilat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883