Hei!
Kysymys asian tietäville kun kaupunki ei itselle kauhean tuttu ole... Missä sijaitsee Mikkelin lääninhallituksen turistipysäkki? Osaisitteko antaa ohjeita tahi edes osoitetta? Asialla suhteellisen kiire. Kiitos! :)
Matkalainen
Missä on turistipysäkki?
9
993
Vastaukset
- ................
Moikka!
Jos tiedät, missä on Mannerheimin patsas ja tori, niin löydät kyllä sen pysäkin. Eli se on maaherrankadulla torin vieressä siinä Marskin patsaan kohdalla.- Matkalainen
Hei! Kiitos vastauksesta, paikka varmasti näin löytyy. :) Unohtui ensimmäisessä viestissä kysyä pysäköinnistä. Auto viettäisi parkissa vuorokauden, joten onko siinä lähettyvillä ilmaista parkkipaikkaa, johon sen voisi maksutta pysäköidä?
Matkalainen - .........................
Matkalainen kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksesta, paikka varmasti näin löytyy. :) Unohtui ensimmäisessä viestissä kysyä pysäköinnistä. Auto viettäisi parkissa vuorokauden, joten onko siinä lähettyvillä ilmaista parkkipaikkaa, johon sen voisi maksutta pysäköidä?
MatkalainenToriparkki, mutta se maksaa päivällä jonkin verran.
- 0000
Matkalainen kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksesta, paikka varmasti näin löytyy. :) Unohtui ensimmäisessä viestissä kysyä pysäköinnistä. Auto viettäisi parkissa vuorokauden, joten onko siinä lähettyvillä ilmaista parkkipaikkaa, johon sen voisi maksutta pysäköidä?
MatkalainenMikkelissä ei todellakaan oo yhtään ilmaista parkkipaikkaa..mut kohta on hieno toriparkki ku TOIVAKAT niin haluavat .....riippuu mihin aikaan viikosta tarvii?Yleensä kahden tunnin paikkoja
Matkalainen kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksesta, paikka varmasti näin löytyy. :) Unohtui ensimmäisessä viestissä kysyä pysäköinnistä. Auto viettäisi parkissa vuorokauden, joten onko siinä lähettyvillä ilmaista parkkipaikkaa, johon sen voisi maksutta pysäköidä?
MatkalainenMutta näin äkkiseltään lähin paikat, noin pitkäksi aikaa on Naisvuoren lähellä,
Mikonkadulla(puhelin yhdistyksen liepeillä=isot lautaset katolla),Vuorikadulla, Ristimäenkadulla(teatterin ja päämajakoulun välillä). Nuo ovat siis suunnassa torilta Jyväskylän suuntaan, Savilahdenkatua n. 300m oikealle, mikonkadulle.
Sieltä kun etsit, kannattaa tietty tarkistaa, voiko niihin pysäköidä niin pitkäks aikaa.
Toivottavasti oli apua...- taas yksi
0000 kirjoitti:
Mikkelissä ei todellakaan oo yhtään ilmaista parkkipaikkaa..mut kohta on hieno toriparkki ku TOIVAKAT niin haluavat .....riippuu mihin aikaan viikosta tarvii?Yleensä kahden tunnin paikkoja
"Mikkelissä ei todellakaan oo yhtään ilmaista parkkipaikkaa"
pelle levittelee valheita. Ilmaisia paikkoja löytyy, mutta ei tietenkään torin kupeesta, kuten ei missään muussakaan kaupungissa. - ilmainen?
Matkalainen kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksesta, paikka varmasti näin löytyy. :) Unohtui ensimmäisessä viestissä kysyä pysäköinnistä. Auto viettäisi parkissa vuorokauden, joten onko siinä lähettyvillä ilmaista parkkipaikkaa, johon sen voisi maksutta pysäköidä?
Matkalaineneikös siinä satamassa ole suht hyvät parkkipaikat ja tietääkseni ilmaisia.. ainakin olisi rauhallisella paikalla..
- minäkin suosittelen
ilmainen? kirjoitti:
eikös siinä satamassa ole suht hyvät parkkipaikat ja tietääkseni ilmaisia.. ainakin olisi rauhallisella paikalla..
Satamassa on todella hyvät parkkipaikat, varsinkin kun kävelysiltaa pääsee kaupungin keskustaan suoraan. Ja on ilmaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483