Nivelkipulääke ?

Onko vaihtoehtoja ?

Niveliä usein kolottaa, polttaa ja särkee, johtunee nesteenpoistolääkkeistä. Mitähän vaihtoehtolääkkeitä kannattaisi kokeilla ?

34

12670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveyskaupassa

      heillä on asiantuntemusta, kerrot ongelmasi melko varmasti saat apua.

    • muu on rahastusta vain

      Ns. vaihtoehtolääkkeet ja luontaistuotekaupat myyvät 100%:sta selluloosaa ! Se on ihan huijausta, perustuu ihmisen omaan naiviuteen ja tyhmyyteen ja helppouskoisuuteen !
      Rahasi menee vain hukkaan !
      Yhtä hyvin voit syödä lusikallisen kaurajauhoja vaivoihisi päivässä, jos uskot sen tehoon, se auttaa. Onkin terveeellisempää kuin "Vaihtoehtohuijareitten pillerit".

      • Aritta

        apua lääkäreiltä. Luonnontuotteista kylläkin esim Fortodolista.

        Ehdotuksesi kaurajauhoista on hyvä. Mieluimmin tietysti sitten luomukauroja.


      • lumeluomu
        Aritta kirjoitti:

        apua lääkäreiltä. Luonnontuotteista kylläkin esim Fortodolista.

        Ehdotuksesi kaurajauhoista on hyvä. Mieluimmin tietysti sitten luomukauroja.

        jos mulla olis tauti siihen ?


      • Aritta
        lumeluomu kirjoitti:

        jos mulla olis tauti siihen ?

        Tällä palstalla luin myös aikaisemmin että oli tehty tutkimuksia joissa Fortodol auttoi ihosyöpään. Minulle se kuitenkin on tärkein särkylääke.

        Jollakin tavalla se auttaa myös sydänsairauksiin.


      • Molempi parempi

        Noin kuusi vuotta sitten vasen polveni kipeytyi pahasti. Varsinkin portaissa kävely oli hyvin kivuliasta, samoin jonkin aikaa paikalla istuttuani oli vaikea nousta ylös. Yksityinen ortopedi totesi nivelrikon ja suositteli hoidoksi joko kortisonia tai ns. kukonhelttauutetta (hyaluronihappoa), joka ei aiheuta sivuvaikutuksia, kuten kortisoni saattaa tehdä. Kukonhelttauutetta pistettiin polveen kolme eri kertaa. Lääke oli melko kallista, lisäksi tulivat ortopedin kustannukset. Kaikkinensa polven hoito maksoi n. 300 - 350 euroa. Siihen aikaan Kela ei korvannut mitään lääkkeestä. Mutta hoito kannatti. Polvi oli monta vuotta oireeton. Kun toinenkin polvi alkoi oireilla, hoidatin sen samalla tavalla. Lisäksi söin pitkään Arthryl-nimistä lääkettä, joka on glukosamiinisulfaattia. Noin vuosi sitten polveni alkoivat taas kipuilla, ja olin jo aikeissa varata ajan ortopedilleni. Hinta kuitenkin arvelutti. Luontaistuotekaupasta löytyi glukosamiinivalmiste Artrifix, jota olen nyt käyttänyt puolisen vuotta, tabletti päivässä. Valmiste ei ole edes kovin kallista, mutta polveni ovat käytännöllisesti katsoen oireettomat. TV-lääkärinkin mukaan glukosamiini on tutkimuksilla todettu tehokkaaksi nivelrikon hoidossa, koska se vahvista nivelrustoa. Tiedän, että kaikki eivät ole saaneet apua kukonhelttauutteesta mutta vaivojen syytkin voivat olla moninaiset, eivätkä kaikki terveyskeskuslääkärit ole ehkä tarpeeksi asiantuntevia. Mutta omassa tapauksessani luontaistuotekin osoittautunut todella hyödylliseksi. On paljon muitakin luontaistuotteita, jotka voivat tuoda apua erilaisiin vaivoihin, joten on ehdottomasti asiantuntematonta ja väärin mollata niitä kaikkia humpuukiksi.


      • Glukosamiinisulfaatti
        Molempi parempi kirjoitti:

        Noin kuusi vuotta sitten vasen polveni kipeytyi pahasti. Varsinkin portaissa kävely oli hyvin kivuliasta, samoin jonkin aikaa paikalla istuttuani oli vaikea nousta ylös. Yksityinen ortopedi totesi nivelrikon ja suositteli hoidoksi joko kortisonia tai ns. kukonhelttauutetta (hyaluronihappoa), joka ei aiheuta sivuvaikutuksia, kuten kortisoni saattaa tehdä. Kukonhelttauutetta pistettiin polveen kolme eri kertaa. Lääke oli melko kallista, lisäksi tulivat ortopedin kustannukset. Kaikkinensa polven hoito maksoi n. 300 - 350 euroa. Siihen aikaan Kela ei korvannut mitään lääkkeestä. Mutta hoito kannatti. Polvi oli monta vuotta oireeton. Kun toinenkin polvi alkoi oireilla, hoidatin sen samalla tavalla. Lisäksi söin pitkään Arthryl-nimistä lääkettä, joka on glukosamiinisulfaattia. Noin vuosi sitten polveni alkoivat taas kipuilla, ja olin jo aikeissa varata ajan ortopedilleni. Hinta kuitenkin arvelutti. Luontaistuotekaupasta löytyi glukosamiinivalmiste Artrifix, jota olen nyt käyttänyt puolisen vuotta, tabletti päivässä. Valmiste ei ole edes kovin kallista, mutta polveni ovat käytännöllisesti katsoen oireettomat. TV-lääkärinkin mukaan glukosamiini on tutkimuksilla todettu tehokkaaksi nivelrikon hoidossa, koska se vahvista nivelrustoa. Tiedän, että kaikki eivät ole saaneet apua kukonhelttauutteesta mutta vaivojen syytkin voivat olla moninaiset, eivätkä kaikki terveyskeskuslääkärit ole ehkä tarpeeksi asiantuntevia. Mutta omassa tapauksessani luontaistuotekin osoittautunut todella hyödylliseksi. On paljon muitakin luontaistuotteita, jotka voivat tuoda apua erilaisiin vaivoihin, joten on ehdottomasti asiantuntematonta ja väärin mollata niitä kaikkia humpuukiksi.

        Arhtryl on täysin samaa tuotetta kuin luontaistuotekaupan glukosamiinit, mutta 3 kertaa helvempaa.

        Eli ostit turhaan tuota Artifixia;(

        Olisit voinut pyytää ihan tavalliselta lekurilta reseptin Arthryliin.

        Itse syön Arhryliä ja hyvin toimii.

        Toinen joka auttaa on akupunktio.


      • alkuper. kyselijä
        Glukosamiinisulfaatti kirjoitti:

        Arhtryl on täysin samaa tuotetta kuin luontaistuotekaupan glukosamiinit, mutta 3 kertaa helvempaa.

        Eli ostit turhaan tuota Artifixia;(

        Olisit voinut pyytää ihan tavalliselta lekurilta reseptin Arthryliin.

        Itse syön Arhryliä ja hyvin toimii.

        Toinen joka auttaa on akupunktio.

        Onko sekin nivelkipuihin ? ja minkälaisiin ?
        Nivelrikkoon vai kulumasärkyyn ?
        Jos nivelet ovet niin kipeät, ettei liikuttaa voi esimerkiksi käsiä, enpä usko oikein luontaisuotuotteiden selluloosan voimaan.


      • kokemuksia
        Molempi parempi kirjoitti:

        Noin kuusi vuotta sitten vasen polveni kipeytyi pahasti. Varsinkin portaissa kävely oli hyvin kivuliasta, samoin jonkin aikaa paikalla istuttuani oli vaikea nousta ylös. Yksityinen ortopedi totesi nivelrikon ja suositteli hoidoksi joko kortisonia tai ns. kukonhelttauutetta (hyaluronihappoa), joka ei aiheuta sivuvaikutuksia, kuten kortisoni saattaa tehdä. Kukonhelttauutetta pistettiin polveen kolme eri kertaa. Lääke oli melko kallista, lisäksi tulivat ortopedin kustannukset. Kaikkinensa polven hoito maksoi n. 300 - 350 euroa. Siihen aikaan Kela ei korvannut mitään lääkkeestä. Mutta hoito kannatti. Polvi oli monta vuotta oireeton. Kun toinenkin polvi alkoi oireilla, hoidatin sen samalla tavalla. Lisäksi söin pitkään Arthryl-nimistä lääkettä, joka on glukosamiinisulfaattia. Noin vuosi sitten polveni alkoivat taas kipuilla, ja olin jo aikeissa varata ajan ortopedilleni. Hinta kuitenkin arvelutti. Luontaistuotekaupasta löytyi glukosamiinivalmiste Artrifix, jota olen nyt käyttänyt puolisen vuotta, tabletti päivässä. Valmiste ei ole edes kovin kallista, mutta polveni ovat käytännöllisesti katsoen oireettomat. TV-lääkärinkin mukaan glukosamiini on tutkimuksilla todettu tehokkaaksi nivelrikon hoidossa, koska se vahvista nivelrustoa. Tiedän, että kaikki eivät ole saaneet apua kukonhelttauutteesta mutta vaivojen syytkin voivat olla moninaiset, eivätkä kaikki terveyskeskuslääkärit ole ehkä tarpeeksi asiantuntevia. Mutta omassa tapauksessani luontaistuotekin osoittautunut todella hyödylliseksi. On paljon muitakin luontaistuotteita, jotka voivat tuoda apua erilaisiin vaivoihin, joten on ehdottomasti asiantuntematonta ja väärin mollata niitä kaikkia humpuukiksi.

        hei! Ostin eilen SuperBalans nesteenpoistolääkkepurkin kun oli luontaistuote hyllyllä tarjouksessa. Menin kotiin ja otin yhden tabletin kuudelta illalla. Alkoi menemään kuumia aaltoja jaloissa ja pitkin vartaloa, en ole kokenut koskaan mitään niin hurjaa. olin varma että tämä on nyt menoa.. puhelin oli parin metrin päässä, koitin ottaa sen ja soittaa apua mutta mitä enemmän liikuin, sitä enemmän sydän alkoi hakkaamaan todella lujaa! heräsin reilun tunnin päästä kun lähti tajunta. Sen jälkeen hirveä päänsärky ja kipua koko kehossa. Nyt aamulla kirjoitan hengissä tästä, on ohjattu sairaalaan monta kertaa joten taidan nyt lähteä, vaikka olo helpottunut ihme kyllä olin varma että kuolen. Nyt vain särkee paikkoja ja nousi lämpö. Tällaisia kokemuksia.


    • herne-erkki

      MSM-vamisteet auttavat nivelkipuihin. Itse olen saanut hyvän avun vaikka en ensin edes uskonut että näin voisi käydä. Kannattaa kokeilla koska luontaistuote on parempi vaihtoehto kuin tulehduskipulääkkeet. En ymmärrä sitä vihan ja kiihkon määrää mitä sana luontaistuote herättää joissakin ihmisissä.
      Jos kipuihin saa apua niin keneltä se on pois?
      Minä en lopeta MSM: n käyttöä enää.

      • muutamilta pois

        Kuten lääketehtaan ahneudenangstiselta osakkeenomistajalta ja veroja kiertävältä yksityisen lääkäriaseman 70 viikkotuntia tekevältä reppulääkäriltä ...


      • MSM ?

        Mitä se sisältää ?
        Mihin senteho perustuu ?
        Minkälaisiin nivelvaivoihin se auttaa, tai on auttanut sinulla ?


      • erittäin mielelläni
        MSM ? kirjoitti:

        Mitä se sisältää ?
        Mihin senteho perustuu ?
        Minkälaisiin nivelvaivoihin se auttaa, tai on auttanut sinulla ?

        MSM sisältä orgaanista rikkiyhdistettä,jota on luonnosta elimistössä,mutta kovin vähän. teho perustuu tuon orgaanisen rikkiyhdisteen (MSM)vaikutukseen.
        Olen käyttänyt jo vuosikausia MSM-valmistetta polven nivelrikon hoitoon. Erinomainen tuota. Suomessa vähän kalliinpuoleinen, ulkomailla suessa in sielä halvemmalla.
        En minäkään enää lopeta MSM:n käyttöä. ohessa menee myös Zinaxin repair - valmistetta. Sitäkin ovin suositella.


      • Erikki
        erittäin mielelläni kirjoitti:

        MSM sisältä orgaanista rikkiyhdistettä,jota on luonnosta elimistössä,mutta kovin vähän. teho perustuu tuon orgaanisen rikkiyhdisteen (MSM)vaikutukseen.
        Olen käyttänyt jo vuosikausia MSM-valmistetta polven nivelrikon hoitoon. Erinomainen tuota. Suomessa vähän kalliinpuoleinen, ulkomailla suessa in sielä halvemmalla.
        En minäkään enää lopeta MSM:n käyttöä. ohessa menee myös Zinaxin repair - valmistetta. Sitäkin ovin suositella.

        Mikä on se vaikutusmekanismi, jolla "orgaaninen rikkiyhdiste" hoitaisi nivelrikkoja ?
        Kerro tarkemmin ?


      • google.....

      • Dr. No-Money

    • Nimetön

      kannattaa aloe vera juomaa. 3kk tyytyväisyystakuu. Laita s-postia [email protected] ja kerron lisää.

    • vaihtoehtoja on

      Kuinka tärkeä tämä nesteenpoistolääke on? Itse kokeilisin nesteenpoistoon jotain luontaistuotetta, jos lääke aiheuttaa haittavaikutuksia. Niitä löytyy useitakin erilaisia. Monipuolisin taitaa olla Salt Balans Super.Jos sinulla on jokin vakava sairaus miksi pitää syödä juuri kyseistä lääkettä,juttelisin nesteenpoistolääkettä määränneen lääkärin kanssa, varmasti vaihtoehtoja on muitakin, jossa eri ainesosat.

      • alkuper. kysyjä

        Vaihtoehtoja ei ole, lääkärin kanssa olen keskustellut.
        Sairaus on taustalla. Olen kerran omin päin pienentänyt puoleen nesteenpoistolääkkeen, sairaus pahenee, ojasta allikkoon.
        Neljättä vuotta olen ollut suolattomalla ruokavaliolla, niin paljon kuin se on mahdollista. Valmistamaani ruokaan en voi laittaa suunnilleen kuin yhden kiteen suolaa. Vähäsuolaisia tuotteita käytän vain.
        Suolan määrä on niin minimissään kuin voi, enkä ole huomannut gramman sinne tai tänne enää vaikuttavan mihinkään, mutta nesteenpoistolääkitys on välttämätön taudilleni.
        Myös suola-kalium tasapainoa pitää mitata kerran pari vuodessa.
        Luin jostakin, että 95 %:lla kihtisairaista on edeltänyt muutaman vuoden nesteenpoistolääkitys.
        Kihdintapaisia oireita on nyt minullakin ollut enemmän tai vähemmän voimakkaina puolitoista vuotta. Välillä kauhean pahoja, ei voi käsisä liikuttaa, epäsymmetristä kipua on joka puolella kroppaa luissa ja nivelissä aika ajoin. Aina jossain kohtaa.


      • vaihtoehtoja on
        alkuper. kysyjä kirjoitti:

        Vaihtoehtoja ei ole, lääkärin kanssa olen keskustellut.
        Sairaus on taustalla. Olen kerran omin päin pienentänyt puoleen nesteenpoistolääkkeen, sairaus pahenee, ojasta allikkoon.
        Neljättä vuotta olen ollut suolattomalla ruokavaliolla, niin paljon kuin se on mahdollista. Valmistamaani ruokaan en voi laittaa suunnilleen kuin yhden kiteen suolaa. Vähäsuolaisia tuotteita käytän vain.
        Suolan määrä on niin minimissään kuin voi, enkä ole huomannut gramman sinne tai tänne enää vaikuttavan mihinkään, mutta nesteenpoistolääkitys on välttämätön taudilleni.
        Myös suola-kalium tasapainoa pitää mitata kerran pari vuodessa.
        Luin jostakin, että 95 %:lla kihtisairaista on edeltänyt muutaman vuoden nesteenpoistolääkitys.
        Kihdintapaisia oireita on nyt minullakin ollut enemmän tai vähemmän voimakkaina puolitoista vuotta. Välillä kauhean pahoja, ei voi käsisä liikuttaa, epäsymmetristä kipua on joka puolella kroppaa luissa ja nivelissä aika ajoin. Aina jossain kohtaa.

        Jos/kun nivelvaivat johtuvat kihdistä kannattaa ruokavalioon kiinnittää huomiota. Pääsääntöisesti
        "vältettäviä ruoka-aineita ovat sisäelimet (maksa, munuainen, kateenkorva) sekä alkoholijuomat, joista erityisesti oluen käyttö kannattaa lopettaa.

        Rajoitetusti voi syödä pieniä kaloja (esim. muikku, anjovis, sardiini, silakka ja mäti), äyriäisiä (esim. katkarapu, simpukka), lihaa (esim. sika, nauta, kana, kalkkuna, riista ja lihaliemi) ja tiettyjä kasviksia (pavut, herneet, parsa, soija, pinaatti ja sienet).

        Ruoka-aineita, jotka sisältävät vähän puriineja ja joita saa siten syödä kihdin puolesta vapaasti, ovat viljatuotteet (leipä, mysli, murot, puurot, yms.), maitotuotteet, hedelmät ja hedelmämehut, suurin osa kasviksista (peruna, tomaatti, kurkku, sipuli, keräkaali, salaatti, yms.), rasva (ruokaöljyt, margariini, yms.), muna, mausteet, sokeri, kahvi, tee sekä kaakao.

        Kihtiä sairastavankin kannattaa kuitenkin valita ruokavalioonsa vähärasvaisia ruoka-aineita ja rasvaa käyttäessään suosia kasviöljyjä ja –rasvoja. Runsasta sokerin käyttöä olisi myös hyvä välttää" (tämä löytyi poliklinikka.fi sivulta). Jos ruokavalion noudattaminen ei auta,luontaistuotteissa on Nivelin niminen tuote, josta jotkut ovat saaneet apua.


      • on tiedossa !!!
        vaihtoehtoja on kirjoitti:

        Jos/kun nivelvaivat johtuvat kihdistä kannattaa ruokavalioon kiinnittää huomiota. Pääsääntöisesti
        "vältettäviä ruoka-aineita ovat sisäelimet (maksa, munuainen, kateenkorva) sekä alkoholijuomat, joista erityisesti oluen käyttö kannattaa lopettaa.

        Rajoitetusti voi syödä pieniä kaloja (esim. muikku, anjovis, sardiini, silakka ja mäti), äyriäisiä (esim. katkarapu, simpukka), lihaa (esim. sika, nauta, kana, kalkkuna, riista ja lihaliemi) ja tiettyjä kasviksia (pavut, herneet, parsa, soija, pinaatti ja sienet).

        Ruoka-aineita, jotka sisältävät vähän puriineja ja joita saa siten syödä kihdin puolesta vapaasti, ovat viljatuotteet (leipä, mysli, murot, puurot, yms.), maitotuotteet, hedelmät ja hedelmämehut, suurin osa kasviksista (peruna, tomaatti, kurkku, sipuli, keräkaali, salaatti, yms.), rasva (ruokaöljyt, margariini, yms.), muna, mausteet, sokeri, kahvi, tee sekä kaakao.

        Kihtiä sairastavankin kannattaa kuitenkin valita ruokavalioonsa vähärasvaisia ruoka-aineita ja rasvaa käyttäessään suosia kasviöljyjä ja –rasvoja. Runsasta sokerin käyttöä olisi myös hyvä välttää" (tämä löytyi poliklinikka.fi sivulta). Jos ruokavalion noudattaminen ei auta,luontaistuotteissa on Nivelin niminen tuote, josta jotkut ovat saaneet apua.

        Ei ole mikään uutuus, jos kihtiä tai kihdintapaisia oireita :DDD
        Älkää nyt i h a n aliarvioiko kysyjiä !!!
        Vai onko tämä pönttöjen palsta ???
        Herranjumala mitä vastauksia !!!
        Itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen oireita omaava on tiennyt kymmeniä vuosia :DDD
        Ei voi kuin päätä pyöritellä, kuinka uunoja te luulette kysyjien olevan oman tautinsa suhteen ??????????????????????????????????


    • apteekista..

      saatavaa ice power- geeliä. Ei ainakaan ole kovin kallista, jotain 8 ja risat.

    • kollageenihydrolysaattia

      Kokeile kollageenihydrolysaattia. Löydyy esim. Purelogicol -kapseleina. Omat nivelkipuni, joita esiintynyt lähinnä sormien pienissä nivelissä ovat lähes tyystin poissa. Pari kuukautta meni ennen kuin huomasin vaikutuksen. Vinkin sain ystävättäreltäni, joka oli kokenut saman. Eli ainakin kokeilun arvoinen tuote. Saa apteekista ja jos ei löydy hyllystä, niin tilaamalla apteekin kautta kyllä onnistuu.

      t. 61-v nainen

    • vaihtoehto, jos....
    • Sypi

      Happo-emästasapaino...

    • ja tulehdukset

      d-vitamii vei nivelkivut

      • kk

        ala käyttään sitä kivut poistuu. saa minimaneista


    • piki

      olisin tiedustellut nostaako purelogicol verenpainetta

      • piki

        unohtui,että onko purelogicol aiheuttanut jotain huonoja sivuvaikutuksia jollekin.


    • armaan vaimo

      Miehelläni on ollut kulunut selkäranka ja käytti Zinaxin Repairea j a välillä jätti moneksi viikoksi käyttämättä, mutta kun alkoi käyttämään niin kohta sai sukatkin taas jalkaa joka jo tuoti vaikeuksia. Nyt olen koittanut jälestää mainittua tuotetta , mutta kumma kyllä ilmeisesti on lopetettu valmistus ja niin oli hyvä tuote ja voi käyttää marevan lääkityksenkin kanssa.nyt ei ole kuin yksi laatikko enään 60 kapselia,eikä lissää enään saa. mitäs tässä sen jälkeen???????

    • .16.

      Orgaanisella MSM-rikillä korjaantuu moni särky, jopa tenniskyynärpää joillakin.

      En tiedä vaikutusmekanismia, liittyykö hapen parempaa liikkumiseen vai mihin, mutta ei suoraan sanottuna kiinnosta, riittää että toimii ja on aika turvallinen.

      Annotus kannattaa pitää minimaalisena, kuten monissa lisäaineissa/luontaistuotteissa. Purkkien annostusohjeet on usein aika isoja kahdesta syystä, halutaan lisätä myyntiä ja halutaan varmistaa vaikutus asiakkaalle.

    • Odotukset korkealla

      Tenniskyynärpää helpotti, kun aloin ottamaan tujakkaa chilikastiketta, ruokalusikallisen päivässä. Isompiin vaivoihin aloitin tänään MSMopti-jauheen ja tähän mennessä huomannut vaikutuksen näkörintamalla, heti tuli terävyyttä näkemiseen ja kontrastia, josta en nyt vielä ole varma, pidänkö vai en !

      Lupaavaa, että joku vaikutus edes. Toivomus on, että kivut nivelistä ja lihaksista, sekä tulehdukset helpottuisivat. Olen Dermatomyosiitti-potilas.

    • Iirsi

      Vaikutaako oluen juonti muka nivelrikkoon????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe