Aika kauan minä välttelin, pysyin piilossa ja väistelin.
Pelkäsin sinua, pelkäsin tunteita.
Sinä olet kuitenkin kuin tyyni tumma suolampi, sinä et värähdä minun raivostani etkä myrskyistäni.
Olen tehnyt kaikkeni jotta lähtisit, jotta sanoisit ettet enää jaksa,
Jotenkin olisi helpompaa jos niin tekisit, sillä se olisi tutumpaa.
Ulkona raivoaa ukkonen,
ja minä kaivaudun kylkeesi turvaan.
Sinä rutistat juuri tarpeeksi lujasti,
ja hellyys sinussa on lähes liikaa minun ruhjoutuneelle sydämelleni.
Minun on pakko tietää,
pakko kysyä
miten sinä siedät minua, miten pystyt elämään kaikkien minun mörköjeni kanssa.
Sinä rutistat vielä lujemmin ja kuiskaat ne sanat joita kukaan ei ole aiemmin sanonut.
Minä olen hiljaa,
en uskalla melkein hengittää ettei hetki menisi hajalle.
Myöhemmin, kun luulen että jo nukut
minä sanon ne sanat sinulle.
Sinä naurahdat ääneen, ja jotenkin juuri silloin minä tiedän:
Sinun kanssasi olen onnellinen.
Myrsky yönä
1
257
Vastaukset
- lindalinda1
Jokaisella runollasi saat ihon melkeinpä kanan-
lihalle, niin tälläkin.
Ensimmäinen säkeistö jo tekee sen,
mutta kyllä toinen myötäilee samoilla
tunteilla ja tunnelmilla.
Satuttavia on seuraavatkin säkeet
' en uskalla melkein hengittää
ettei hetki menisi hajalle '
Huhhuh sanon minä. Olet Sinä taitureitten
taituri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263